Asentelin Lionin uusiksi koneelle ja palautin tavarat Time Machine levyltä. Suuri osa EXS 24:n soundeista/sampleista on nyt hukassa. Fileitä, joita Logic herjaa, ei ainakaan löydy finderin haulla ja noita samplejahan on siellä miljuuna joten manusti ei kyllä jaksa kelaa läpi. Oletus kuitenkin on, että samplet eivät ole koneella.
Onko kellään tietoa voiko noita loudata erikseen Logicin asennuslevyiltä vai pitääkö asennella koko hoito uusiksi?
Logic / EXS24 soundit hukassa....
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: Logic / EXS24 soundit hukassa....
Viesti Kirjoittaja sigfrid »
Hei, hei ja haloo......sigfrid kirjoitti:Asentelin Lionin uusiksi koneelle ja palautin tavarat Time Machine levyltä. Suuri osa EXS 24:n soundeista/sampleista on nyt hukassa. Fileitä, joita Logic herjaa, ei ainakaan löydy finderin haulla ja noita samplejahan on siellä miljuuna joten manusti ei kyllä jaksa kelaa läpi. Oletus kuitenkin on, että samplet eivät ole koneella.
Onko kellään tietoa voiko noita loudata erikseen Logicin asennuslevyiltä vai pitääkö asennella koko hoito uusiksi?
Onko kellään tullut tätä hommaa vastaan? Muoilmalla näköjään monellakin mutta ei löytynyt mitään yksiselitteistä fixiä. Downloudasin logicin additional contentista instruja uudelleen ja suurin osa löytyi mutta vielä jäi uupumaan. Haiskahtaa uudelleen asennukselta.

![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Muistelisin asennuksta saa kustomoidinkin niin että soundit voisi asentaa pdlkästään.
ps. minulla osa exs24 soudeista ei toimi no noin 3. eivät löydä kaikkia sampleja.
ps. minulla osa exs24 soudeista ei toimi no noin 3. eivät löydä kaikkia sampleja.
-
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Kyllähän noiden samplejen asentamisen pitäisi onnistua levyiltä ilman täyttä asennusta (custom install). Nehän menee library/kirjasto -hakemistoon, joka oletuksena on leijonassa piilotettu -> niitä ei löydy?
Itse tuossa tilanteessa asentaisin suosiolla koko paketin uudelleen, koska suurin osa asennuksestahan on juurikin noiden samplejen kopiointia.
Itse tuossa tilanteessa asentaisin suosiolla koko paketin uudelleen, koska suurin osa asennuksestahan on juurikin noiden samplejen kopiointia.
-
Viesti Kirjoittaja Anselmi »
sigfrid kirjoitti:Asentelin Lionin uusiksi koneelle ja palautin tavarat Time Machine levyltä. Suuri osa EXS 24:n soundeista/sampleista on nyt hukassa. Fileitä, joita Logic herjaa, ei ainakaan löydy finderin haulla ja noita samplejahan on siellä miljuuna joten manusti ei kyllä jaksa kelaa läpi. Oletus kuitenkin on, että samplet eivät ole koneella.
Mikäli hukassa on ainoastaan exs24:n tehdassoundeja niin kokeilepa uudelleennimetä tuo EXS Factory Samples -kansio ja kenties myös Sampler Instruments -kansio (löytyy tuolta: /library/Application Support/Logic/). Sitten vain verkosta Logic uudestaan asentumaan. Muistaakseni itsellä oli jampackin soundeja hukassa niin piti uudelleen nimetä noita jampack -kansioita että asensi kaikki soundit uudestaan. Jos kokeili suoraan asentaa jampackit uusiksi niin osa soundeista palautui mutta osa ei. Joten ajattelin että uudelleen nimeäminen voisi auttaa asiaa. Nehän saa kätevästi palautettua takaisin sitten jos jotain menee pieleen tai kansiot ei asennu uusiksi.
-
Kiitoksia vastauksista.
Mä asentelin eilen Logicin "download additional content"in kautta Jampackien instrut + essential ja additional contentit yhteensä melkein 12 gigaa. Nopeaan tsekkaukseen perustuen suurin soundeista löytyi ja tämän kanssa pystyy nyt varmaankin toistaiseksi elämään. Joskus sitten koko asennus. Mutta erikoista on noiden katoaminen, liekö Time Machine ongelma vai joku muu?
Mä asentelin eilen Logicin "download additional content"in kautta Jampackien instrut + essential ja additional contentit yhteensä melkein 12 gigaa. Nopeaan tsekkaukseen perustuen suurin soundeista löytyi ja tämän kanssa pystyy nyt varmaankin toistaiseksi elämään. Joskus sitten koko asennus. Mutta erikoista on noiden katoaminen, liekö Time Machine ongelma vai joku muu?
-
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Vaikea sanoa mistä johtuu.. olisiko joku indeksi mennyt sekaisin/uusiksi. Edelleen suosittelisin raapaisemaan puhtaan asennuksen jonain hiljaisena krapulapäivänä, niin eipähän sitten pahimman kiireen keskellä ole se tärkein ja oleellisin sample hukassa. 

-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Siis minulla ei ainakaan siinä App Storen kautta ostetussa versiossa tullut niitä kaikkia sampleja mukana. Eli näkyvät kyllä listassa, mutta niiden itse tiedostoja ei löydy. Eli siinä ei tule mukana ihan kaikkea, mitä tulee siinä pakettiversion mukana.sigfrid kirjoitti:Kiitoksia vastauksista.
Macbook Air M1
-
Mulla on pakettiversio ja tein siis päivityksen Logicin kautta, en App Storesta. Täys versio on melkein 50 Gt, App Store verzione muistaakseni 6 +19 Gt joista tuo jälkimmäinen osa ilmeisesti erikseen imuteltavissa.Cathi777 kirjoitti:Siis minulla ei ainakaan siinä App Storen kautta ostetussa versiossa tullut niitä kaikkia sampleja mukana. Eli näkyvät kyllä listassa, mutta niiden itse tiedostoja ei löydy. Eli siinä ei tule mukana ihan kaikkea, mitä tulee siinä pakettiversion mukana.sigfrid kirjoitti:Kiitoksia vastauksista.
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Minulla ihan ostettu levyversio Logicista ja nuo soundit ongelmoi. no onneksi Pianot,ja rummut toimii nuo ehkä ne jota tulen vielä käyttelemään siis varmimmin. tykkään pianoissa jostain kuten rummuissakin vaikka molempiin löytyy megoina isompaa tavarza.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka