Nuorisovankilasta... pääseekö sieltä(kin) noin helpostituomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Tylsää oli.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Nuorisovankilasta... pääseekö sieltä(kin) noin helpostituomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Tylsää oli.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Älä viisastele! Se oli semmonen ihme seurakunnan "tapahtuma".Jussi68 kirjoitti:Nuorisovankilasta... pääseekö sieltä(kin) noin helpostituomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Tylsää oli.?
JL
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mäkin oon ollu joskus semmosessa. Todella tylsiätuomaril kirjoitti:Älä viisastele! Se oli semmonen ihme seurakunnan "tapahtuma".Jussi68 kirjoitti:Nuorisovankilasta... pääseekö sieltä(kin) noin helpostituomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Tylsää oli.?
JL
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ne kaikki nuorisojutut ovat ihan takapuoli. Lähinnä kristilliset järjestöt yrittävät törkeästi käännyttää ihmisiä omaan ajatteluunsa. Jos ei ole tästä kyse, niin joku toinen järjestö yrittää tehdä samaa. Nuoret miehet, etsikää oma tahto!tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Tylsää oli.
Onneksi iLuuri pelasti tylsyydeltä. 8)iPadi kirjoitti:Mäkin oon ollu joskus semmosessa. Todella tylsiätuomaril kirjoitti:Älä viisastele! Se oli semmonen ihme seurakunnan "tapahtuma".Jussi68 kirjoitti:Nuorisovankilasta... pääseekö sieltä(kin) noin helpostituomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Tylsää oli.?
JL
Vankilassa puhelin...tuomaril kirjoitti:iPadi kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Onneksi iLuuri pelasti tylsyydeltä. 8)Jussi68 kirjoitti:
Nuorisovankilasta... pääseekö sieltä(kin) noin helposti?
JL
Tämä vankilajuttu on jo aika kulunut. Juuri äsken laitoin laulun soimaan. Pahuksen hyvä biisi!Jussi68 kirjoitti: Vankilassa puhelin...![]()
JL
Joo, onhan se kulunut juttu... mutta ehdit vielä tehdä kaikenlaista rikollista alaikäisenä - aloitetaan vaikka tosta postauksesta, tuon mainitseminen "pahuksen hyväksi" on vastoin Geneven sopimusta... kauheata p*skaa!tuomaril kirjoitti:Tämä vankilajuttu on jo aika kulunut. Juuri äsken laitoin laulun soimaan. Pahuksen hyvä biisi!Jussi68 kirjoitti: Vankilassa puhelin...![]()
JL
Minä kuuntelen vain Bollywood-musiikkia.Jussi68 kirjoitti:Joo, onhan se kulunut juttu... mutta ehdit vielä tehdä kaikenlaista rikollista alaikäisenä - aloitetaan vaikka tosta postauksesta, tuon mainitseminen "pahuksen hyväksi" on vastoin Geneven sopimusta... kauheata p*skaa!tuomaril kirjoitti:Tämä vankilajuttu on jo aika kulunut. Juuri äsken laitoin laulun soimaan. Pahuksen hyvä biisi!Jussi68 kirjoitti: Vankilassa puhelin...![]()
JL
Siirry oikean musiikin pariin, kokeile vaikka seuraavaa
http://www.youtube.com/watch?v=X_hMZYDMps4&ob=av2n
JL
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä oon kuullut tämän ennenkin tuon tipukkaan nokasta kujerrettuna, taisin ihastella tapahtunutta lievän kateellisena. Teenpä niin nytkin.darthmother kirjoitti:Laitoin liekin makkarin takkaan.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä laitoin pellin kiinni juuri äsken. Nyt on taas mukava lämpö joka aaltoilee kehooni. Voi kun olisi isompi uuni ja voisi heittäytyä selälleen tuonne uunin pankolle. Ei viitsi tuonne Varastoon (rintamamiestaloon) mennä lämmittelemään. Siellä mahtuisi jo makoilemaan kunnolla.amanita kirjoitti:Minä oon kuullut tämän ennenkin tuon tipukkaan nokasta kujerrettuna, taisin ihastella tapahtunutta lievän kateellisena. Teenpä niin nytkin.darthmother kirjoitti:Laitoin liekin makkarin takkaan.
Avarra maailmankatsomustasi, tulevaisuudestasi tulee helpompaa.tuomaril kirjoitti: Minä kuuntelen vain Bollywood-musiikkia.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Oliko puhelun kohteena soneran asiakaspalvelu?mikastus kirjoitti:^ kananmunissa on luonnonkuori, ei niitä tarvitse kuoria.
Puhuin puhelimessa putkeen 2h 10 min. Aiemmin tänään olen puhunut jo 40 min, mutta en putkeen. Yleensä puhun kuukaudessa tuon verran. Lyhyitä tekstiviestejäkin olen lähettänyt tänään ihan liian useita. Olenko teini taas? Aha, parta on yhä ajamatta ja karkeahko - diagnoosi negatiivinen.
Kukas tämä onnekas sitten oli?mikastus kirjoitti:^ hah, naurahdin - mutta eipä ollut, ei.
No mutta kyllä tuli selväksi kuka olimikastus kirjoitti:Ihan vaan vanha työtoveri. Tai ei se nyt niin vanhakaan oikeastaan ole. Eikä toverikaan välttämättä, mieluummin kaveri. Tai ainakin entinen kaveri. Ei, ei entinenkään voi sanoa. Aiempi kaveri. Ääh, onhan se silti nykyäänkin kaveri, vaikka ei ehkä niinkuin ennen, eli aiemmin. Eikä se siis joitakin entisiä kavereitani aiempikaan kaveri ole, muita joitakin kyllä. Ainakaan kaikkia niitä aiempia aiempi se ei ole - kaverina.
Mietinpähän äsken vaan että miksiköhän meidän puhelu kesti niin kauan..
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »