Ok. Koska noin kauniisti pyysit ja sulla on niin kaunis kuva.Anniel kirjoitti:Eiköhän jatketa eteenpäin ja anneta tämän ketjun palata takaisin historian hämärään.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja exlex »
Ok. Koska noin kauniisti pyysit ja sulla on niin kaunis kuva.Anniel kirjoitti:Eiköhän jatketa eteenpäin ja anneta tämän ketjun palata takaisin historian hämärään.
Viesti Kirjoittaja Kukkols »
Käsitykseni mukaan 1984 mainos oli aika pitkälti mainostoimiston idea. Mitenhän se meni tuossa kirjassa.Kukkols kirjoitti:Tämä on ehkä offtopic, mutta jostakin syystä näen alla olevassa videossa yhtymäkohtia Applen legendaarideen mainokseen vuodelta 1984? Liekkö Steve Jobs saanut jotain inspiraatiota tästä videosta?
http://www.youtube.com/watch?v=StS-QBd-_78
Ai niinkö se meni? En ole lukenut kirjaa. Noh ehkäpä joku silloinen mainostaja on nähnyt tuon videon? Tuossa videossa on harmaita/kipeitä ihmisiä ja keskellä tulee kirkas nainen jota kaikki palvoo ja katsoo suu ammollaan, eiköexlex kirjoitti:Käsitykseni mukaan 1984 mainos oli aika pitkälti mainostoimiston idea. Mitenhän se meni tuossa kirjassa.Kukkols kirjoitti:Tämä on ehkä offtopic, mutta jostakin syystä näen alla olevassa videossa yhtymäkohtia Applen legendaarideen mainokseen vuodelta 1984? Liekkö Steve Jobs saanut jotain inspiraatiota tästä videosta?
http://www.youtube.com/watch?v=StS-QBd-_78
Siis kyllä Steve vaikutti mainokseen paljon, mutta idea oli mielestäni mainostoimiston idea. Myöskään Apple hallitus ei tykännyt mainoksesta yhtään, mutta Woszniak ja Steve tykkäs siitä.Kukkols kirjoitti:Ai niinkö se meni? En ole lukenut kirjaa. Noh ehkäpä joku silloinen mainostaja on nähnyt tuon videon? Tuossa videossa on harmaita/kipeitä ihmisiä ja keskellä tulee kirkas nainen jota kaikki palvoo ja katsoo suu ammollaan, eiköexlex kirjoitti:Käsitykseni mukaan 1984 mainos oli aika pitkälti mainostoimiston idea. Mitenhän se meni tuossa kirjassa.Kukkols kirjoitti:Tämä on ehkä offtopic, mutta jostakin syystä näen alla olevassa videossa yhtymäkohtia Applen legendaarideen mainokseen vuodelta 1984? Liekkö Steve Jobs saanut jotain inspiraatiota tästä videosta?
http://www.youtube.com/watch?v=StS-QBd-_78.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kiesus että oli hienoja sanoja tuossa yllä, joista minä maan matonen en ymmärrä mitään. Selkeetä Suomea, mutta siltikin kuin "Ruotsia". Maccosta tulisi loistava politiikko, paljon sanoja joita harva ymmärtää, sanat vain kuulostaa hienoilta ja menevät toisesta korvasta ulos unohduksiin /dev/nullMacco kirjoitti:- Kusipäitä on kaikissa ryhmittymissä tasainen massa.
- Kusipäisyyden määritelmä on subjektiivinen käsite.
Periaatteessa nuo kaksi lyövät toisiaan korville, mutta kyse on katsantokannasta; kusipäisyyttä näkee huomattavan paljon siellä, missä sitä haluaa näkevän tai minne sattuu katsomaan. Ja tuolle subjektiiviselle katsantokannalle antaa hyvän kasvualustan se, että kaikessa toiminnassa on aina olemassa tietty määrä "kusipäisyyttä". Jokseenkin hölmöä siis julistaa tiettyä ryhmää kusipäisiksi. Tai suppeakatseista. Sanoisinko jopa kusipäistä julistaa tietty ryhmä kusipäisiksi.
Taisinpa juuri kehäpäätelmässäni julistaa näkemykseni oikeaksi. Kusipäistä tällainen itsekkyys. Ja varsinkin se, että korotin juuri itseni kaiken kritiikin yläpuolelle toteamalla, että olen oikeassa, ja silti sekä siksi totean itseni kusipäiseksi. Jokseenkin kusipäistä tällainen pyhimyksellisyys.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Schwerbelastung »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Oosny tai heitän sua kivellä täältä aidalta. Tai Android-kännykällä!KunkkuJ kirjoitti:^ Petturi.Ja kaiken lisäksi päättämätön vielä. 8)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Entä jos on 3 käyttistä koneella?Schwerbelastung kirjoitti:Oosny tai heitän sua kivellä täältä aidalta. Tai Android-kännykällä!KunkkuJ kirjoitti:^ Petturi.Ja kaiken lisäksi päättämätön vielä. 8)
Se on semmonen fiksu aita, niin kauan kun niille kaikille käyttiksille on oma tarkotuksensa eli ne on vähän niinkun työkalupakin vasara, ruuvari ja hohtimet.Kain kirjoitti:Entä jos on 3 käyttistä koneella?Schwerbelastung kirjoitti:Oosny tai heitän sua kivellä täältä aidalta. Tai Android-kännykällä!KunkkuJ kirjoitti:^ Petturi.Ja kaiken lisäksi päättämätön vielä. 8)
Mikäs aita se semmoinen on?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minä olen Windows-mies enkä sorra Applea.aksim97 kirjoitti:Tämän foorumin windowsmiehet ovat kuin ääri-islamisteja joiden täytyy tulla aina tuhoamaanpoikien hypetysilo
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Olet ikkuna-LAPSI!tuomaril kirjoitti:Minä olen Windows-mies enkä sorra Applea.aksim97 kirjoitti:Tämän foorumin windowsmiehet ovat kuin ääri-islamisteja joiden täytyy tulla aina tuhoamaanpoikien hypetysilo
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Mikään "Windows-mies" ei ainakaan minun hypetysilojani voi koskaan tuhota. Sen verran monta vuotta on tullut Windowsia käytettyä, että en kyllä halua enää tuhlata elämääni sillä saralla. 8)aksim97 kirjoitti:Tämän foorumin windowsmiehet ovat kuin ääri-islamisteja joiden täytyy tulla aina tuhoamaanpoikien hypetysilo
Viesti Kirjoittaja kalanen »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Kyllä.Tauvo kirjoitti:^ Hmmm...
Väität, että olen pissipää-trolli?
Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”