Kytkyn haitat?
-
Kytkyn haitat?
Viesti Kirjoittaja henris »
-Tyhmä aloittelija
-
-
Re: Kytkyn haitat?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ei.henris kirjoitti:Onko iPhonen kytkysopimuksesta jotain haittaa? Siis muuta kuin että on naimissa kyseisen operaattorin kanssa 24kk. Esimerkiksi päivityksien kanssa tms?
-Tyhmä aloittelija
JL
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja stiftari »
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Jos toi oikeesti haittaa, ottaa sinne ulkomaille mukaansa sen iPhonea edeltäneen puhelimensa. Jokaisellahan on nurkissa muutama vanha Nokia, joita ei ole saanut mihinkään myytyä.stiftari kirjoitti:Joitain saattaa haitata se että ulkomailla ollessa/lomaillessa on pakko soitella kytkyn laskuun, ei voi hankkia mm. paikallista pre-paidia lukittuun puhelimeen.
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Kytky on takapuoli !henris kirjoitti:Onko iPhonen kytkysopimuksesta jotain haittaa? Siis muuta kuin että on naimissa kyseisen operaattorin kanssa 24kk. Esimerkiksi päivityksien kanssa tms?
-Tyhmä aloittelija
Ei ikinä.
-
No, mulla oli DNA:n liittymä varmaan kymmenen vuotta putkeen. Ilman kytkyä. Nyt menossa toinen vuosi tätä Soneran kytkyä. Sitä ennen toinen Soneran kytky. Mitään haittoja en ole havainnut. Kun soppari on ohi, puhelin operaattorivapautuu.henris kirjoitti:Onko iPhonen kytkysopimuksesta jotain haittaa? Siis muuta kuin että on naimissa kyseisen operaattorin kanssa 24kk. Esimerkiksi päivityksien kanssa tms?
-Tyhmä aloittelija
Onhan mulla ollut pitkiä lainojakin, pitkiä vuokrasoppareita, leasingsoppareita. Sellaista elämä on, soppareita ja niiden pitämistä.
-
Viesti Kirjoittaja skip »
Olen kyllä 100% eri mieltä tämän kanssa. Onneksi oma 3GS:ni on jo Soneran kahleista vapautunut. Ulkomailla voi ostaa paikallisen prepaid SIM:n ja käyttää Google Mapsia ja nettiä kuten Suomessa. Ja voin kertoa, että molemmille on ainakin itselläni ulkomailla enemmän tarvetta kuin Suomessa. Mutta, jos ei ole ulkomaille matkustamssa parin vuoden sisään, niin siitä sitten vaan kytkyä, jos siltä tuntuu.MacFinn kirjoitti:Jos toi oikeesti haittaa, ottaa sinne ulkomaille mukaansa sen iPhonea edeltäneen puhelimensa. Jokaisellahan on nurkissa muutama vanha Nokia, joita ei ole saanut mihinkään myytyä.stiftari kirjoitti:Joitain saattaa haitata se että ulkomailla ollessa/lomaillessa on pakko soitella kytkyn laskuun, ei voi hankkia mm. paikallista pre-paidia lukittuun puhelimeen.
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
Viesti Kirjoittaja floodi »

-
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Edit: Itsekin aikoinaan iPhone 4S:n sain Soneralta 408e:lla ja siihen päälle 3kk Spotify premium (josta olisin joka tapauksessa maksanut, koska käytän kyseistä palvelua). Eli iPhone 4S maksoi minulle 378e. En valita.
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
-
Viesti Kirjoittaja via »
Millähän haulla sais iPadiin - lähdössä Unkarin maaseudulle kylpylöihinMacFinn kirjoitti:Minä olen ulkomailla käyttänyt lähinnä noita matkaoppaita, joissa on kartta mukana. Ei tarvii mitään dataa, koska 0,79 € softassa on kartta mukana. Ja jos matkaa enemmän, oikea navigaattori on ihan järkevä hankinta. Toki toimii toi prepaidikin, kai.
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Olikos se vielä voimassa, että tuolla esm. Venäjällä on kiellettyä käyttää ja hallussapitää navigaattoria?via kirjoitti:Millähän haulla sais iPadiin - lähdössä Unkarin maaseudulle kylpylöihinMacFinn kirjoitti:Minä olen ulkomailla käyttänyt lähinnä noita matkaoppaita, joissa on kartta mukana. Ei tarvii mitään dataa, koska 0,79 € softassa on kartta mukana. Ja jos matkaa enemmän, oikea navigaattori on ihan järkevä hankinta. Toki toimii toi prepaidikin, kai.
Joku vuosi taaksepäin ainakin siitä joutus linnaan, jos oli autossa navi.
-
Viesti Kirjoittaja via »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuskin Venäjälläkään enää tuommoista on (ei tosin perustu tietoon). Muuten minun autostani pitäisi repiä puolet kojelaudasta irti, jotta saisi tuon navigaattorin pois.rsaarela kirjoitti:Olikos se vielä voimassa, että tuolla esm. Venäjällä on kiellettyä käyttää ja hallussapitää navigaattoria?via kirjoitti:Millähän haulla sais iPadiin - lähdössä Unkarin maaseudulle kylpylöihinMacFinn kirjoitti:Minä olen ulkomailla käyttänyt lähinnä noita matkaoppaita, joissa on kartta mukana. Ei tarvii mitään dataa, koska 0,79 € softassa on kartta mukana. Ja jos matkaa enemmän, oikea navigaattori on ihan järkevä hankinta. Toki toimii toi prepaidikin, kai.
Joku vuosi taaksepäin ainakin siitä joutus linnaan, jos oli autossa navi.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
AppStoreen hakusanaksi Hungary:via kirjoitti:Millähän haulla sais iPadiin - lähdössä Unkarin maaseudulle kylpylöihinMacFinn kirjoitti:Minä olen ulkomailla käyttänyt lähinnä noita matkaoppaita, joissa on kartta mukana. Ei tarvii mitään dataa, koska 0,79 € softassa on kartta mukana. Ja jos matkaa enemmän, oikea navigaattori on ihan järkevä hankinta. Toki toimii toi prepaidikin, kai.
http://itunes.apple.com/fi/app/hungary- ... ?l=fi&mt=8
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka