EDIT: Typo korjattu
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Pistä pala foliota näppikselle.hatey kirjoitti:Huomasin juuri sen, että macin näppäimistö muuttuu tahmaksi, kun siinä lämmittää jääkaapista otettuja voipullia. Harmillista sinänsä, kun tämä MBP:n pinta on niin lämmin (29° - 51°C), että olisi niin hyvä lämpölevy.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Älä pistä foliota, kun se eristää lämpöä. Laita leivinpaperia.Jussi68 kirjoitti:Pistä pala foliota näppikselle.hatey kirjoitti:Huomasin juuri sen, että macin näppäimistö muuttuu tahmaksi, kun siinä lämmittää jääkaapista otettuja voipullia. Harmillista sinänsä, kun tämä MBP:n pinta on niin lämmin (29° - 51°C), että olisi niin hyvä lämpölevy.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Laita esille. Olisi kiva nähdä...tuomas92 kirjoitti:Kävin napsimassa kuvia revontulista vähän matkan päässä Levin keskuksesta 8)
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Misähän Macco on ollut fysiikantunneilla? Kyllähän alumiini johtaa lämpöä paremmin kuin paperi. Folio kyllä heijastaa lämpöä, mutta niin tekee paperikin. Tässä tapauksessa lämmitysaikaerot lienevät kuitenkin marginaaliset, mutta kyllä sen folion pitäisi olla nopeampi ratkaisu.Macco kirjoitti:Älä pistä foliota, kun se eristää lämpöä. Laita leivinpaperia.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Voi ei, se on toi p*rkeleen kevät!tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Eipä siellä sinäänsä mitään erityisen hauskaa ollut. Kauniita pimuja siellä kyllä oli.
En ole saanut sitä skobaa ulos sukulaisten talosta, koska siinä kellarin oven edessä on varmaan 1,5 metriä lunta. Missäspäin Tuomarilaa oot ajanu?Jussi68 kirjoitti:Voi ei, se on toi p*rkeleen kevät!tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Eipä siellä sinäänsä mitään erityisen hauskaa ollut. Kauniita pimuja siellä kyllä oli.
Kolleilla alkaa hormonit hyrräämään, onneksi ne saa skobat alle... neidot unohtuvat![]()
JL
PS. Onko skoba jo noudettu? Olen tällä viikolla ajellut ainakin 5 kertaa Tuomarilassa (ahdistaa), aina
miettinyt... joko tuomaril:in skobelo on ajossa
Suomalaiset ovat aina menneet vaikka läpi harmaan kiven... ja sä annat 1,5m kerroksen jähmettynyttä vettä estää skobailuntuomaril kirjoitti:En ole saanut sitä skobaa ulos sukulaisten talosta, koska siinä kellarin oven edessä on varmaan 1,5 metriä lunta. Missäspäin Tuomarilaa oot ajanu?Jussi68 kirjoitti:Voi ei, se on toi p*rkeleen kevät!tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin sieltä nuorisojutusta. Eipä siellä sinäänsä mitään erityisen hauskaa ollut. Kauniita pimuja siellä kyllä oli.
Kolleilla alkaa hormonit hyrräämään, onneksi ne saa skobat alle... neidot unohtuvat![]()
JL
PS. Onko skoba jo noudettu? Olen tällä viikolla ajellut ainakin 5 kertaa Tuomarilassa (ahdistaa), aina
miettinyt... joko tuomaril:in skobelo on ajossa
Suvelahan on sitä karseinta aluetta.Jussi68 kirjoitti: Suomalaiset ovat aina menneet vaikka läpi harmaan kiven... ja sä annat 1,5m kerroksen jähmettynyttä vettä estää skobailun![]()
Olen pyörinyt Sunassa, Suvelassa (kauneinta Espoota) ja Kulovalkeassa... aina heittänyt väylältä samassa kohdassa.
JL
Et sitten huomannut hymiötätuomaril kirjoitti:Suvelahan on sitä karseinta aluetta.Jussi68 kirjoitti: Suomalaiset ovat aina menneet vaikka läpi harmaan kiven... ja sä annat 1,5m kerroksen jähmettynyttä vettä estää skobailun![]()
Olen pyörinyt Sunassa, Suvelassa (kauneinta Espoota) ja Kulovalkeassa... aina heittänyt väylältä samassa kohdassa.
JLOletkos ollut tässä 156 päättärin lähellä?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joo, Espoosta löytyy Westend... ja SuvelaMacco kirjoitti:Aah, Suvela... Enpä olen koskaan siellä käynyt, tai muistaakseni siitä mitään kuullut, mutta täytyy sanoa että Suvela on ehdottomasti tämän maan [superlatiivi tähän] aluetta.
Plääh! Tuomarila is best! 8)Jussi68 kirjoitti:Joo, Espoosta löytyy Westend... ja SuvelaMacco kirjoitti:Aah, Suvela... Enpä olen koskaan siellä käynyt, tai muistaakseni siitä mitään kuullut, mutta täytyy sanoa että Suvela on ehdottomasti tämän maan [superlatiivi tähän] aluetta.![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Asun 1955 rakennetussa muuratussa tiilikerrostalossa. Tähän asti olen luullut Tapiolan olevan Espoossa, mutta ehkä olen erehtynyt?Tauvo kirjoitti:Espoossa on peltoja ja 80-luvulla rakennettuja elementtitaloja. Ei siellä tietääkseni muuta ole.
Viesti Kirjoittaja arisel »
On siellä ihmisiä - ja näköjään enemmän kuin Turussa.Tauvo kirjoitti:Espoossa on peltoja ja 80-luvulla rakennettuja elementtitaloja. Ei siellä tietääkseni muuta ole.
Mutta nyt lopetin työt. Ei enää/vieläkään pää toimi. Nukkumaan käy tieni, että huomenna pääsee jatkamaan siitä mihin jäi.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/TurkuVäkiluku 252 730
toiseksi suurin 31.1.2012
Väkiluku 178 784
5:nneksi suurin 31.1.2012