Kirjoittaako joku vielä käsin?redhat kirjoitti:Uniball Jetstream mustekynä
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ostin erään USA:n osavaltion mukaan nimetyn GPS -laitteen.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kirjoittaako joku vielä käsin?redhat kirjoitti:Uniball Jetstream mustekynä
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kyllä minä ainakin. Minulla on 2 lemppari kynää. ikuvanha Parker (oli minulla jo koulussa) ja kullattu Cross, ostin sen joskus itselleni valmistujaislahjaksi. Laatukynät kestävät.tosikko kirjoitti: Kirjoittaako joku vielä käsin?.....
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viimeaikojen projektit ovat vaatineet käsinkirjoitusta. Hyvällä kynällä kirjoittaminen on mukavaa.hatey kirjoitti:Kyllä minä ainakin. Minulla on 2 lemppari kynää. ikuvanha Parker (oli minulla jo koulussa) ja kullattu Cross, ostin sen joskus itselleni valmistujaislahjaksi. Laatukynät kestävät.tosikko kirjoitti: Kirjoittaako joku vielä käsin?.....
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Meinaat laittaa pölyt kiertämään, vai?Kain kirjoitti:Käsipumppu kennonpuhdistukseen...
Viesti Kirjoittaja iFoure »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Meirami on ihan hyvää. Ainoa huono puoli siinä on se, että jokainen ruokalaji, johon sitä lisää, alkaa maistumaan hernesopalta.amanita kirjoitti:Lomanjälkeistä jääkaapintäytettä, ohessa ostin söpöltä näyttävää meiramia,
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Otin joku vuosi sitten riskin - uhrasin muutaman kympin iBook G3:n vaihtoemolevyyn ja vaihdoin sen itse!iFoure kirjoitti:http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -5-SATA-II
omalla 250 Gt:n Machintosh HD:llä on enää 19,88 Gt tallennustilaa jäljellä joten päätin olla rohkea ja ostaa uuden HD:n mäkkiini. Ennen en olisi uskaltanut muuttaa sisäisesti mitään mäkissäni mutta katos uskalsin vaihtaa RAMit 4GB:stä 8GB:hen ja se onnistui yllättävän kivuttomasti joten ei kovalevynkään vaihtaminen ole kamalaa kun Apple siihen ohjeet antaaNyt odottelen innoissani kovon saapumista jotta pääsen taas kehumaan nörtteilytaitojani ei-niin nörteille perheenjäsenilleni "kattokaa, mä osaan vaihtaa läppärin kovalevyn!
"
Ostin myös Riekerit, kun sattui taannoin kohdalle kenkäkaupan alennusmyynnissä, vaikka menin ihan muuta etsimään. Mukavat ovat jalassa. Ostoksen jälkeen avokas kehui Riekereitä vuolaasti - aikaisemmin en ollut kuullut koko merkistä mitään!MacFinn kirjoitti:Ai niin, ostin tossa viikolla kengät, vaimon lempimerkkiä, Riekerit. Kohtuuhintaisetkin, 50 €.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Täh ?? Mikä tuo on ? Rumalta ainakin näyttää.KunkkuJ kirjoitti:Onkos täällä kuinka monta Spotin käyttäjää? Tuollainen tuli ostettua:
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jotenkin arvasin tuon. Ihminen, joka nököttää kaiken vapaa-aikansa kotona ja uskaltautuu ulos vain kaavamaiselle työmatkalle muun hikisen rahvaan seassa, ei varmasti tarvitse tuota Spottia koskaan. Osaatko Arttula edes kuvitella, että jotkut matkustelevat teillä tietämättömillä kaukana Suomessa vallitsevasta sivistyksestä? Tekisi varmaan hyvää sinullekin uskaltaa kokeilla sellaista edes kerran elämässäsi.arttula kirjoitti:Täh ?? Mikä tuo on ? Rumalta ainakin näyttää.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Vain sivistymättömät karkaavat sivistystä.KunkkuJ kirjoitti:Osaatko Arttula edes kuvitella, että jotkut matkustelevat teillä tietämättömillä kaukana Suomessa vallitsevasta sivistyksestä?
Eikun ihan vaan kysyin, mikä tuo on. Ei tarvitse heti suuttua... Eikä minulla ole mitään tarvetta lähteä ulkomaille. Viihdyn hyvin täällä sivistyksen keskellä. Rohkeammat lähteköön, minä pysyn täällä kotona.KunkkuJ kirjoitti:Jotenkin arvasin tuon. Ihminen, joka nököttää kaiken vapaa-aikansa kotona ja uskaltautuu ulos vain kaavamaiselle työmatkalle muun hikisen rahvaan seassa, ei varmasti tarvitse tuota Spottia koskaan. Osaatko Arttula edes kuvitella, että jotkut matkustelevat teillä tietämättömillä kaukana Suomessa vallitsevasta sivistyksestä? Tekisi varmaan hyvää sinullekin uskaltaa kokeilla sellaista edes kerran elämässäsi.arttula kirjoitti:Täh ?? Mikä tuo on ? Rumalta ainakin näyttää.
Jaa...Minäkin ihmettelin mikä tuo rumilus on, luulin sen olevan joku "turva-avaimenperä", siis sellainen joka hälyttää hoitokotiin, jos ylittää kynnyksen. Eikö se olekaan sellainen?arttula kirjoitti:Eikun ihan vaan kysyin, mikä tuo on. Ei tarvitse heti suuttua... Eikä minulla ole mitään tarvetta lähteä ulkomaille. Viihdyn hyvin täällä sivistyksen keskellä. Rohkeammat lähteköön, minä pysyn täällä kotona.KunkkuJ kirjoitti:Jotenkin arvasin tuon. Ihminen, joka nököttää kaiken vapaa-aikansa kotona ja uskaltautuu ulos vain kaavamaiselle työmatkalle muun hikisen rahvaan seassa, ei varmasti tarvitse tuota Spottia koskaan. Osaatko Arttula edes kuvitella, että jotkut matkustelevat teillä tietämättömillä kaukana Suomessa vallitsevasta sivistyksestä? Tekisi varmaan hyvää sinullekin uskaltaa kokeilla sellaista edes kerran elämässäsi.arttula kirjoitti:Täh ?? Mikä tuo on ? Rumalta ainakin näyttää.
Siis että et tarkoittanut pilkata, v:tuilla, keljuilla muuten vaan?arttula kirjoitti: Eikun ihan vaan kysyin, mikä tuo on. Ei tarvitse heti suuttua...
Mullan tota varten puhelin, siinä on jonkinmoinen navigaattori ja sillä voi soittaa poliisille, joka ei kuitenkaan tule resurssipulan takia paikalle.KunkkuJ kirjoitti:
Siis että et tarkoittanut pilkata, v:tuilla, keljuilla muuten vaan?Ethän sinä koskaan sillä tavalla kysy!
![]()
Tuo Spot on satelliittilähetin. Se lähettää tietoa esimerkiksi moottoripyörämatkaajan sijainnista kotijoukoille, tai piirtää reittiä googlemapsiin, josta sitä voi seurata reaaliajassa. Pienen hädän tullessa voi sitten painaa help-nappulaa ja herättää kotijoukot odottamaan puhelua. Jos hätä on oikein iso, voi painaa SOS-nappia, joka laittaa ison pyörän pyörimään missä päin maailmaan tahansa.
No, eipä tuota ole kotimaan matkoja varten tarkoitettukaan. Kun olet ulkomailla, tuskin soittelet jollekin läheiselle vähän väliä ja kerrot, missä olet ja onko kaikki hyvin. Toinen juttu sitten on se, että kaikkialla eivät kännykät toimi, tai jos toimivat, yhteydenpito maksaa maltaita. Ja jos jossakin korvessa ulkomailla sattuu jotakin ikävää, satut vaikkapa katoamaan, millä perusteella sinua lähdetään etsimään?hatey kirjoitti: Mullan tota varten puhelin, siinä on jonkinmoinen navigaattori ja sillä voi soittaa poliisille, joka ei kuitenkaan tule resurssipulan takia paikalle.
Jaa... Kiitos infosta. En tosiaan tuollaista tarvitse, kun en koskaan käy ulkomailla. Suomessa toimii kännykät riittävän hyvin minun tarpeisiini.KunkkuJ kirjoitti:Siis että et tarkoittanut pilkata, v:tuilla, keljuilla muuten vaan?arttula kirjoitti: Eikun ihan vaan kysyin, mikä tuo on. Ei tarvitse heti suuttua...Ethän sinä koskaan sillä tavalla kysy!
![]()
Tuo Spot on satelliittilähetin. Se lähettää tietoa esimerkiksi moottoripyörämatkaajan sijainnista kotijoukoille, tai piirtää reittiä googlemapsiin, josta sitä voi seurata reaaliajassa. Pienen hädän tullessa voi sitten painaa help-nappulaa ja herättää kotijoukot odottamaan puhelua. Jos hätä on oikein iso, voi painaa SOS-nappia, joka laittaa ison pyörän pyörimään missä päin maailmaan tahansa.
Yöajaksi tuon mokkulan voi sitten piilottaa moottoripyörään. Jos pyörä on aamulla kadonnut, sen kulkua voi seurailla läppärin näytöltä vaikkapa paikallisten poliisisetien kanssa.