Narniatarisel kirjoitti:
Tämä Narnia-leffa muuten tuo mieleen myös Harry Potterit.
Harry Potter
Neverending Story
Twilight-sarja
Yön talo
Tässä tarinoita, joiden avulla kestän harmaan arjen
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
E: lisätty kirjain yy
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Narniatarisel kirjoitti:
Tämä Narnia-leffa muuten tuo mieleen myös Harry Potterit.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sun real life on niin jännittävää, että et tarvitse pakoa harmaasta arjesta?hatey kirjoitti:^Nevö hööd.![]()
Paitsi Harry Potter. Niistä olen katsonut joka jakson paitsi tämä viimeinen kaksiosainen. Yritin mutta oli niin huono etten pystynyt. Alkupään jaksot olivat hyviä.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Asuisit meillä!?KunkkuJ kirjoitti:Voisi se olla huonomminkin. Ajattele, jos sieltä peilistä näkyisi vain joku sulkasatoinen harakka.darthmother kirjoitti: Sinun asuinkumppanisi on peilikuvasi.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Niin minäkin, ehdottomasti kilpikonna tai aasi, kertakaikkkiaan joo!KunkkuJ kirjoitti:Veikkaan, että kyseessä on kilpikonna tai aasi.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Täh?hatey kirjoitti:^Kuuntelet musiikia? Oleilet siis melussa.![]()
Minä olen aikuinen, en kuuntele musiikkia. Musiikki on lapsia ja varhaisteinejä varten. Musiikki pilaa aivot.
Mnjoo olet osittain oikeassa, mutta hyvänen aika tämä on Edith!!!hatey kirjoitti:^Kuuntelet musiikia? Oleilet siis melussa.![]()
Minä olen aikuinen, en kuuntele musiikkia. Musiikki on lapsia ja varhaisteinejä varten. Musiikki pilaa aivot.
Musiikki lie turhimpia asioita maailmassa.tuomaril kirjoitti:Täh?hatey kirjoitti:^Kuuntelet musiikia? Oleilet siis melussa.![]()
Minä olen aikuinen, en kuuntele musiikkia. Musiikki on lapsia ja varhaisteinejä varten. Musiikki pilaa aivot.![]()
Musiikkihan on parhautta. No sellainen hirveä hevi-musiikki kyllä pilaa aivot, mutta intialainen musa on parhautta!
Ihmislaji on kuin linnut, laulavat molemmat. Musisointi ja laulaminen on ihmisen lajityypillinen ominaisuus.hatey kirjoitti:Musiikki lie turhimpia asioita maailmassa.tuomaril kirjoitti:Täh?hatey kirjoitti:^Kuuntelet musiikia? Oleilet siis melussa.![]()
Minä olen aikuinen, en kuuntele musiikkia. Musiikki on lapsia ja varhaisteinejä varten. Musiikki pilaa aivot.![]()
Musiikkihan on parhautta. No sellainen hirveä hevi-musiikki kyllä pilaa aivot, mutta intialainen musa on parhautta!
Eihän tässä mistään aikuisista ole puhuttukaan vaan ihmisistähatey kirjoitti:^Vain lapset kuuntelevat musiikkia. Ei ole aikuisten hommaa se.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mites sitten kaupassa käynti? Musiikkia ei voi olla kuuntelematta, koska kuulet sen vaikket tahdo. Vaikken kuuntele sitä niin silti se tunkee korvakäytäviini ja aiheuttaa hermostoneisuutta.hatey kirjoitti:^Vain lapset kuuntelevat musiikkia. Ei ole aikuisten hommaa se.
Mitäs ne on? Vaahtosammuttimia tai sinappikoneita?hatey kirjoitti:Eihän lapset ole ihmisiä!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Kylläpäs onhatey kirjoitti:Eihän lapset ole ihmisiä!
Itse olet!hatey kirjoitti:^Lapset ovat ulostautuneita kasvaimia, joista tulee ihmisiä vasta kun aikuistuvat. Lapset ovat painajaisia.
Väärin. Olen täysi-ikäinen aikuinen.tuomaril kirjoitti:Itse olet!hatey kirjoitti:^Lapset ovat ulostautuneita kasvaimia, joista tulee ihmisiä vasta kun aikuistuvat. Lapset ovat painajaisia.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kohta mä tulen sormusrasian kanssa kylään ja pyydän vaimoksi, jos jatkat samaan malliinhatey kirjoitti:^Lapset ovat ulostautuneita kasvaimia, joista tulee ihmisiä vasta kun aikuistuvat. Lapset ovat painajaisia.
Olet ulostautunut kasvain!hatey kirjoitti:Väärin. Olen täysi-ikäinen aikuinen.tuomaril kirjoitti:Itse olet!hatey kirjoitti:^Lapset ovat ulostautuneita kasvaimia, joista tulee ihmisiä vasta kun aikuistuvat. Lapset ovat painajaisia.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »