... olen todella yllättynyt

... etenkin kun olen lukenut täällä ko ohjelmaan liittyviä kommentteja.
Kun ostin uuden, iMac 21.5 valintani perustui siihen että siinä on SL ja ei taatusti LION!
Ja kuinka kävi? Siinä olikin tuo LION ja poltin proppuni niin että savua tuli - mutta mitään ei ollut tehtävissä eikä SL levyä, Voi itku!

- joka sitten tulikin Appleltä viikkoa myöhemmin, Replacement. (Ja sain MacBook Pro toimimaan uudelleen ja poistamalla viallisen muistin).
Viikossa tulin sitten siihen tulokseen että voisin jatkaa tätä myöhemmin "kokeilua" ja tänä aikana, nyt noin 2 viikkoa myöhemmin ei ensimmäistäkään ongelmaa - ei edes viitettä sellaisesta ja nopeus nousi ja jouhevuus kun lisäsin muistia neljästä kahdella nelosen kammalla.
Aperturen noin 20,000 valokuvaa avautuu hetkessä ja Video editoinnit menee ihan kuten pitää tällaisella lelulla. Ei todellakaan valittamista , very cool 8)
Nyt olen tottunut myös APPLEN hiiren käyttöön, tuo isompi läpyskä voisi olla tarkempi - joten siinä pienoinen pettymys - siis ohjauslevy.
Launchpad tuntuu mukavalta kuten myös Mission Control - samat oikotiet näppiksessä - ja läppärimäinen näppis on osoittautunut ihan toimivaksi - vaikka aluksi en uskonut muuhun kuin että se siirtyy "sinne museooni" ja hankin uuden.
Joten kaikin puolin - mukavia pikku juttuja joista en nyt tahtoisi luopua
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)