Tässä muutamia kuvia joita oon joskus ottanu.
koitin laittaa noita liitetiedostoja mutta tää vaa latas hervottoman kauan jonka jälkee ei tapahtunu mitää joten ehkä turvallisempaa linkata sitte vaa
Harkoosi kirjoitti:Tässä muutamia kuvia joita oon joskus ottanu.
koitin laittaa noita liitetiedostoja mutta tää vaa latas hervottoman kauan jonka jälkee ei tapahtunu mitää joten ehkä turvallisempaa linkata sitte vaa
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Kuka tunnistaa lentokentän? En viitsinyt alkaa skannaamaan, joten otin kännyllä kuvan kansiosta. Ko lentokenttä sijaitsee Tanskassa
Tämä kuva on Tanskasta ja kaupungin nimi on aika...mmm... Erikoinen.
Tässä on varmaan syy miksi minusta on tullut VW fani Kyllä. Minä olen tuo pikku pirulainen tuossa.
Viimeksi muokannut M.P.T, 10.3.2012 klo 23.43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.