kotisivut
-
kotisivut
Viesti Kirjoittaja tuittu »
ne tulis tehtyä helpoiten, ja mistä sellaisen saa?
tarviiko ostaa putiikista, vai onko mahdollisuuksia ottaa jostain netistä
joku ilmaisohjelma joka käy tähänkin käyttöjärjestelmään?
-
Re: kotisivut
Viesti Kirjoittaja arky »
- Smultron
- Taco HTML edit
- skEdit (maksullinen)
Paljon muitakin löytyy. Tunnetuin on varmaan järeä Macromedian DreamWeaver (maksullinen).
-
Viesti Kirjoittaja Rewes »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Essi »
Rapidweaver
-
Viesti Kirjoittaja iBoost »
Kappas, tämähän olikin yllättävän mukava ohjelma. Ihan innostui väsäämään uusia sivuja itselleen. Melkein tekisi mieli rekisteröidä, mutta 30 euroa on melko paljon...Essi kirjoitti:Rapidweaver on ihan kätevä ja helppokäyttöinen myös. Tällä saa sivut aikaiseksi vaikka ei htmlstä tietäisi mitään.
Rapidweaver
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
-
Aivan samaa ajattelin. Beta -versio tuosta uusimmasta kun ei edes toimi Pantterilla, niin en sitä vielä pääse testaamaan. Luulenpa, että lisenssi tulee ostettua, sen verran lupaavalta vaikutti. Näyttäisi siltä, että jopa minun kaltainen tumpelo saa jokseenkin näyttävät sivut aikaiseksi.A.J. kirjoitti:Rapidweaverille pisteet minultakin, katso miltä pian ilmestyvä 3.2 versio näyttää ja mieti sitten josko maksaminen kannattaisi, itse olen ajatellut tehdä juuri näin. Hyvältä ohjelma vaikuttaa tällaiseen aloittelijakäyttöön.
-
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Mitä, paljon??iBoost kirjoitti: Melkein tekisi mieli rekisteröidä, mutta 30 euroa on melko paljon...
Osta sitten Adoben Creative Suite, jonka mukana on GoLive ja saat samalla tukun muitakin pro-ohjelmia. Hintaakin täysversiolla on vain noin 1600 euroa.
Jumatsukka, joskus ei oikein jaksa ymmärtää, mikä on kenenkin mielestä kallista ja mikä ei.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Voihan sitä tietysti sanoa, että 30 € on paljon. Ja Freeway Express 4 maksaa vielä enemmän, mutta on suositeltavien listalla.iBoost kirjoitti:Kappas, tämähän olikin yllättävän mukava ohjelma. Ihan innostui väsäämään uusia sivuja itselleen. Melkein tekisi mieli rekisteröidä, mutta 30 euroa on melko paljon...Essi kirjoitti:Rapidweaver on ihan kätevä ja helppokäyttöinen myös. Tällä saa sivut aikaiseksi vaikka ei htmlstä tietäisi mitään.
Rapidweaver
-
Kertasummana 30 euroa ei sinänsä kyllä ole paha. Jos vain aina ajattelee tällä tavalla, niin loppuvuodesta noita halpoja 30 euron ostoksia on ehtinyt kertyä melkoisesti. Eivätkä kaikki ole varmastikkaan olleet välttämättömiä. Ja aina se on jostain pois.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Nyt olet osunut Macin omistamisen ytimeen. Aina on tarjolla jotain kivaa ostettavaa...iBoost kirjoitti: Kertasummana 30 euroa ei sinänsä kyllä ole paha. Jos vain aina ajattelee tällä tavalla, niin loppuvuodesta noita halpoja 30 euron ostoksia on ehtinyt kertyä melkoisesti. Eivätkä kaikki ole varmastikkaan olleet välttämättömiä. Ja aina se on jostain pois.
-
Näinpä. Suffle kummittelee mielessä.Tiikerikin olisi kiva...lista taitaa olla loputon.MacFinn kirjoitti:Nyt olet osunut Macin omistamisen ytimeen. Aina on tarjolla jotain kivaa ostettavaa...
Mutta nyt vähän jotain aiheestakin.
Onko tuon RapidWeaverin tuottama koodi jotenkin tolkuttoman raskasta. Vai onko .mac -palvelin vain niin hidas, että yksinkertainenkin sivu tuntuu latautuvan hitaasti. Käykää kokeilemassa, ihan testimielellä heitin jotain esille: homepage.mac.com/dasfrank/gdrive
-
Viesti Kirjoittaja Essi »
Ihan nopeasti tuo minulle ainakin latautuu.iBoost kirjoitti: Mutta nyt vähän jotain aiheestakin.
Onko tuon RapidWeaverin tuottama koodi jotenkin tolkuttoman raskasta. Vai onko .mac -palvelin vain niin hidas, että yksinkertainenkin sivu tuntuu latautuvan hitaasti. Käykää kokeilemassa, ihan testimielellä heitin jotain esille: homepage.mac.com/dasfrank/gdrive
Nopeammin jopa kuin tämä vastauksen mahdollistava sivu
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Kyllä se niin taitaa olla, että tuo RapidWeaver tulee hankittua. Varsinkin jos 3.2 versio julkaistaan kohtuullisen nopeasti.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
No niih, kovin nuhaista tuntui olevan tällä HoAsNetilläkin. Täytynee kokeilla huomenna miten töissä toimii.kallekilponen kirjoitti:Elisan Full-Rate ADSL:llä kesti kyllä melkein puoli minuuttia....hmm...olisikohan ISP:llä jotain tekemistä asian kanssa?
Niin ja mikä ISP??
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Siin minulla? Vastahan sanoin, että Elisa. [:S]iBoost kirjoitti: Niin ja mikä ISP??
-
Ja jos kiinnostaa, niin tällaista jälkeä sillä saa tyhmäkin aikaan: piilossa
-
Viesti Kirjoittaja lezo »
-
Jos noista mun sivuista on puhe, niin kyllä on ohjelmalla tehty. Mitään säätöä koodille en käsin ole tehnyt. Tai noh, blogiin lisäsin ne linkit eri aihealueisiin siihen vasemmalle puolen. Nekin kyllä lisäsin ohjelman kautta, mutta itse joutui koodit kirjoittamaan.lezo kirjoitti:siis hetkonen. onko toi hötömölö generoitu puhtaasti tolla ohjelmalla vai onko käsinkirjoitettua?
Enhän mä näistä mitään ymmärrä, mutta näyttää ihan kivalta. Ja on helppoa. Varsinkin blogin päivitys sujuu näppärästi, muutoksiakin on helppo tehdä jälkeenpäin. Ohjelma näyttäisi olevan täysin yhteensopiva iPhoton kanssa, joten kuvia on vaivaton lisätä. Ftp siirto palvelimelle on huomattavasti nopeampaa kuin .mac -systeemi.
Suosittelen kyllä lämpimästi edelleen.
-
Viesti Kirjoittaja lezo »
joo. mä kyl kirjottelen HTML:n ite käsin. en käytä mitään tollasia ohjelmia. mut toihan tekee fiksummannäköistä html:ää kuin dreamweaver. jopa ihan siedettävän näköistä koodia. ei silmät vuoda verta kun tota kattoo.iBoost kirjoitti: Jos noista mun sivuista on puhe, niin kyllä on ohjelmalla tehty. Mitään säätöä koodille en käsin ole tehnyt. Tai noh, blogiin lisäsin ne linkit eri aihealueisiin siihen vasemmalle puolen. Nekin kyllä lisäsin ohjelman kautta, mutta itse joutui koodit kirjoittamaan.
Enhän mä näistä mitään ymmärrä, mutta näyttää ihan kivalta. Ja on helppoa. Varsinkin blogin päivitys sujuu näppärästi, muutoksiakin on helppo tehdä jälkeenpäin. Ohjelma näyttäisi olevan täysin yhteensopiva iPhoton kanssa, joten kuvia on vaivaton lisätä. Ftp siirto palvelimelle on huomattavasti nopeampaa kuin .mac -systeemi.
Suosittelen kyllä lämpimästi edelleen.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka