Hyvin sanottu... Pitää myöskin varmistaa, että uuni on päällä, ennenkuin...hatey kirjoitti:^Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tyhjemmäksi elämä käy. Tekisi mieli työntää pää uuniin.
waiski
Viesti Kirjoittaja waiski »
Hyvin sanottu... Pitää myöskin varmistaa, että uuni on päällä, ennenkuin...hatey kirjoitti:^Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tyhjemmäksi elämä käy. Tekisi mieli työntää pää uuniin.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllä minä Nalle Puh:ia lueskelen ja ilmapallosta ajattelen samoin. Jos minulla olisi noin positiivinen emäntä niin mitä kävisi minun 50v synttäreillä? Minulla olisi se uhmaikä silloinamanita kirjoitti: Ämpeetee hyvä, en puhunutkaan itsensä nuoreksi tuntemisesta, vaan siitä, että hienoa elämää on koko ihmisen ikä, lapsenmielisyys vain tulee muistaa kuskata mukana, Se on se "Nalle Puhin ilmapallo", joka saa päivän paistamaan vaikka pilven takaa ja hymyn huuleen silloinkin, kun muutoin on vaikeaa ja raskasta. Lähes aina löytyy jokin pieni hymyn aihe, mukava pikku seikka, joka saa mielialan kohoamaan, asioista löytymään valoisakin puoli. Minä luulen, että sinullakin on tuollainen ilmapallo.Rapistumisessa on semmoinen lohdullinen puoli, että samoin käy meille ihan kaikille. Armollisuus itseä kohtaan on asia, jonka oppii, kunhan sen asian miettimiselle uhraa pikku hetken. Pään sisus se tärkein on, ainakin minusta!
Ihaa on (Kain huomasi typon) aasi, mutta minä tunnen itseni Kaniksi. Minä vain rikon lapioita useammin. Tervetuloa minun 40x puolenhehtaarin metsäänKain kirjoitti:^ Tunnen itseni aasiksi.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Hehe... Niin minäkin... Sulla on hyvä huumorintaju.Macco kirjoitti:Minä olen alusta lähtien tahallisesti lukenut ja kuullut tuon muodossa Feces. Hauskaa on ollut. Onon.Lihapipo kirjoitti:Tänään kuulin radiosta, että töllöttimestä tulee kotimainen "game show" nimeltään "Faces". Vähän angstasin, ja sitten olin niinku lol ja sitten whatever.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jäikö haju sormeen, kuten tälle ressukalle on käynyt.hatey kirjoitti:Nyt ärsyttää........ Levisi vaan sormessa ja lopulta meni kynnen allekin. Kynsilakan poistoaineella sitten sain kotona putsattua sormen. Suunnattoman ärsyttävää jättää tuommoisia bensaa ja pohjamassaa valuvia Ooppeleita kadunvarteen, likasin sormeni sen taotta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Se sun Mac laskee tarkalleen, että missä suunnassa tukiasema on ja lähettää siihen signaalin. Juna kuitenkin ehtii liikkua sillä välin eteenpäin ja signaali ei osu maaliin. 8)Kain kirjoitti:Miksi ihmeessä tämä VR:n tarjoama Wi-Fi on niin hidas.![]()
Onneksi on mokkula mukana.
En suinkaan, mutta uteliaisuus voitti ja piti mennä kyykkyyn ja töppää sormella sitä mönjää.KunkkuJ kirjoitti:^^Kontatenko sinä siellä kaupungilla kuljit, kun piti sormia maassa olevaan töhnään tökkiä?
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Älä syytä konetta, jos et osaa sitä käyttää, lapsi hyvä. 8)Kain kirjoitti:Jos joku sanoo, että Macit valokuvaajille, niin paskat sanon minä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kestääkö matka sinne kahvilaan pikkuriikkisen vajaa 2 tuntia?hatey kirjoitti:Äääähhh... Huomenna on aikanen herätys. Kuudelta pitäisi nousta, ajattelin kahdeksaksi kerjetä vakio aamukahvilaani kahville.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
1½ tuntia!!hatey kirjoitti:^Ei kestä, sinne ajaa vajaassa vartissa. Juon minä aamulla kotonakin kahvit. Aamutoimet kestävät noin puolitoista tuntia.
Viesti Kirjoittaja Thoth »