Windowsista toiseen siirtyminen onnistui vaivattomasti ainakin itselläni. Eli siirsin iTunes media kansion uuteen koneeseen, valtuutin iTunesin Apple ID:lleni, liitin iPhonen koneeseen, sitten iTunesissa klikkasin hiiren oikealla näppäimellä vasemmalta puhelintani ja valitsin "Varmuuskopioi" (jolloin puhelin varmuuskopioituu koneelle), sekä "Siirrä ostokset" (Jolloin ohjelmat siirtyy iPhonesta koneelle).Tauvo kirjoitti:^ Kiitän...
Tuota musiikkia olen onnistunut siirtämään sillä, että olen kopioinut iTunes music aliaksen sisällön ulkoiselle kovalevylle ja siitä synkkaillut eri koneitteni välillä. Kunnes otin yhden ainoan koneen musiikki-isännäksi. Edelleen kaikki ne kuitenkin aina kopioin ulkoiselle.
Enemmän askarruttaa se, tyhjentääkö kaikki applikaatiot, yhteystiedot jne... Jos nyt synkkaan luurin sellaisella koneella, johon olen varmuuskopioinut, mutta kuitenkin iTunesin "ohjelmat välilehden" mukaan applikaatiot eivät ole siellä?
Saanko siis ne kaivettua takaisin?
Vanha isäntä on 10.6.8 iMac ja uusi isäntä 10.7.3 MBP.
Kun nämä oli tehty, niin valitsin iPhonen iTunesissa vasemmasta palkista, menin "Tiedot"-välilehdelle ja laitoin ruksin kohtaan "Synkronoi yhteystiedot sijainnista: ..." (heti ensimmäisenä) ja sitten rullasin sivun loppuun jossa varmistin että ruksia ei ole kohdassa "Korvaa iPhonen tiedot: Yhteystiedot". Näin yhteystiedot siirtyi Windows Contactiin. Ja pysyivät vielä iPhonessakin.
Ja tietenkin musiikit siirretty uudelle koneelle, vaikka vanhat eivät poistu iPhonesta niin kauan kun sulla on se sama library-tiedosto iTunes media kansiossa. Siis vaikka niitä biisejä ei ole itse koneella. (kai? Ei ole täysin varmaa tietoa.)
Tämän jälkeen iPhonea on voinut synkronoida normaalista, ilman että mitään on kadonnut

Edit: Kai tää siis toimii Macin kaa samalla tavalla, luulis ainakin
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)