Mitä sinä sinne makkaran suoneen laitat?Lihapipo kirjoitti:Apteekin epäkohteliaan tädin harmiksi kohta minä piikitän ryynimakkaraa suoneen.

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mitä sinä sinne makkaran suoneen laitat?Lihapipo kirjoitti:Apteekin epäkohteliaan tädin harmiksi kohta minä piikitän ryynimakkaraa suoneen.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Luulen tässä tapauksessa olevan kyse yhdestä rakkaan elimen lempinimestä. Siltä pohjalta arvelisin jotain kovetushormonia tai puudutteita.KunkkuJ kirjoitti:Mitä sinä sinne makkaran suoneen laitat?Lihapipo kirjoitti:Apteekin epäkohteliaan tädin harmiksi kohta minä piikitän ryynimakkaraa suoneen.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ylimääräiset poikkeen.Tauvo kirjoitti:Luulen tässä tapauksessa olevan kyse yhdestä rakkaan elimen lempinimestä. Siltä pohjalta arvelisin jotain kovetushormonia tai puudutteita.KunkkuJ kirjoitti:Mitä sinä sinne makkaran suoneen laitat?Lihapipo kirjoitti:Apteekin epäkohteliaan tädin harmiksi kohta minä piikitän ryynimakkaraa suoneen.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jos saat sen käyntiin...tuomaril kirjoitti:Kaippa se on sitten niin että, haen tänään skoban!
Kuis?KunkkuJ kirjoitti:Jos saat sen käyntiin...tuomaril kirjoitti:Kaippa se on sitten niin että, haen tänään skoban!
- Akku tyhjätuomaril kirjoitti:Kuis?KunkkuJ kirjoitti:Jos saat sen käyntiin...tuomaril kirjoitti:Kaippa se on sitten niin että, haen tänään skoban!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mä keksin vielä yhden! Kunkku on käynyt tekemässä jotain jäynääKunkkuJ kirjoitti:- Akku tyhjätuomaril kirjoitti:Kuis?KunkkuJ kirjoitti:Jos saat sen käyntiin...tuomaril kirjoitti:Kaippa se on sitten niin että, haen tänään skoban!
- Tulppa öljyinen jostain "säilöntäaineesta
- Kipinä muuten hukassa
- vanhaa bensaa letkuissa, kaasarissa (ellei ole ruiskukone)
- joku sähkövika, katkoksia siellä täällä, ei starttaa
......... haluatko, että keksin lisää?![]()
![]()
Toivottavasti tuo oli vitsi? No jos akku on tyhjä, niin ei se kai haittaa kun sen voi polkea myös käyntiin? Vastaa ihan rehellisesti, onko jotain todennäköistä syytä että kone ei starttaisi?KunkkuJ kirjoitti:- Akku tyhjätuomaril kirjoitti:Kuis?KunkkuJ kirjoitti:Jos saat sen käyntiin...tuomaril kirjoitti:Kaippa se on sitten niin että, haen tänään skoban!
- Tulppa öljyinen jostain "säilöntäaineesta
- Kipinä muuten hukassa
- vanhaa bensaa letkuissa, kaasarissa (ellei ole ruiskukone)
- joku sähkövika, katkoksia siellä täällä, ei starttaa
......... haluatko, että keksin lisää?![]()
![]()
Riippuu pyörän rakenteesta. Jos siinä on ruisku, se saattaa vaatia sähköä käynnistyäkseen. Sen verran pitää olla sähköä, että merkkivalot palavat ja vilkut toimivat, sitten se ei ole sähköstä kiinni. Mikä on todennäköistä, sitä on mahdotonta sanoa näillä tiedoilla. Saattaahan se olla, että mopo yllättää ja käynnistyy ilman ongelmia.tuomaril kirjoitti: No jos akku on tyhjä, niin ei se kai haittaa kun sen voi polkea myös käyntiin? Vastaa ihan rehellisesti, onko jotain todennäköistä syytä että kone ei starttaisi?
Toivotaan että käynnistyy. 8) 8) 8)KunkkuJ kirjoitti:Riippuu pyörän rakenteesta. Jos siinä on ruisku, se saattaa vaatia sähköä käynnistyäkseen. Sen verran pitää olla sähköä, että merkkivalot palavat ja vilkut toimivat, sitten se ei ole sähköstä kiinni. Mikä on todennäköistä, sitä on mahdotonta sanoa näillä tiedoilla. Saattaahan se olla, että mopo yllättää ja käynnistyy ilman ongelmia.tuomaril kirjoitti: No jos akku on tyhjä, niin ei se kai haittaa kun sen voi polkea myös käyntiin? Vastaa ihan rehellisesti, onko jotain todennäköistä syytä että kone ei starttaisi?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuo akku oli kyllä epäilemättä aika täynnä silloin joulukuussa, joten tuskin se nyt ihan tyhjäksi on purkautunut...hatey kirjoitti:Jotkin vehkeet ei lähde ilman sähköä käyntiin potkimalla, vaan vaativat akkusähköä silti.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kyllä, ainakin taanoinen Suzukimme. Siitä meni generaattori rikki, ja sitten vähän ajan kuluttua se sammui tielle.redhat kirjoitti:Tarviiko nuo mopedit ym. / yleisesti bensa-autot sähköä pysyäkseen käynnissä? Diisselihän ei pysy käynnissä jos akku ei lataa.
Dieselmoottori sinänsä ei tarvitse sähköä käydäkseen, mutta nykymoottoreissa olevat monet sähköiset apulaitteet( esim. polttoainepumppu) estävät moottorin käynnin, jos sähköä ei ole. Esimerkiksi vanhalla traktorilla ajo sujuu mainiosti vaikka ilman akkua ja laturia.redhat kirjoitti:Tarviiko nuo mopedit ym. / yleisesti bensa-autot sähköä pysyäkseen käynnissä? Diisselihän ei pysy käynnissä jos akku ei lataa.
Ajoneuvojen yhteydessä puhutaan laturista, ei generaattorista.tuomaril kirjoitti: Kyllä, ainakin taanoinen Suzukimme. Siitä meni generaattori rikki, ja sitten vähän ajan kuluttua se sammui tielle.
Viesti Kirjoittaja redhat »