Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Noh. Kassit eivät ole suurentuneet ja toiseksi samat ruuat sitä osti ennenkin. Ruokakasseinahan nuo ruokavertailut AINA tehdään. Onneksi Suomessa on mielipiteenvapaus ja tulee olemaan niin kauan kun minä saan itseäni ilmaistua. Ruoka on todellakin liian kallista ja syytän siitä kauppiasta. Kun katsoo verotietoja niin monessa kaupungissa kauppias kärkkyy ykköspallilla. Onhan noita ketjuttomiakin liikkeitä mistä voi osan ruuasta hakea. Siellä vaan ei ole kaikkea tarjolla mita tahtoo syödä. Markoista voi puhua, mutta voidaan me käyttää eurojakin. Paljonka sai palkallaan maitoa. lihaa, banaania yms vuosina 2003,2006,2009 ja 2012. Mitään ei saa enempää nyt kuin muutama vuosi sitten. Palkka laskee 30%, mutta sähkö nousee 50% ja ruoka noussut kanssa aika reippaasti. On järjetöntä puhua vielä verojen korotuksista kun palkka laskee samalla muiden tuotteiden kallistuttua. Onko mielestäsi väärin varastaa ruisleipä, jos sitä ei olisi varaa ostaa? Ei ole. Se olisi kauppiaalle oikein. Vihaan yritttäjiä niin paljon ja toiseksi ne on laiskoja huijareita. Näyttäkää minulle rehellinen yrittäjä tästä maasta. Ette löydä sellaista.The raconteur kirjoitti:En osaa valita mikä näistä on typerintä: ruoan määrän mittaaminen kasseissa, kertoa varastamisaikeistaan, puhua markoista vuonna 2012, ilmoittaa hakkaavansa jonkun.
Ei tuota voi vielä provoksi sanoa, mutta sanon sinun olevan pahasti väärässä. Mikä on turhaa? Eipä paljoa turhia ostella kovinkaan usein. Itse luokittelen turhaksi tupakin, kaljan yms, meikit jne. Ne on todellakin turhaa. Eikös kaikki huvittelu ole turhaa? Television katsomiset, vapaa-ajalla lorvimiset. Kerro mikä on turhaa?vinouma kirjoitti:No ruoka saakin maksaa (varsinkin liha). Ei jää fyrkkaa kaiken turhan ostamiseen. Jopa tällaisella hampparilla on Suomessa varaa elää herroiksi. Damn, mä olen hyvä provosoimaan!
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Joku viisas mies sanoi joskus, että ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Mulla on ystäviä varmasti joka yhteiskuntaluokasta, ja kenelläkään ei ilmeisesti (omien sanojensa mukaan) ole varaa asua Suomessa: tämä koskee sekä lääkäreitä että syrjäytyneitä nuoria.M.P.T kirjoitti:Ei tuota voi vielä provoksi sanoa, mutta sanon sinun olevan pahasti väärässä. Mikä on turhaa? Eipä paljoa turhia ostella kovinkaan usein. Itse luokittelen turhaksi tupakin, kaljan yms, meikit jne. Ne on todellakin turhaa. Eikös kaikki huvittelu ole turhaa? Television katsomiset, vapaa-ajalla lorvimiset. Kerro mikä on turhaa?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hmm. Minä taas väitän kaikkia duunareita laiskoiksi työpaikaltaan varasteleviksi rikollisiksi. En silti vihaa heitä.M.P.T kirjoitti:Vihaan yritttäjiä niin paljon ja toiseksi ne on laiskoja huijareita. Näyttäkää minulle rehellinen yrittäjä tästä maasta. Ette löydä sellaista.
Edit: Melkein alkoi harmittamaan, kun väität esim minua epärehelliseksi. Jokainen yrittäjä on varmaan yrittäjänä eri syistä. Itse kyllästyin aikanaan liian pitkiin työpäiviin ja mahdollisuuteen vaikuttaa omaan toimeentuloon. Ei sitä nykyäänkään rahassa kylve, mutta eipähän ole kukaan komentelemassa, paitsi asiakkaat.
Tiedän myös tyyppejä, jotka on pakotettu yrittäjäksi, tyyliin "pysyvä lomautus", jollet ala tekemään töitäsi alihankkijana.
Jos nyt niin paljon keljuttaa se, että joku työllistää itsensä lisäksi jonkun muun, en oikein keksi mitä voi sanoa. Joku sen sinunkin palkkasi kai maksaa?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

-
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Me kaikki rehelliset suomalaiset yrittäjät olemme Virossa.Tauvo kirjoitti:Hmm. Minä taas väitän kaikki duunareita laiskoiksi työpaikaltaan varasteleviksi rikollisiksi. En silti vihaa heitä.M.P.T kirjoitti:Vihaan yritttäjiä niin paljon ja toiseksi ne on laiskoja huijareita. Näyttäkää minulle rehellinen yrittäjä tästä maasta. Ette löydä sellaista.

Työntekijöitä ei tällä hetkellä ole, mutta pari varastelevaa ja petkuttavaa yhtiökumppania on.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Niinhän se on.Tauvo kirjoitti:Hmm. Minä taas väitän kaikki duunareita laiskoiksi työpaikaltaan varasteleviksi rikollisiksi. En silti vihaa heitä.M.P.T kirjoitti:Vihaan yritttäjiä niin paljon ja toiseksi ne on laiskoja huijareita. Näyttäkää minulle rehellinen yrittäjä tästä maasta. Ette löydä sellaista.
Kaikki pomot ovat vittumaisia kurkku ja työntekijät ovat saamattomia takapuoli.
-

-
Käykö peli hermoille? StarForce NESKain kirjoitti:StarForce.
-
Ei nyt ihan nappiin mennyt.M.P.T kirjoitti:Käykö peli hermoille? StarForce NESKain kirjoitti:StarForce.

http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 4#p1334214
-
Viesti Kirjoittaja Macco »

-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Tuon oon huomannu kans, pakun kyljessä Suomalaisen firman nimi ja informaatiot, mutta auto Viron rekisterissä. Hmm..MacMees kirjoitti:
Me kaikki rehelliset suomalaiset yrittäjät olemme Virossa.![]()
Kuten joku on joskus sanonut, rehellisellä työllä ei rikastu.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »

-
Mis on mun USB-hubi?
Miksi Macissa on niin vähän USB-paikkoja.
Ärh, piuh.

-
Tuo ongelma on tuttua ja sitten niitä usb-hubeja tarvitaan useampia, koska suurimmassa osassa hubeissa on vain 4 usb paikkaa. iMacissa nyt USB paikkoja on kohtalaisesti, mutta mielestäni koneessa pitäisi olla 20 usb paikkaa ihan varmuuden takaamiseksi. Verkkoon kytkettävä usb-hub olisi aika namu keksintö, koska kaikki lisälaitteet voisi piilottaa kaappiin.Kain kirjoitti:Voi takapuoli takapuoli.
Mis on mun USB-hubi?
Miksi Macissa on niin vähän USB-paikkoja.
Ärh, piuh.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ai, sä oot englannis...Anniel kirjoitti:Jääkylmä hotellihuone
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
TUPLANOPEUDELLATauvo kirjoitti:^ Kyllä seitsemän korppuasemaa pitää olla ja vähintään kaksi lerppurakoa. Mieluiten vielä kaksi video home systemin pesää VHS-kasteille, että voi kopioida kasetilta kasetille pätkiksiä tai jotain muuta paskaa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Adelen Lada 2011
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Tai sitten se on thaimaassa äijänsä kanssa.MacFinn kirjoitti:Ai, sä oot englannis...Anniel kirjoitti:Jääkylmä hotellihuone
Adelen Lada 2011
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
Vihapuhetta vai retoriikkaa
Keskiluokalle sosiaalidarwinistit ovat onnistuneet uskottelemaan, etää sen pahin vihollinen on sosiaaliapua tarvitseva syrjäytetty........
Loppukaneettina " Saksassa sosiaalidarwinistitinen ajattelu valmisti tietä Hitlerin valtaan nousulle"
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mitä? En olisi ikinä uskonut että sinä sanot noin.iDock kirjoitti:Nyt ei jaksaisi lukea kokeisiin. Mutku on pakko! Huomenna koe.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Aina ei jaksa. Ku vieläki oulufiiliksissä.tuomaril kirjoitti:Mitä? En olisi ikinä uskonut että sinä sanot noin.iDock kirjoitti:Nyt ei jaksaisi lukea kokeisiin. Mutku on pakko! Huomenna koe.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka