Ja sinäkö et korjannut tuota virhettä, vaan otit rahat? En enää yhtään ihmettele, miksi sinusta on hyvää vauhtia kasvamassa yhteiskunnan ulkopuolella elävä rikollinen. Nuori mies vailla omaatuntoa ja moraalia.tuomaril kirjoitti:Äsken kun olin siellä nuorisojutussa, päätettiin mennä serkun ja sen kaverin kanssa illan päätteeksi McShittiin. (HUOM: Minä en ottanut mitään Mäkkäristä.) Minä maksoin serkkuni tuplajuustohampparin 10€:n setelillä, sitten kun se myyjä oli antamassa vaihtorahoja, se antoin minulle 20€:n setelin ja hiluja! En valita.8)
Hehkutustopic 3
-
KunkkuJ
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jos minulle annetaan vapaaehtoisesti ylimääräistä rahaa, en todellakaan yritä estää sen tuloa. 8)KunkkuJ kirjoitti:Ja sinäkö et korjannut tuota virhettä, vaan otit rahat? En enää yhtään ihmettele, miksi sinusta on hyvää vauhtia kasvamassa yhteiskunnan ulkopuolella elävä rikollinen. Nuori mies vailla omaatuntoa ja moraalia.tuomaril kirjoitti:Äsken kun olin siellä nuorisojutussa, päätettiin mennä serkun ja sen kaverin kanssa illan päätteeksi McShittiin. (HUOM: Minä en ottanut mitään Mäkkäristä.) Minä maksoin serkkuni tuplajuustohampparin 10€:n setelillä, sitten kun se myyjä oli antamassa vaihtorahoja, se antoin minulle 20€:n setelin ja hiluja! En valita.8)
-
aksim97
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Mitenkäs sulla noin hyvä mäihä pääs käymää? Mulle kans!tuomaril kirjoitti:Jos minulle annetaan vapaaehtoisesti ylimääräistä rahaa, en todellakaan yritä estää sen tuloa. 8)KunkkuJ kirjoitti:Ja sinäkö et korjannut tuota virhettä, vaan otit rahat? En enää yhtään ihmettele, miksi sinusta on hyvää vauhtia kasvamassa yhteiskunnan ulkopuolella elävä rikollinen. Nuori mies vailla omaatuntoa ja moraalia.tuomaril kirjoitti:Äsken kun olin siellä nuorisojutussa, päätettiin mennä serkun ja sen kaverin kanssa illan päätteeksi McShittiin. (HUOM: Minä en ottanut mitään Mäkkäristä.) Minä maksoin serkkuni tuplajuustohampparin 10€:n setelillä, sitten kun se myyjä oli antamassa vaihtorahoja, se antoin minulle 20€:n setelin ja hiluja! En valita.8)
-
tuomaril
Ei mitään hajua. Se myyjä vain otti nopeesti setelin sieltä kassasta. Ei kattonut ollenkaan sinne kassaan kun otti sen setelin.aksim97 kirjoitti:Mitenkäs sulla noin hyvä mäihä pääs käymää? Mulle kans!tuomaril kirjoitti:Jos minulle annetaan vapaaehtoisesti ylimääräistä rahaa, en todellakaan yritä estää sen tuloa. 8)KunkkuJ kirjoitti:Ja sinäkö et korjannut tuota virhettä, vaan otit rahat? En enää yhtään ihmettele, miksi sinusta on hyvää vauhtia kasvamassa yhteiskunnan ulkopuolella elävä rikollinen. Nuori mies vailla omaatuntoa ja moraalia.tuomaril kirjoitti:Äsken kun olin siellä nuorisojutussa, päätettiin mennä serkun ja sen kaverin kanssa illan päätteeksi McShittiin. (HUOM: Minä en ottanut mitään Mäkkäristä.) Minä maksoin serkkuni tuplajuustohampparin 10€:n setelillä, sitten kun se myyjä oli antamassa vaihtorahoja, se antoin minulle 20€:n setelin ja hiluja! En valita.8)
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
-
aksim97
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
On ne ammattitaitosii noi mcshitin ja hösön henkilökuntavinouma kirjoitti:Kaverini kävi Hesburgerilla, töissä oli joku aloittelija: heppu tilasi pelkän hampurilaisen ja sai itselleen koko aterian.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Etkö yhtään ajatellut sitä kun tuon opiskelunsa ohella sivutyönä mäkkärin kassalla hommia tekevän työvuoro loppuu ja vuoropäällikkö tarkistaa kassat, ja huomaa rahaa puuttuvan, millaiseen kuulustuluun tuo myyjä joutuu. Hänen päivänsä menee pilalle ja hän saa epärehellisen työntekijän maineen, kun häntä epäillään tuosta varkaudesta, jonka sinä teit. Hyi häpeä sinä.KunkkuJ kirjoitti:Ja sinäkö et korjannut tuota virhettä, vaan otit rahat? En enää yhtään ihmettele, miksi sinusta on hyvää vauhtia kasvamassa yhteiskunnan ulkopuolella elävä rikollinen. Nuori mies vailla omaatuntoa ja moraalia.tuomaril kirjoitti:Äsken kun olin siellä nuorisojutussa, päätettiin mennä serkun ja sen kaverin kanssa illan päätteeksi McShittiin. (HUOM: Minä en ottanut mitään Mäkkäristä.) Minä maksoin serkkuni tuplajuustohampparin 10€:n setelillä, sitten kun se myyjä oli antamassa vaihtorahoja, se antoin minulle 20€:n setelin ja hiluja! En valita.8)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Itselleni tapahtui samalla lailla. Tosin sanoin että tässä on liikaa rahaa ja annoin ne ylimääräiset. 8)aksim97 kirjoitti:Mitenkäs sulla noin hyvä mäihä pääs käymää? Mulle kans!tuomaril kirjoitti:Jos minulle annetaan vapaaehtoisesti ylimääräistä rahaa, en todellakaan yritä estää sen tuloa. 8)KunkkuJ kirjoitti:Ja sinäkö et korjannut tuota virhettä, vaan otit rahat? En enää yhtään ihmettele, miksi sinusta on hyvää vauhtia kasvamassa yhteiskunnan ulkopuolella elävä rikollinen. Nuori mies vailla omaatuntoa ja moraalia.tuomaril kirjoitti:Äsken kun olin siellä nuorisojutussa, päätettiin mennä serkun ja sen kaverin kanssa illan päätteeksi McShittiin. (HUOM: Minä en ottanut mitään Mäkkäristä.) Minä maksoin serkkuni tuplajuustohampparin 10€:n setelillä, sitten kun se myyjä oli antamassa vaihtorahoja, se antoin minulle 20€:n setelin ja hiluja! En valita.8)
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
tuomaril
Ehkä minunkin olisi pitänyt tehdä niin...Hieno kirjoitti:Itselleni tapahtui samalla lailla. Tosin sanoin että tässä on liikaa rahaa ja annoin ne ylimääräiset. 8)
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kunkku, vastaa sä tähäntuomaril kirjoitti:Ehkä minunkin olisi pitänyt tehdä niin...Hieno kirjoitti:Itselleni tapahtui samalla lailla. Tosin sanoin että tässä on liikaa rahaa ja annoin ne ylimääräiset. 8)
-
KunkkuJ
Minähän jo kommentoin tätä tuolla aiemmin. Asiahan on niin, että jos ei kykene toimimaan rehellisesti tällaisissa pienissä asioissa, on suuri vaara, että se rehellisyyden ¨kynnys¨siirtyy pikku hiljaa kauemmas ja kauemmas. Kun joku omaa työtään tekevä ihminen palvelee meitä ja tekee virheen, onko oikein, että me saamamme palvelun lisäksi rankaisemme toista tämän virheestä ja aiheutamme hänelle ikävyyksiä? Ja tämä vain muutaman dollarin, ei kun euron tähden!Anniel kirjoitti:Kunkku, vastaa sä tähäntuomaril kirjoitti:Ehkä minunkin olisi pitänyt tehdä niin...Hieno kirjoitti:Itselleni tapahtui samalla lailla. Tosin sanoin että tässä on liikaa rahaa ja annoin ne ylimääräiset. 8)
Onko kiva mennä jonakin päivänä uudelleen samaan paikkaan ja saada taas palvelua samalta ihmiseltä, ehkäpä ihan hymyn kera? Ajatella, että tuolta onnistuin keplottelemaan itselleni rahaa hänen omasta pussistaan.
-
tuomaril
Tunnen jonkin asteista syyllisyyttä eilisestä.KunkkuJ kirjoitti:Minähän jo kommentoin tätä tuolla aiemmin. Asiahan on niin, että jos ei kykene toimimaan rehellisesti tällaisissa pienissä asioissa, on suuri vaara, että se rehellisyyden ¨kynnys¨siirtyy pikku hiljaa kauemmas ja kauemmas. Kun joku omaa työtään tekevä ihminen palvelee meitä ja tekee virheen, onko oikein, että me saamamme palvelun lisäksi rankaisemme toista tämän virheestä ja aiheutamme hänelle ikävyyksiä? Ja tämä vain muutaman dollarin, ei kun euron tähden!Anniel kirjoitti:Kunkku, vastaa sä tähäntuomaril kirjoitti:Ehkä minunkin olisi pitänyt tehdä niin...Hieno kirjoitti:Itselleni tapahtui samalla lailla. Tosin sanoin että tässä on liikaa rahaa ja annoin ne ylimääräiset. 8)
Onko kiva mennä jonakin päivänä uudelleen samaan paikkaan ja saada taas palvelua samalta ihmiseltä, ehkäpä ihan hymyn kera? Ajatella, että tuolta onnistuin keplottelemaan itselleni rahaa hänen omasta pussistaan.
-
tuomaril
-
Harkoosi
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Se on kyl oikeesti hyvä juttu, koska seuraava etappi eli pääsiäinen lähestyy! Tai no etappi on oikeastaa koeviikko ku ei sitä lasketa kouluksi.. Ja heti sen jälkee tulee pienenpieni pääsiäisloma, jonka jälkeen ootetaan vappua, jonka jälkeen onki jo kesä! Namnam
-
tuomaril
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onko sulla iPhonessa kuoria? Toivottavasti saat sellaisia.tuomaril kirjoitti:Parin tunnin päästä lentokentälle ja (toivottavasti) jotain kivoja tuliaisia Pakistanista!
-
tuomaril
En tarvitse enää uusia. Se Saksasta tilaamani kuori on täydellinen!Macco kirjoitti:Onko sulla iPhonessa kuoria? Pyydä tuomaan sellaisia.tuomaril kirjoitti:Parin tunnin päästä lentokentälle ja (toivottavasti) jotain kivoja tuliaisia Pakistanista!
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sain sen vihdoin itselleni.
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Viizei
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
KunkkuJ
Eikä tietysti tarvi vaihtaa vaatteita, tai riisua niitä edes yötä varten? Otatko edes kenkiä pois nukkumaan mennessäsi? Ajan säästyminen on niin suurta, että eikö sinua yhtään huolestuta se, miten saat sen ajan kulumaan?arttula kirjoitti:Kun on pakkolomalla, ja frouvakin karkasi ulkomaille, ei tarvitse mennä suihkuun tai muuten peseytyä turhan takia.Vielä kaksi viikkoa tätä ihanuutta edessä ! 8)
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
No kyllä vähän vähennän vaatteita nukkumaan mennessä. Muuten tulee liian kuuma. Mutta en suostu vaihtamaan yhtään vaatekappaletta "puhtaaseen" seuraavan kahden viikon aikana.KunkkuJ kirjoitti:Eikä tietysti tarvi vaihtaa vaatteita, tai riisua niitä edes yötä varten? Otatko edes kenkiä pois nukkumaan mennessäsi? Ajan säästyminen on niin suurta, että eikö sinua yhtään huolestuta se, miten saat sen ajan kulumaan?arttula kirjoitti:Kun on pakkolomalla, ja frouvakin karkasi ulkomaille, ei tarvitse mennä suihkuun tai muuten peseytyä turhan takia.Vielä kaksi viikkoa tätä ihanuutta edessä ! 8)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
jjari
Viesti Kirjoittaja jjari »
Sun kannattais sinkkuuntua niin ei tarttis ikinä pestä eikä vaihtaa vaatteita.arttula kirjoitti:No kyllä vähän vähennän vaatteita nukkumaan mennessä. Muuten tulee liian kuuma. Mutta en suostu vaihtamaan yhtään vaatekappaletta "puhtaaseen" seuraavan kahden viikon aikana.KunkkuJ kirjoitti:Eikä tietysti tarvi vaihtaa vaatteita, tai riisua niitä edes yötä varten? Otatko edes kenkiä pois nukkumaan mennessäsi? Ajan säästyminen on niin suurta, että eikö sinua yhtään huolestuta se, miten saat sen ajan kulumaan?arttula kirjoitti:Kun on pakkolomalla, ja frouvakin karkasi ulkomaille, ei tarvitse mennä suihkuun tai muuten peseytyä turhan takia.Vielä kaksi viikkoa tätä ihanuutta edessä ! 8)
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka