Se halusi ostaa ne hinnalla, millä hyvänsä. En paljon raaskinut pyytää, koska niin kovasti halusi. En tosin tiennyt, mihin tarkoitukseen ne menivät...hatey kirjoitti:^En ymmärrä miksi hehkutat sitä, että sinulla päässäsi Artun vanhat alushousut?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Se halusi ostaa ne hinnalla, millä hyvänsä. En paljon raaskinut pyytää, koska niin kovasti halusi. En tosin tiennyt, mihin tarkoitukseen ne menivät...hatey kirjoitti:^En ymmärrä miksi hehkutat sitä, että sinulla päässäsi Artun vanhat alushousut?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Vaimo reissussa ja ukko hamstraa shampanjaa... Kovatkin bileet tulossa?arttula kirjoitti:Mutta hehkutus: LähiAlkoon on vihdoin tullut Jacquesson -shampanjaa. Ostin heti koko laatikon.![]()
Ja toisen laatikon Roedereria. Nyt taas kelpaa.
Ei toki. Pitäähän sitä aina shampanjaa olla viinikellarissa ja -kaapissa.Anniel kirjoitti:Vaimo reissussa ja ukko hamstraa shampanjaa... Kovatkin bileet tulossa?arttula kirjoitti:Mutta hehkutus: LähiAlkoon on vihdoin tullut Jacquesson -shampanjaa. Ostin heti koko laatikon.![]()
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Eikö hoitajat sano mitään siellä osastolla? Oletko voittanu niiden luottamuksen kun päästävät sinut nykyään ulkoilemaan?arttula kirjoitti:Mutta hehkutus: LähiAlkoon on vihdoin tullut Jacquesson -shampanjaa. Ostin heti koko laatikon.![]()
Millä ihmeen osastolla ??tuomaril kirjoitti:Eikö hoitajat sano mitään siellä osastolla? Oletko voittanu niiden luottamuksen kun päästävät sinut nykyään ulkoilemaan?arttula kirjoitti:Mutta hehkutus: LähiAlkoon on vihdoin tullut Jacquesson -shampanjaa. Ostin heti koko laatikon.![]()
En enää tiedä mihin uskoa. Todellisuuden ja mielikuvituksen raja alkaa hämärtyä.arttula kirjoitti:Millä ihmeen osastolla ??tuomaril kirjoitti:Eikö hoitajat sano mitään siellä osastolla? Oletko voittanu niiden luottamuksen kun päästävät sinut nykyään ulkoilemaan?arttula kirjoitti:Mutta hehkutus: LähiAlkoon on vihdoin tullut Jacquesson -shampanjaa. Ostin heti koko laatikon.![]()
Et kai tosissasi usko sen vanhan huru-ukkomuumion horinoita ?
Ihan ohjenuoraksi vastaisuuden varalle: Minä olen aina oikeassa, joten minun juttujani kannattaa uskoa.tuomaril kirjoitti:En enää tiedä mihin uskoa. Todellisuuden ja mielikuvituksen raja alkaa hämärtyä.arttula kirjoitti:Millä ihmeen osastolla ??tuomaril kirjoitti:Eikö hoitajat sano mitään siellä osastolla? Oletko voittanu niiden luottamuksen kun päästävät sinut nykyään ulkoilemaan?arttula kirjoitti:Mutta hehkutus: LähiAlkoon on vihdoin tullut Jacquesson -shampanjaa. Ostin heti koko laatikon.![]()
Et kai tosissasi usko sen vanhan huru-ukkomuumion horinoita ?
Kyllä se Kunkkukin on välillä oikeassa. Tuntuu se ainakin tietävän noista mopedeista aika paljon,arttula kirjoitti: Ihan ohjenuoraksi vastaisuuden varalle: Minä olen aina oikeassa, joten minun juttujani kannattaa uskoa.
Et kai tosissani kerro, että uskoit, mitä se sanoi ? Voi teitä hyväuskoisia nuorukaisia...tuomaril kirjoitti:Kyllä se Kunkkukin on välillä oikeassa. Tuntuu se ainakin tietävän noista mopedeista aika paljon,arttula kirjoitti: Ihan ohjenuoraksi vastaisuuden varalle: Minä olen aina oikeassa, joten minun juttujani kannattaa uskoa.
Uskon kyllä kaiken mitä se sanoo mopedeista. 8)arttula kirjoitti:Et kai tosissani kerro, että uskoit, mitä se sanoi ? Voi teitä hyväuskoisia nuorukaisia...tuomaril kirjoitti:Kyllä se Kunkkukin on välillä oikeassa. Tuntuu se ainakin tietävän noista mopedeista aika paljon,arttula kirjoitti: Ihan ohjenuoraksi vastaisuuden varalle: Minä olen aina oikeassa, joten minun juttujani kannattaa uskoa.![]()
Jos sen muumion ohjeiden mukaan kasaat mopedisi, näyttää se varmaan traktorilta tai haarukkatrukilta. Eihän se ole koskaan varmaan edes nähnyt moottoripyörää. Tai ehkä ohi on joskus ajanut, mutta ei sen lähempää.tuomaril kirjoitti:Uskon kyllä kaiken mitä se sanoo mopedeista. 8)arttula kirjoitti:Et kai tosissani kerro, että uskoit, mitä se sanoi ? Voi teitä hyväuskoisia nuorukaisia...tuomaril kirjoitti:Kyllä se Kunkkukin on välillä oikeassa. Tuntuu se ainakin tietävän noista mopedeista aika paljon,arttula kirjoitti: Ihan ohjenuoraksi vastaisuuden varalle: Minä olen aina oikeassa, joten minun juttujani kannattaa uskoa.![]()
Minä olen saanut sen käsityksen että Kunkku on matkannut paljonkin maailmaa motskarilla.arttula kirjoitti: Jos sen muumion ohjeiden mukaan kasaat mopedisi, näyttää se varmaan traktorilta tai haarukkatrukilta. Eihän se ole koskaan varmaan edes nähnyt moottoripyörää. Tai ehkä ohi on joskus ajanut, mutta ei sen lähempää.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Sinäkö tuossa olet?tuomaril kirjoitti:En enää tiedä mihin uskoa. Todellisuuden ja mielikuvituksen raja alkaa hämärtyä.
Ja uskoit noita juttuja ??!tuomaril kirjoitti:Minä olen saanut sen käsityksen että Kunkku on matkannut paljonkin maailmaa motskarilla.arttula kirjoitti: Jos sen muumion ohjeiden mukaan kasaat mopedisi, näyttää se varmaan traktorilta tai haarukkatrukilta. Eihän se ole koskaan varmaan edes nähnyt moottoripyörää. Tai ehkä ohi on joskus ajanut, mutta ei sen lähempää.
Olen saanut tuosta ihan päteviä todisteitakin.arttula kirjoitti:Ja uskoit noita juttuja ??!tuomaril kirjoitti:Minä olen saanut sen käsityksen että Kunkku on matkannut paljonkin maailmaa motskarilla.arttula kirjoitti: Jos sen muumion ohjeiden mukaan kasaat mopedisi, näyttää se varmaan traktorilta tai haarukkatrukilta. Eihän se ole koskaan varmaan edes nähnyt moottoripyörää. Tai ehkä ohi on joskus ajanut, mutta ei sen lähempää.Se on korkeintaan katsonut jonkun roadmovien telkkarista, ja saanut siitä vaikutteita. En päästäisi sitä edes polkupyörän selkään ilman apupyöriä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
arttula kirjoitti:Ja uskoit noita juttuja ??!Se on korkeintaan katsonut jonkun roadmovien telkkarista, ja saanut siitä vaikutteita. En päästäisi sitä edes polkupyörän selkään ilman apupyöriä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Eli Boeing 737?iDock kirjoitti:Huomenna taas ilmaan Norjalaisen siivin.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Kyllä. Joko 737-300 tai -800. Mahdollisesti Sky Interiorilla.tuomaril kirjoitti:Eli Boeing 737?iDock kirjoitti:Huomenna taas ilmaan Norjalaisen siivin.
Viesti Kirjoittaja Armada »
Laskemaan laudalla vai? Villi veikkaus......iDock kirjoitti:Kyllä. Joko 737-300 tai -800. Mahdollisesti Sky Interiorilla.tuomaril kirjoitti:Eli Boeing 737?iDock kirjoitti:Huomenna taas ilmaan Norjalaisen siivin.
Minne?Armada kirjoitti:Laskemaan laudalla vai? Villi veikkaus......iDock kirjoitti:Kyllä. Joko 737-300 tai -800. Mahdollisesti Sky Interiorilla.tuomaril kirjoitti:Eli Boeing 737?iDock kirjoitti:Huomenna taas ilmaan Norjalaisen siivin.