iPadi kirjoitti:Mul oli joskus pienenä semmonen kun menin sakset kädessä leikkaamaan itse tukkaa ja sit siit tuli niin kauhee et piti vetää siiliks
Olen viimeiset puolivuotta itse leikannut hiukseni. Säästää kun ei tarvitse parturissa käydä. Kyllä sen oppii kun riittävän monta kertaa tekee Nyt omistan sellaisen 15mm tukan, pitänee kohta taas leikata pois...
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Kerran kasilla leikkelin omaa tukkaa ku se oli aiva liian pitkä ja parturia ei saatu kovi lähelle Se oli kyl aika iso virhe koska se jälki oli kamalaa parturiki nauro veet silmissä kunnes viimein pääsin sinne. Koulussa piti pitää pipoa välkällä (inhoon pipon pitämistä sisällä) ja tunnilla ihmeellisesti piti istua kyyryssä ja nojata vähä käsiin muka
iPadi kirjoitti:Mul oli joskus pienenä semmonen kun menin sakset kädessä leikkaamaan itse tukkaa ja sit siit tuli niin kauhee et piti vetää siiliks
Olen viimeiset puolivuotta itse leikannut hiukseni. Säästää kun ei tarvitse parturissa käydä. Kyllä sen oppii kun riittävän monta kertaa tekee Nyt omistan sellaisen 15mm tukan, pitänee kohta taas leikata pois...
Tuonmittaiseen lettiin alkaa jo kompastella - korkea aika leikata!
Erño kirjoitti:^kotiparturilla surauttaa niin saa melkein koko pään leikattua yksin. Niskasta pitää pyytää joku trimmaamaan. Ja ehkä korvien takaa.
Pienellä treenillä hoituu niskakin, jos pystyy tuloksen tarkistamaan peilistä.
Pitäisi viedä iPhone huoltoon kun näytössä rakenteellinen vika. Ei vaan jaksaisi kärvistellä jollain vanhalla nokialla montaa viikkoa. Tunnetustihan nämä Soneran laadukkaat huoltopalvelut toimii todella nopeasti. Olen vältellyt tätä keissiä 4s julkaisupäivästä lähtien
Erño kirjoitti:^on hankalaa yhdellä peilillä. Käsipeilejä ei ole. Pitäiskin ehkä hommata sellainen. Tärkeämpää olisi parturoida. Alkaa mennä tukka silmille.
Tavalllisen peilikaapin ovet ovat hyvin käteviä, kun pääsee kahdesta suunnasta tarkistamaan! Myös vastavalosta on hyötyä leikkaamattomien haivenien metsästyksessä - jos valon vain saa oikeasta suunnasta peiliin nähden.