Viimeksi ostettu pari kanawrappia Hesburgerista. Näillä palautuu hyvin pari tuntia. Imeytyvät suoraan hauikseen.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Samaa mieltä. Itellä aina vesipullo matkassa. Jopa hiihtäessä.Erño kirjoitti:Tolloa tuo limukan ja energiajuoman litkiminen. Ottakaa mielummin oma vesipullo matkaan.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Vähän sama kun tässä nyt rupeais että hiihto on tyhmille ja se painivaimikäonkaan on idiooteille...iDock kirjoitti:Samaa mieltä. Itellä aina vesipullo matkassa. Jopa hiihtäessä.Erño kirjoitti:Tolloa tuo limukan ja energiajuoman litkiminen. Ottakaa mielummin oma vesipullo matkaan.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Oli vähä kaukaa haettu ehkä tää argumentti, mutta mulle limu on mukavaa piristettäHieno kirjoitti:Vähän sama kun tässä nyt rupeais että hiihto on tyhmille ja se painivaimikäonkaan on idiooteille...iDock kirjoitti:Samaa mieltä. Itellä aina vesipullo matkassa. Jopa hiihtäessä.Erño kirjoitti:Tolloa tuo limukan ja energiajuoman litkiminen. Ottakaa mielummin oma vesipullo matkaan.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Erño kirjoitti:Tarttee! Kestäkää se kritiikki ja oppikaa siitä jotain. Ihan sama mitä, mutta jotain.
Tulipas ostettua katkarapuja. Tällä viikolla ruokaan (yhdelle hengelle) mennyt rahaa 25 euroa.
Joo en. 25€/päivä on halapaa ku saippua.jomppeli kirjoitti:Erño kirjoitti:Tarttee! Kestäkää se kritiikki ja oppikaa siitä jotain. Ihan sama mitä, mutta jotain.
Tulipas ostettua katkarapuja. Tällä viikolla ruokaan (yhdelle hengelle) mennyt rahaa 25 euroa.
Et sie paljoa syö jos viikossa noin vähän menee.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eikös tyhmiä ostoksia pidäkin kritisoida?TR8 kirjoitti:...mutta tartteeko nyt alkaa kritisoimaa heti jos joku niitä ostelee?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hateyhän niitä tuntuu ostavan aina välillä.hatey kirjoitti:Eikös tyhmiä ostoksia pidäkin kritisoida?TR8 kirjoitti:...mutta tartteeko nyt alkaa kritisoimaa heti jos joku niitä ostelee?
Mm. se töpötyskynä iLuurille on täysin turhake.hatey kirjoitti:^Minä en osta koskaan mitään tyhmää ja tarpeetonta!
Ei ole jos sattuu olemaan pitkät kynnet tai nakkisormet.tuomaril kirjoitti:Mm. se töpötyskynä iLuurille on täysin turhake.hatey kirjoitti:^Minä en osta koskaan mitään tyhmää ja tarpeetonta!
Minulla ei ole ikinä ollut pitkiä kynsiä, koska minulla on tapana järsiä niitä. Olen tehnyt sitä pienestä asti. Tapa jolle ei voi mitään.Erño kirjoitti:Ei ole jos sattuu olemaan pitkät kynnet tai nakkisormet.tuomaril kirjoitti:Mm. se töpötyskynä iLuurille on täysin turhake.hatey kirjoitti:^Minä en osta koskaan mitään tyhmää ja tarpeetonta!
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Ohops. My bad, nythän on maanantai. Päivät menee sekaisin kun tekee töitä viikonloppuisin.Erño kirjoitti:Joo en. 25€/päivä on halapaa ku saippua.jomppeli kirjoitti:Erño kirjoitti:Tarttee! Kestäkää se kritiikki ja oppikaa siitä jotain. Ihan sama mitä, mutta jotain.
Et sie paljoa syö jos viikossa noin vähän menee.
Väärin. Ei paljon liukusäädin liu'u kynnellä. Töpötyskynällä toimii.tuomaril kirjoitti:Mm. se töpötyskynä iLuurille on täysin turhake.hatey kirjoitti:^Minä en osta koskaan mitään tyhmää ja tarpeetonta!
No joo. Omista kynsistä en viitsi tänne edes laittaa kuvaa. Ovat sen verta oksettavan näköiset.hatey kirjoitti:Väärin. Ei paljon liukusäädin liu'u kynnellä. Töpötyskynällä toimii.tuomaril kirjoitti:Mm. se töpötyskynä iLuurille on täysin turhake.hatey kirjoitti:^Minä en osta koskaan mitään tyhmää ja tarpeetonta!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Pistä, pistä!tuomaril kirjoitti:No joo. Omista kynsistä en viitsi tänne edes laittaa kuvaa. Ovat sen verta oksettavan näköiset.hatey kirjoitti:Väärin. Ei paljon liukusäädin liu'u kynnellä. Töpötyskynällä toimii.tuomaril kirjoitti:Mm. se töpötyskynä iLuurille on täysin turhake.hatey kirjoitti:^Minä en osta koskaan mitään tyhmää ja tarpeetonta!
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Kestetään ja opitaan mitä katotaan tarpeelliseksiErño kirjoitti:Tarttee! Kestäkää se kritiikki ja oppikaa siitä jotain. Ihan sama mitä, mutta jotain.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Eikun väärin. Sormenpäillä, ei kynsillä. Pitkillä kynsillä luulisi oppivan nopeastihatey kirjoitti:Väärin. Ei paljon liukusäädin liu'u kynnellä. Töpötyskynällä toimii.tuomaril kirjoitti:Mm. se töpötyskynä iLuurille on täysin turhake.hatey kirjoitti:^Minä en osta koskaan mitään tyhmää ja tarpeetonta!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Se on niin hankalaa sormensyrjællä koettaa töpötellä, helpompaa töpötyskynällä.paulaw kirjoitti:Eikun väärin. Sormenpäillä, ei kynsillä. Pitkillä kynsillä luulisi oppivan nopeastihatey kirjoitti:Väärin. Ei paljon liukusäädin liu'u kynnellä. Töpötyskynällä toimii.tuomaril kirjoitti:Mm. se töpötyskynä iLuurille on täysin turhake.hatey kirjoitti:^Minä en osta koskaan mitään tyhmää ja tarpeetonta!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Jotain 10mg Ritsatriptaania sisältävää se oli. Tabletin kappalehinta on järkyttävä ainakin minulle.Peitsamo kirjoitti:^ Mitä merkkiä?
Peukalon varsi käy tuohon hyvin. Pitääpäs ottaa kuva siitäkin.hatey kirjoitti:Se on niin hankalaa sormensyrjællä koettaa töpötellä, helpompaa töpötyskynällä.