tosikko kirjoitti:... omalla kohdalla tämän kanssa vaan joutuu elämään ilmeisesti lopun ikänsä. Mutta kertokaa joku nyt parempia kuulumisia, ettei mene aihe liian synkäksi.
Ajattele positiivisesti, nyt ainakin tiedät eläväsi. Jos vanhemmalla iällä herää uuteen päivään ilman kipuja, saattaa hyvinkin olla kuollut yöllä.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
^Sanovat että alapään pidättelylihakset lakkaavat toimimasta lähtöhetkellä... Mitä siitä ajattelet, Tauvo?
TAUVO?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
arisel kirjoitti: huonosti hoidettu kipu saattaa kroonistua, ja vaikka alkuperäinen kivunaiheuttaja saataisiinkin hoidetuksi, voi kipu jäädä jopa elinikäiseksi kiusaksi
Jep, tuttu tilanne - eli omalla kohdalla tämän kanssa vaan joutuu elämään ilmeisesti lopun ikänsä. Mutta kertokaa joku nyt parempia kuulumisia, ettei mene aihe liian synkäksi.
Lahjoitin juuri vanhemmilleni/veljelleni viisinumeroisen summan, josta tuskin tulen itse koskaan sen kummemmin hyötymään Onhan tuo kohtalainen summa parissakymmenissä olevalle miesihmiselle, mutta pyyteettömästi ajattelin heidän saamansa hyödyn olevan kaikin puolin suurempi kuin jos olisin pitänyt valuutan itselläni.
Jos syö liian paljon pizzaa ja ottaa sen päälle vielä pari kertaa lisää tulee näköjään aika karmea olo. Ei nuo kaksi suurta mukillista kahviakaan merkittävästi oloa parantaneet. Pakko varmaan lähteä hetkeksi kävelylle, kunhan ensin tulee se pukeutumisfiilis.
Ilpo puhisee ja katti kehrää, että varsinaista melusaastetta täällä on. Ulkona sataa lunta, mutta onneksi siitä ei kuulu ääntä. Päivä meni reisille muuten kun nukuin liian pitkään, mutta toivottavasti iltapäivällä oleva mehuhetki huoltoaseman kahviossa piristäisi. Huomasin, että minulla on vieläkin ei saa häiritä kyltti pihalla. En jaksa hakea pois kun tuolla sataa lunta Toisaalta antaa kyltin olla niin kukaan ei tule häiriköimään minua.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Naapurissa on joku maanalaisen paikan piski, joka räksyttää koko säälittävän rotankroppansa voimalla. Rappukäytävä raikaa ja räksytys kuuluu pihalle asti. Se on se saakutti narkkarilikka hankkinut sitten koiran. Mustalaisten kanssa tapeltiin sentään vain yhden kerran, mutta tämä taitaa olla sitkeämpi. Eikä se horo tietenkään ole kotona, ikkuna kyllä on auki. peeveli minä maksan tämän talon lämmityksestä pitkän pennin ja yksi prostituoitu tuulettaa pakkasella. Ja terrorisoi naapurustoa tuolla rotan ja koiran sekoituksella. Vihaan pieniä koiria.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)