Ehkä sen voi jättää huomiseen kuiteski. Keskiviikkona äiti tulee taas kotiin ni pitää mun muutenki koko talo imuroida varmaa. Tai ainaki keittiö ja olkkari ja eteinen

Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja kalanen »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mitäs sinä niistä tripeistä tiedät?hatey kirjoitti:^^ Mitä?(...) siinä tulee pahoja trippejä.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eikö sitä enää muka käytetä samanlailla? Enpä ole uusinta versiota päässyt testailemaan ja uusin testaamani taisi olla CS1, jos muistan oikein. Sillä tulee nykyäänkin leikittyä aina kun vanhan koneen käynnistää.kalanen kirjoitti:Pitäisi opetella käyttämään fotaria niinkuin sitä käytetään nyt (eikä niinkuin sitä käytettiin v. 2000).
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja kalanen »
Itse käyttäisin sanaa dorka, mutta makuasia.Citruuna kirjoitti:hankala
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Jep. Suoraan sanoen inhoon illustratoria, mutta pitäisi silti opetellakalanen kirjoitti:
Itse käyttäisin sanaa dorka, mutta makuasia.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Olen suunnitellut samaa - kovalevy on jo valmiina, ennen nukkumaanmenoa pitäisi...iPadi kirjoitti:Pitäisi varmuuskopioida tämä MacBook. Jätän varmaan tän yöksi varmuuskopioimaan.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Siis mihin varmuuskopioitte sen?arisel kirjoitti:Olen suunnitellut samaa - kovalevy on jo valmiina, ennen nukkumaanmenoa pitäisi...iPadi kirjoitti:Pitäisi varmuuskopioida tämä MacBook. Jätän varmaan tän yöksi varmuuskopioimaan.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mulla on ulkoinen kovalevy - tosin ei tällä kertaa onnistunut, oli levy liian täynnä...Hieno kirjoitti:Siis mihin varmuuskopioitte sen?arisel kirjoitti:Olen suunnitellut samaa - kovalevy on jo valmiina, ennen nukkumaanmenoa pitäisi...iPadi kirjoitti:Pitäisi varmuuskopioida tämä MacBook. Jätän varmaan tän yöksi varmuuskopioimaan.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Pitäsi itsekin ostaa ulkoinen kovalevy. Ettei isoa vahinkoa pääse sattumaanarisel kirjoitti:Mulla on ulkoinen kovalevy - tosin ei tällä kertaa onnistunut, oli levy liian täynnä...Hieno kirjoitti:Siis mihin varmuuskopioitte sen?arisel kirjoitti:Olen suunnitellut samaa - kovalevy on jo valmiina, ennen nukkumaanmenoa pitäisi...iPadi kirjoitti:Pitäisi varmuuskopioida tämä MacBook. Jätän varmaan tän yöksi varmuuskopioimaan.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Siinä on myös sukulaisten iPhonejen varmuuskopiot. Viiden meijän perheen iPhonejen varmuuskopioit ja loput ovat joidenkin sukulaisten.hatey kirjoitti:^Miksi sinulla on kymmenen puhelinta?