Miksi minun pitäisi olla varovainen, jos sinua kiusataan?Armada kirjoitti: Saa sitä saivarrella!!!!! Mutta oles varovainen kohta mie voin ruveta luulemaan että mua kiusataan![]()
![]()
![]()
![]()

AMA-EDIT: Ketju erotettu omakseen Timo Räty -ketjusta
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Miksi minun pitäisi olla varovainen, jos sinua kiusataan?Armada kirjoitti: Saa sitä saivarrella!!!!! Mutta oles varovainen kohta mie voin ruveta luulemaan että mua kiusataan![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hahaa jos en olisi niin hyväsydäminen, luja ja kestävä nostaisin syytteen nettikiusaamisesta ja sinä olisit lirissäKunkkuJ kirjoitti:Muuten olen kyllä sitä mieltä, että jos ihminen omistaa Citroen-merkkisen auton, eikä edes ymmärrä salata sitä, hän asettaa itsensä tieten tahtoen kiusaamiselle alttiiksi. Ja ihan syystä.
Saathan sinä nostaa. Ongelma on vaan siinä, että minä en ole kiusannut sinua. Totuuden puhuminen ei ole kiusaamista, kyllä jokaisen on se kestettävä. Sinunkin.Citruuna kirjoitti: Hahaa jos en olisi niin hyväsydäminen, luja ja kestävä nostaisin syytteen nettikiusaamisesta ja sinä olisit lirissä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ruhaaaaa... huutonaurua!Citruuna kirjoitti: Hahaa jos en olisi niin hyväsydäminen, luja ja kestävä.......
No nyt ymmärrän. Olet syyntakeeton, vietät aikaasi Esson Baarissa ja uskot todeksi siellä kuulemasi essonbaarijutut? Ei ihan kaikkea kannata uskoa mitä kuulee!KunkkuJ kirjoitti:Saathan sinä nostaa. Ongelma on vaan siinä, että minä en ole kiusannut sinua. Totuuden puhuminen ei ole kiusaamista, kyllä jokaisen on se kestettävä.Citruuna kirjoitti: Hahaa jos en olisi niin hyväsydäminen, luja ja kestävä nostaisin syytteen nettikiusaamisesta ja sinä olisit lirissä.
Olenpas! Ihan oikeesti!hatey kirjoitti:Ruhaaaaa... huutonaurua!Citruuna kirjoitti: Hahaa jos en olisi niin hyväsydäminen, luja ja kestävä.......![]()
Hyväsydäminen...heheheee....
Viesti Kirjoittaja arisel »
Joku avulias on jo ehtinyt kerätä listan, ja syyllisyysastekin löytyy samalta riviltä:KunkkuJ kirjoitti:Saathan sinä nostaa. Ongelma on vaan siinä, että minä en ole kiusannut sinua. Totuuden puhuminen ei ole kiusaamista, kyllä jokaisen on se kestettävä. Sinunkin.Citruuna kirjoitti: Hahaa jos en olisi niin hyväsydäminen, luja ja kestävä nostaisin syytteen nettikiusaamisesta ja sinä olisit lirissä.
Minullahan täällä olisi syytä nostaa niitä syytteitä. Täällä on monta sellaista, joille tuntuu tuottavan nautintoa kiusaamiseni. Koska olen herkkä ja syvästi tunteellinen ihminen, olen monesti ollut vaikeuksissa näiden kiusaajien kanssa. Pitäisiköhän oikein tehdä listaa niistä pahimmista? Tietäisivät sitten olla valmiina, kun syyte lankeaa...
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Saati minä? Kerran vain laitoin Kunkun listaan niistä ihmisistä, jotka lähtevät laivalla Ahvenanmaalle, mutta Kunkku itsekin otti sen ihan huumorilla.Kain kirjoitti:^ Mitäs minä muka teen siellä?
Kyllä se Kunkku mielellään menee Affenanmaalle, kun Cittiskin käy siellä.Thoth kirjoitti:Saati minä? Kerran vain laitoin Kunkun listaan niistä ihmisistä, jotka lähtevät laivalla Ahvenanmaalle, mutta Kunkku itsekin otti sen ihan huumorilla.Kain kirjoitti:^ Mitäs minä muka teen siellä?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Emmävaantiärä - joku kumminkin on keränny tommosen listan, syytön minä siihen olen!Thoth kirjoitti:Saati minä?Kain kirjoitti:^ Mitäs minä muka teen siellä?
Miten niin? Sinähän olet yksi pahimmista. Paikkasi on nuorisovankilassa, kunnes osaat osoittaa riittävää katumusta.Kain kirjoitti:^ Mitäs minä muka teen siellä?
Vai huumorilla!? Tiedätkö, miten monta kertaa minun piti käydä psykiatrin hoidettavana, ennen kuin selvisin tuosta?Thoth kirjoitti:Saati minä? Kerran vain laitoin Kunkun listaan niistä ihmisistä, jotka lähtevät laivalla Ahvenanmaalle, mutta Kunkku itsekin otti sen ihan huumorilla.
Nyt olet sekoittanut tuomarilin ja minut keskenään.KunkkuJ kirjoitti:Miten niin? Sinähän olet yksi pahimmista. Paikkasi on nuorisovankilassa, kunnes osaat osoittaa riittävää katumusta.Kain kirjoitti:^ Mitäs minä muka teen siellä?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Sinä olet paha ihminenKunkkuJ kirjoitti:Muuten olen kyllä sitä mieltä, että jos ihminen omistaa Citroen-merkkisen auton, eikä edes ymmärrä salata sitä, hän asettaa itsensä tieten tahtoen kiusaamiselle alttiiksi. Ja ihan syystä.
Olet osittain oikeassa. Olen ihminen. Paha en ole. Ja jos minulla olisi tuollainen sulkasato, pysyisin sivummassa kunnes se on mennyt ohi, enkä levittelisi höyheniäni tänne foorumille, senkin harakka!darthmother kirjoitti: Sinä olet paha ihminen
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
En voi. Tohtori sanoi, että tämä on vasta kokeiluvaihe, jossa selvitetään, tehoavatko nämä pillerit ja miten. Hyvältä tuntuu, ainakin tässä vaiheessa, suorastaan naurattaa!MusicDoesMatter kirjoitti:Voisiko käyttäjä KunkkuJ kertoa mitä pillereitä/juomaa/ruokaa/jauhetta käyttää?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä ystävällisesti sanoin sinua pahaksi ihmiseksi ja sinä rupeat kenkkuilemaan ja menemään henkilökohtaisuuksiin...vai että harakka!KunkkuJ kirjoitti:Olet osittain oikeassa. Olen ihminen. Paha en ole. Ja jos minulla olisi tuollainen sulkasato, pysyisin sivummassa kunnes se on mennyt ohi, enkä levittelisi höyheniäni tänne foorumille, senkin harakka!darthmother kirjoitti: Sinä olet paha ihminen