Viro, Latvia ja Liettua... Luulisi, että jossakin Suomessa ja Ruotsissa olisi vähän isommat markkinat. Vai meneeköhän tämä jotenkin eri alueista vastaavien musiikkijakelijoiden kanssa käytävien neuvottelujen perusteella?
EDIT: Itse asiassa niinpä tuo näyttää olevan yo. linkin mukaan.
Viimeksi muokannut ER, 17.1.2012 klo 17.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exlex kirjoitti:Missä meidän iTunes Match viipyy! Haluaa tuon äkkiä.
Juu, aika mainio juttu. Vaan eiköhän sekin tänne vielä rantaudu, toivotaan ainakin. Onhan tässä tulossa Puumakin
Puuma. Mikäs se on? Onko mulla mennyt jotain ohi.
Mä oon puuma ... Eikun, tarkoitin tulevaa OS X -kissaa tietenkin. Josko tuo iTunes Match saataisiin samoihin aikoihin tännekin? Välttämättä tietenkään ei. Mutta jotain uutta kivaa kuitenkin on, mitä odottaa, eli tuo Vuorileijona (joka siis suomeksi on ihan puuma, vuorileijona on jenkkislangia). Sitä tarkoitin.
exlex kirjoitti:Missä meidän iTunes Match viipyy! Haluaa tuon äkkiä.
Juu, aika mainio juttu. Vaan eiköhän sekin tänne vielä rantaudu, toivotaan ainakin. Onhan tässä tulossa Puumakin
Puuma. Mikäs se on? Onko mulla mennyt jotain ohi.
Mä oon puuma ... Eikun, tarkoitin tulevaa OS X -kissaa tietenkin. Josko tuo iTunes Match saataisiin samoihin aikoihin tännekin? Välttämättä tietenkään ei. Mutta jotain uutta kivaa kuitenkin on, mitä odottaa, eli tuo Vuorileijona (joka siis suomeksi on ihan puuma, vuorileijona on jenkkislangia). Sitä tarkoitin.
lol
Juu ajattelinkin voiskohan noilla olla yhteys. Juu jos pitäisi itsekkin arvata, niin tulee toivon mukaan viimeistään tuolloin tuo. Olis niin paljon hyötyä tuosta. Nyt kun leffatkin voi streemata suunnilleen samallatavalla, niin. NAM!
Vaikuttaa toi mountain lioni tosi hyvälta j paljon hyviä parannuksia tulossa. Muutenkin jännittävä Apple vuosi edessä, niin kuin 2009. Ainut että Steve puuttuu, mutta emmeköhän selviä.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
Mites jos olisi noita youtubesta ladattuja muusiikkikipaleita niin muuttuisivatko ne noihin parempilaatuisiin versioihin sikälimikäli jos itunes match saapuisi Suomeen? Vaiko muuttaisiko se vain cd-kappaleet ?
räikkä kirjoitti:Mites jos olisi noita youtubesta ladattuja muusiikkikipaleita niin muuttuisivatko ne noihin parempilaatuisiin versioihin sikälimikäli jos itunes match saapuisi Suomeen? Vaiko muuttaisiko se vain cd-kappaleet ?
Räikällä 2 viestiä kirjoitettu palstalle ja heti laittomuudet mielessä. Ostamaan laillisesti biisit siitä. Hop hop!
Ihan sitten asiaan. Tuosta oli juttua jossakin vaiheessa ja käsitin, että siinä oli jonkinasteinen tunnistusmekanismi, jolla tunnistetaan onko kappale alkuperäinen ja palvelu maksaa myös vuodessa sen 25€, jotta palvelu on käytössä.
Viimeksi muokannut exlex, 16.3.2012 klo 21.20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
niin niin siis ajattelin että jos se muuttaisi ns. lailliseksi ladatun musan niin ei tarvitsisi ostella sen jälkeen kappaleita, kun käsitin että tuo 25€ on jokin levy-yhtiöille maksettava "korvaus" vaikkei se kyllä kata aiheutettuja voiton menetyksiä. Siis kysymykseni tarkoitus oli että onko sen "spotify" paitsi että kappaleet saa itsellen kunhan ne on itse hankkinut vai onko se vain niin että muuttaa kappaleet parempilaatuisiksi ja siirtää ne pilveen?
Onko kenelläkään kokemuksia UK-iTunesista? Itselläni on hankittuna (paikan päältä) 25 punnan lahjakortti ja tunnukset tehtynä sen avulla. Tämä luottokortin pakollisuus kuitenkin estää Matchin käyttöönoton - suomalainen Visa ei ainakaan kelpaa, valittavana olisi myös Mastercard, Amex tai Maestro. Kaikenlaisia prepaid-UK-luottokortteja on myynnissä, mutta ne näyttävät edellyttävän vähintäänkin todistusta asuinpaikasta Britanniassa.
Kohti länttä, kohti itää
Suomen suuren seistä pitää!
Kesken kahden vieraan verta
tohdi itses olla kerta!
–Eino Leino, Tähtiharha
Päivitystä: paypal ei ollut tarjolla maksutavaksi. Sen sijaan vastaava clickandbuy-niminen palvelu oli, ja sinnepä pystyi tekemään brittitilin paikallista katuosoitetta (hotelli) vastaan. Myös suomalaisen visa-kortin pystyi liittämään. iTunes ei kuitenkaan huolinut tätäkään maksutapaa Suomesta käsin asetettaessa, eikä jostain syystä myöskään vpn-yhteyden yli englantilaiselta palvelimelta käsin. Lopulta tarvittiin Englannissa opiskeleva kaveri liittämään minun iTunes- ja ClickAndBuy-tilini yhteen omalta koneeltaan. Match lataa paraikaa kappaleita sisuksiinsa kotikoneeltani.
Kohti länttä, kohti itää
Suomen suuren seistä pitää!
Kesken kahden vieraan verta
tohdi itses olla kerta!
–Eino Leino, Tähtiharha
Suomen Teosto sekoilujen takia en usko, että tämä on ikinä tulossa Suomeen. Se olisi jo tullut moneen kertaan jos olisi tullakseen, mutta Teosto ei voi millään hyväksyä LIIAN hyvää palvelua. (Tästä yhtä hyvästä palvelusta on hyötyä myös DJ:lle, mutta ei mennä siihen täällä.)
WhatUpDoe kirjoitti:Suomen Teosto sekoilujen takia en usko, että tämä on ikinä tulossa Suomeen. Se olisi jo tullut moneen kertaan jos olisi tullakseen, mutta Teosto ei voi millään hyväksyä LIIAN hyvää palvelua. (Tästä yhtä hyvästä palvelusta on hyötyä myös DJ:lle, mutta ei mennä siihen täällä.)
Mä taas luulen, ettei tuota kysytä Teostolta ollenkaan. Neuvottelut käydään Applen ja niiden levy-yhtiöiden kanssa suoraan. Se, miksi esim. Eurooppa maa kerrallaan, siihen en sano mitään.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen