Onpa hullunkurista, ettei näitä voi lukea koneella. Mielumminhan tässä sohvalla selailee kirjaa puhelimella kuin katselisi koneen näytöltä, eiku...
e: uhh, OT, ei nyt liittynyt authoriin, vaan iBooksiin.
iBooks Author
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
-
Re: iBooks Author
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viimeksi muokannut gramdel, 10.2.2012 klo 21.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
ibooks-author
Viesti Kirjoittaja johannesw »
Viimeksi muokannut Anniel, 8.3.2012 klo 14.29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Yhdistetty olemassa olevaan ketjuun
Syy: Yhdistetty olemassa olevaan ketjuun
-
Re: iBooks
Viesti Kirjoittaja barcoder »
Oletko tehnyt "oikeita" töitä tuolla? Minä kokeilin hieman taittaa kirjaa ja pakko sanoa että en ollut kyllä kovin tyytyväinen, tietty Template-keskeisyys häiritsi kovasti ja printti-puolen taitto-ohjelmia käyttäneelle työkalujen logiikkakaan ei auennut kovin helposti.
Lisäksi lopputuloksena syntyvän julkaisun rajoitukset jakelukanavissa hieman arveluttivat...
Mutta nämähän ovat tietysti jossain määrin makuasioita, itse olin hieman pettynyt... toivotaan että tuokin kehittyy ajan kuluessa...
Lisäksi lopputuloksena syntyvän julkaisun rajoitukset jakelukanavissa hieman arveluttivat...
Mutta nämähän ovat tietysti jossain määrin makuasioita, itse olin hieman pettynyt... toivotaan että tuokin kehittyy ajan kuluessa...
www.grano.fi - Dodendo 2010: Suunnittele, toteuta ja julkaise, 2012: InDesign CC-julkaisun tekijälle, 2015: Photoshop CC 2017-opas
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
-
Vastahan se julkaistiin, joten en, mutta jos jaksaa katsoa ton videon,barcoder kirjoitti:Oletko tehnyt "oikeita" töitä tuolla?
niin siellä töhnän seassa kerrotaan se, mistä itseasiassa oon "hehkuttunut".
http://www.apple.com/education/ibooks-t ... -textbooks
Oon kokeillut muutamia softia ja plugareita, millä noita voi koettaa rakentaa, mutta ei nekään mitään helppoja oo ollut.
Toi iBooks väsäilyohjelma on ilmainen ja näytti videoissa ainakin kätevältä, mut pitää testata.
Mutta se pääpointti tossa jutussa on, että notta jotka (oppi)kirjoja ja lehtiä yms. on tehneet, tietää mitä niitten painaminen, levittely etc. maksaa. No, kattokaa se video....
Viimeksi muokannut johannesw, 8.3.2012 klo 8.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
No, yks "pieni" harmi tuossa on, että touhu aika mackeskeistä
Koetin lähettää linkkiä kaverille, joka julkaisee/tekee oppikirjoja, niin, niin, niin...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kone ei anna asentaa quicktimea, työkoneemme on tämmösiä.
Viimeksi muokannut johannesw, 8.3.2012 klo 9.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mitä, olisko Applen pitänyt tehdä tuostakin Windows-versio? Miksi? Myydäkseen lisää Windows-koneita vai?johannesw kirjoitti:No, yks "pieni" harmi tuossa on, että touhu aika mackeskeistäKoetin lähettää linkkiä kaverille, joka julkaisee/tekee oppikirjoja, niin, niin, niin...
Kone ei anna asentaa quicktimea, työkoneemme on tämmösiä.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
No, eipä tietenkään, kaikille vaan macit ja ipaditMacFinn kirjoitti: Mitä, olisko Applen pitänyt tehdä tuostakin Windows-versio? Miksi? Myydäkseen lisää Windows-koneita vai?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viimeksi muokannut johannesw, 8.3.2012 klo 10.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: ibooks-author
Viesti Kirjoittaja janosh »
Tuota, ehkä tää kuuluis osioon oikein tyhmiä kysymyksiä? Mutta voisisinks mää tehdä tollasella ohjelmalla vaikka runokirjan, omalla kuvituksella, ja saada sen vaikka myöntiin jonnekin, josta padien omistajat vois sen ostaa?
Kun paperi kirjojen myynti laskee kaiken aikaa, ja julkaisu oikeuden omistajat (kustantajat) möhlii mahdollisuudet kirjojen e-myyntiin järkyttävän korkeilla hinnoilla.. On muuten sairasta että e-kirja maksaa saman kun oikea kirja , mutta kulut on murto-osa oikean kirjan teosta ja kirjailija saa myytyä kirjaa kohden saman korvauksen oli myyty kirja oikea tai e... Ahneus kaataa tämänkin jutun...![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Kun paperi kirjojen myynti laskee kaiken aikaa, ja julkaisu oikeuden omistajat (kustantajat) möhlii mahdollisuudet kirjojen e-myyntiin järkyttävän korkeilla hinnoilla.. On muuten sairasta että e-kirja maksaa saman kun oikea kirja , mutta kulut on murto-osa oikean kirjan teosta ja kirjailija saa myytyä kirjaa kohden saman korvauksen oli myyty kirja oikea tai e... Ahneus kaataa tämänkin jutun...
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Anteeksi, olette erehtyneet henkilöstä.
-
Mun mielestä voit, kato infoo & ne videot sieltä applen sivuilta. Hinnasta en osaa sanoa, mutta luulis, että sen määrää myyjä? Apple ottaa siitä sitten jotain välistä.janosh kirjoitti:Tuota, ehkä tää kuuluis osioon oikein tyhmiä kysymyksiä? Mutta voisisinks mää tehdä tollasella ohjelmalla vaikka runokirjan, omalla kuvituksella, ja saada sen vaikka myöntiin jonnekin, josta padien omistajat vois sen ostaa?
Kun paperi kirjojen myynti laskee kaiken aikaa, ja julkaisu oikeuden omistajat (kustantajat) möhlii mahdollisuudet kirjojen e-myyntiin järkyttävän korkeilla hinnoilla.. On muuten sairasta että e-kirja maksaa saman kun oikea kirja , mutta kulut on murto-osa oikean kirjan teosta ja kirjailija saa myytyä kirjaa kohden saman korvauksen oli myyty kirja oikea tai e... Ahneus kaataa tämänkin jutun...
-
Voit toki tehdä vaikka runokirjan, siihen tuo voisi sopia oikeinkin hyvin. Ja pistää sen ilmaiseksi jakoon minne haluat. Jos haluat myydä Authorilla tehtyä kirjaa, ainoa paikka on iTunes Store. Niin Apple sanoo EULAssa. Muita kauppapaikkoja ei sallita, siksi saat tämän Authorin ilmaiseksi.janosh kirjoitti:Tuota, ehkä tää kuuluis osioon oikein tyhmiä kysymyksiä? Mutta voisisinks mää tehdä tollasella ohjelmalla vaikka runokirjan, omalla kuvituksella, ja saada sen vaikka myöntiin jonnekin, josta padien omistajat vois sen ostaa?
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja janosh »
Pirketto, se on ruvettava runoileens sit englannin kielellä, jota tosin olen suunnitellutkin 8) ... hmm... mtenkähän sit vois hakee apurahoja jne...
pitää kysellä, sillä olen kyllä ihan tosissani
luulisin..
pitää kysellä, sillä olen kyllä ihan tosissani
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Anteeksi, olette erehtyneet henkilöstä.
-
Miks sun tarttis runoilla englanniksi? Ei ainakaan siksi, että myyt sitä iTunes Storessa, myy siellä muutkin suomenkielistä kirjallisuutta. Toki, miksi ei?janosh kirjoitti:Pirketto, se on ruvettava runoileens sit englannin kielellä, jota tosin olen suunnitellutkin 8) ... hmm... mtenkähän sit vois hakee apurahoja jne...
pitää kysellä, sillä olen kyllä ihan tosissaniluulisin..
-
Nyt kun tolla jotain testimielessä väsäilin, ne kyllä meni sillä preview nappulalla ipad2:een, mutta ei niitä auki saa ? Muutenhan se vaikuttas aika kätevältä softalta, vielä kun niitä sais vaan katteltua tuolla padilla : ) Ei myöskään onnistu siirto iTunesilla, tai onnistuu, mutta nekään ei aukee. Koetin myös ladata se mun serveriltä ja padi ehottaa avaamistä "FL studio HDllä". Ne eihän se liian helppoo saa olla.
EDIT: no, nyt toimii. Eipä se ollut muusta kiinni kuin, että piti päivittää se iBooks, päivitin kyllä padin, mutta books päivitys piti hakee sitten vielä erikseen.
EDIT: no, nyt toimii. Eipä se ollut muusta kiinni kuin, että piti päivittää se iBooks, päivitin kyllä padin, mutta books päivitys piti hakee sitten vielä erikseen.
Viimeksi muokannut johannesw, 10.3.2012 klo 17.38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka