Ettekö muka huomaa että zoomauksen viiveaika on aivan järjetön sekä ulos zoomauksen, tarkoitan kahdella sormella zoomausta, ei tämmöistä vaan ollut iOS 5.0.1. 4S ja 3GS on itsellänikerabit kirjoitti:Mulla toimii kyllä.Molemmat.abcabc375 kirjoitti:Onko kukaan huomannut että pinch/zoom ei toimi enää kunnolla ios 5.1? Esim. Kartat ja safari
ÄÄNESTYS: iOS 5.1
-
Re: ÄÄNESTYS: iOS 5.1
Viesti Kirjoittaja abcabc375 »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Pitääkö se vaihtaa sitten takasin siksi numerohirviöksi mikä siinä oli? Vai voiko se jäädä tuoksi 8888? Äh.... liian windowsia minulle. Ei voi ymmärtää.amanita kirjoitti:Liitä läppäriisi, muuta läppärissä ensin verkkoasetuksiin DNS-kohtaan 8.8.8.8 , tuo on auttanut monia.hatey kirjoitti:Eihän tää paskakasa päivity edes iOhjelman kautta.V❘ttu mitä paskaa!
Ihan kuin yrittäisi jotain PC:tä päivittää. Heitän seinään koko helvatan luurin.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kokeile HardResettiä.oh6jih kirjoitti:iPadin kalenteri kaatuu uudella päivityksellä joka kerta kun käyttää kalenterin hakua. Ihan joka kerta. Pari kertaa on kaatunut uutta tapahtumaa tehdessä. Voi ny **ttu sentään.
-
Jos netti toimii tuon jälkeen, niin kai se siksi voi jäädä.hatey kirjoitti:Pitääkö se vaihtaa sitten takasin siksi numerohirviöksi mikä siinä oli? Vai voiko se jäädä tuoksi 8888? Äh.... liian windowsia minulle. Ei voi ymmärtää.amanita kirjoitti:Liitä läppäriisi, muuta läppärissä ensin verkkoasetuksiin DNS-kohtaan 8.8.8.8 , tuo on auttanut monia.hatey kirjoitti:Eihän tää paskakasa päivity edes iOhjelman kautta.V❘ttu mitä paskaa!
Ihan kuin yrittäisi jotain PC:tä päivittää. Heitän seinään koko helvatan luurin.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Babinski »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Minulla toimii täydellisesti. Paljon paremmpin kuin Nokia.hatey kirjoitti:^^ En ole enää jaksanut leikkiä tuon päivityksen kanssa, kokeilen joskus. Kohta tuntuu että iLuuri on kuin Nokia, kaikki on tehty vaikeaksi.

-
Tehty jo...tuomaril kirjoitti:Kokeile HardResettiä.oh6jih kirjoitti:iPadin kalenteri kaatuu uudella päivityksellä joka kerta kun käyttää kalenterin hakua. Ihan joka kerta. Pari kertaa on kaatunut uutta tapahtumaa tehdessä. Voi ny **ttu sentään.
-
Kokeile asentaa koko softa uusiksi.oh6jih kirjoitti:Tehty jo...tuomaril kirjoitti:Kokeile HardResettiä.oh6jih kirjoitti:iPadin kalenteri kaatuu uudella päivityksellä joka kerta kun käyttää kalenterin hakua. Ihan joka kerta. Pari kertaa on kaatunut uutta tapahtumaa tehdessä. Voi ny **ttu sentään.
-
Niinhän tämä alkaa olla kuin windows ikään, yön yli levättyään hakukin taas toimii....tuomaril kirjoitti:Kokeile asentaa koko softa uusiksi.oh6jih kirjoitti:Tehty jo...tuomaril kirjoitti:Kokeile HardResettiä.oh6jih kirjoitti:iPadin kalenteri kaatuu uudella päivityksellä joka kerta kun käyttää kalenterin hakua. Ihan joka kerta. Pari kertaa on kaatunut uutta tapahtumaa tehdessä. Voi ny **ttu sentään.
-
Viesti Kirjoittaja Johan Dark »
junttaa siinä sen 15 sek kunnes taas toimii. On kokeiltu hardresettiä, mutta ei ole apua tullut. Puhelimena Iphone 4 16kg.
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Asenna softa uusiksi iTunesilla.Johan Dark kirjoitti:5.1 päivityksen jälkeen puhelin on muuttunut hitaaksi, home-nappia saa painella moneen kertaan ja välillä puhelimessa jää sähköpostisovellus auki ja se
junttaa siinä sen 15 sek kunnes taas toimii. On kokeiltu hardresettiä, mutta ei ole apua tullut. Puhelimena Iphone 4 16kg.
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Sillähän siitä näköjään pääsee eroon, kiitos... Varmaan olisi kannattanut tehdä kyseinen toimenpide ennen viimeistä synkronointia ja vasta sitten olisi päivittänyt.TR8 kirjoitti:Jännä ominaisuus. Pääsisköhä siitä eroon puhelimen uudelleen käynnistyksellä? Tai Hard Resetillä?Tauvo kirjoitti:Minulle tuli Safariin sellainen ominaisuus, että pystyasennosta vaakaan käännettäessä tulee aika usein vain puolikas näyttö (ruudun oikea puoli jää tyhjäksi). Tuolloin pitää kääntää takaisin pystyyn ja kokeilla uudestaan. Välillä toimii, välillä ei. Ei ole edes merkitystä sillä vaikka sivu on tai ei ole kokonaan lataantunut.
-
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
tätä ketjua lukiessa tulee sellainen olo etten uskalla tuota (työ)puhelinta päivittää ollenkaan. Varsinkin kun 5.0.1 ei ole mitään ongelmia mulle aiheuttanut. Sympatiani Hateylle, juurikin windowsin kanssa kikkailun ja säätämisen yms tweakkaamiseen kypsymisen takia muinoin vaihdoin OS X:ään. Vaikka sitä osaamista olisikin pieneen säätämiseen (työn puolesta sitä joutuu tekemään & näkemään ihan tarpeeksi) niin kotona ja vapaa-ajalla ei vaan jaksa, nämä Steve-tuotteet on hankittu juuri sitä silmällä pitäen ettei näitä tarvitse hieroa jotta toimisivat hyvin yhteen. Käsin määritelty DNS.. huhhuh..
Ikävää jälkiviisastelua mutta mikäli toiminnassa ei ole vikaa, ei mielestäni kannata päivittää.
-
Iphone 4 ios 5.1 päivitys ei onnistu!
Viesti Kirjoittaja Ellen23 »
Syy: Ketjut yhdistetty
-
Re: Iphone 4 ios 5.1 päivitys ei onnistu!
-
-
Viesti Kirjoittaja hartikao »
Ei niin hyvä päivitys minulle.
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Paitsi että siinä on paljon turvallisuusfixejä.hatey kirjoitti:En minäkään aio päivittää. "Toimivaa ei saa korjata" Toimii ihan hyvin tuo nykyinenkin käyttis. Mitä olen lukenut, niin mitään mullistavaa tuo uusi versio ei minulle antaisi. Pärjään tuolla vanhallakin kamerakuvakkeella. Olen nyt lueskellut noita ohjeita ja tuntuu tosiaan järkylle alkaa käsin vääntämään jotain eri purkka- ja jesariteippivirityksiä, jolla päivityksen saisi onnistumaan, vaikka tuo helpolta vaikuttaakin. Mutta silti.... Tämä minun kone ei ole Acer ja puhelin ei ole Kumisaapas. Minulla on Mac ja iHupatin, joten en säädä.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja FatBatman »
-
Viesti Kirjoittaja miles »
iPad 2 + Saunalahti: OTAna tokalla, ekalla ei löytänyt koko päivitystä mutta buuttauksen jälkeen meni läpi ilman ongelmia
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka