Oli jonkun muun?Maza kirjoitti:Mä tiputin yhden iPhonen tosi korkealta asfalttiin, mutta en tiedä hajosiko se, kun en enää löytänyt sitä. Oikeastaan en jaksanut etsiäkään.
Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei, kyllä se oli ihan oma 3GS. Enkä mä sitä varsinaisesti tiputtanut, se lipsahti taskusta, kun roikuin pää alaspäin.arisel kirjoitti:Oli jonkun muun?Maza kirjoitti:Mä tiputin yhden iPhonen tosi korkealta asfalttiin, mutta en tiedä hajosiko se, kun en enää löytänyt sitä. Oikeastaan en jaksanut etsiäkään.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Varasin ajan tuulilasin vaihtoon. Tietysti tulee halpa keikka, kun on sadetunnistin ja ylös tummenava ikkuna.
Parasta on kuitenkin, että sanoin irti pari vuotta sitten tuulilasivakuutuksen, koska parinkymmenen vuoden aikana ei olisi ollut sille käyttöä. Nyt olisi ollut viikon sisään jo kahdesti.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kjäh kjäh...Tauvo kirjoitti:Olen onnistunut autoilemaan yli 20 vuotta ilman, että tuulilasiin on osunut kiveä joka olisi sen hajoittanut (viimeiset 10 vuotta olen ajanut n. 30 000-40 000 km/vuosi). (...) Nyt olisi ollut viikon sisään jo kahdesti.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Olihan hienon näköistä! Suomessa talvi on oikeaa aikaa dyykata.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Vielä kun bensa nousisi tuonne parin euron pintaan ja diesel tietenkin
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Jatkossa seisotan sitä tyhjäkäynnillä tuntitolkulla ja ajan lyhyetkin matkat sillä. Voisin jopa harkita hommaavani jonkun kunnon pakokaasupilven kesäkruisailuun. Vanhahko avoauto tai jotain. Vaihdan myös dödöni ponnekaasulla toimiviin. Energialamput on jo poistettu. No, kohta kauppaan ostamaan lihaa. Jollen jaksa syödä kaikkea, heitän ylimääräiset paperinkeräykseen ja ostan huomenna lisää.vinouma kirjoitti:Kjäh kjäh...Tauvo kirjoitti:Olen onnistunut autoilemaan yli 20 vuotta ilman, että tuulilasiin on osunut kiveä joka olisi sen hajoittanut (viimeiset 10 vuotta olen ajanut n. 30 000-40 000 km/vuosi). (...) Nyt olisi ollut viikon sisään jo kahdesti.
-
Itselleni se on työn takia pakollinen. Parhaillaankin on farmariauto piukassa huomenna tarvittavaa rompetta.Peitsamo kirjoitti:Voi kiitoksia Tahvo näistä turinoista. Välillä polttelee hommata auto allekirjoittaneellakin, mutta sitten kuulee tällaisia juttuja ja tulee mieleen omat vaivat autojen kanssa takavuosina, jolloin kuume laantuu äkkiä alilämmön puolelle.
Vielä kun bensa nousisi tuonne parin euron pintaan ja diesel tietenkin
Ei tuo tosiaankaan mikään onni ja autuus enää ole. Varsinkaan, kun on Nesteen päättämä verotus autoissa ja ituhipit antavat kaiken myöden. Varmaan vielä nuolevat Nesteen johtokunnan autot, jos takapuoli ovat puhtaat...
Ennen oli sentään jotain hyötyä, jos yritti hankkia vähäpäästöisen auton. Nykyään rangaistaan kaikkien muiden polttoaineiden käytöstä, paitsi perinteisen bensiinin, olen tullut siihen tulokseen, että antaa mennä saakutti. Minun ekoilut loppuivat tähän. Varmasti en osta enää seuraavaan autooni 1000€:n hintaista lisäsuodatinta hiukkaspäästöihin, enkä katso päästölukemiin muutenkaan. Aivan sama tästä lähtien.
-
Ei mene kovinkaan montaa vuotta niin yhä suuremmalla joukolla ihmisiä ei ole enää varaa pitää autoa. Tästähän cityvihreät haaveilevat...
-
Eniten kummastuttaa tuo politiikka tässä uudessa käyttövoimaverossa.Peitsamo kirjoitti:Onhan tuo autoverotus (muut verot myös) ja kallistuvat polttoaineet aika ikävä yhdistelmä. Puhumattakaan aina nousevista vakuutusmaksuista, korjauskuluista, katsastuksista ym. kivasta.
Ei mene kovinkaan montaa vuotta niin yhä suuremmalla joukolla ihmisiä ei ole enää varaa pitää autoa. Tästähän cityvihreät haaveilevat...
Sen sanoma on ihan suoraan se, että kaikille muille lisärasitteita, paitsi perinteisille bensa-autoille. Ei mene jakeluun miten joku vuoden -82 2,5 litrainen bensasyöppö, jossa päästöt ovat moninkertaiset pääsee ilman käyttövoimaveroa, mutta hybridistä sen joutuu maksamaan, dieselhybridistä kymmenkertaisen (koska kuluttaa vielä vähemmän) ja tottakai vähäpäästöisestä dieselistäkin rokotetaan. Mutta edelleenkään ei niistä bensa-autoista. Tekisi mieli väittää läpinäkyväksi järjestelyksi Nesteen ja päättävien virkamiesten taholta. Sen lisäksi, että minua keljuttaa, nousee kaikki hinnat kuljetuskustannusten vuoksi.
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Muistithan pyytää piparia palkkioksituomaril kirjoitti:Minulle on tainnut tulla toden teolla koulussa jonkin sortin iPhone-mestari maine. Eilen kaksi TÄYSIN tuntematonta tytsyä tuli tyrkyttämään its....eikun iPhonejaan mulle kun niihin oli joku laittanut VoiceOverin päälle. Alan kyllä oikeasti ihmetellä että miten minulle on kehittynyt moinen maine.

-
En. Ne oli 2 vuotta nuorempia. Ja ne oli ehkä vähän turhan leveitä mun makuun.iPadi kirjoitti:Muistithan pyytää piparia palkkioksi
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Johtuiskohan siitä, että räpläät sitä iLaitettasi koulussa(kin) koko ajan?tuomaril kirjoitti:Ihmetyttää vaan että mistä nuo älysivät tulla kysymään juuri multa.

-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Varmaan joku on juorunnut sun iPhone-osaamisestasi.tuomaril kirjoitti:En. Ne oli 2 vuotta nuorempia. Ja ne oli ehkä vähän turhan leveitä mun makuun.iPadi kirjoitti:Muistithan pyytää piparia palkkioksiIhmetyttää vaan että mistä nuo älysivät tulla kysymään juuri multa.
-
Voi olla. En kyllä edes ollut mielestäni nähnyt kumpaakaan tytsyä ennen. Tosin onhan se mahdotonta muistaa 400 ihmisen kasvot.vinouma kirjoitti:Johtuiskohan siitä, että räpläät sitä iLaitettasi koulussa(kin) koko ajan?tuomaril kirjoitti:Ihmetyttää vaan että mistä nuo älysivät tulla kysymään juuri multa.
-
Saattaa olla niin. Jos tuo asia tuoo mun ikäisiä tyttöjä mun luokse, niin olen tyytyväinen. 8)iPadi kirjoitti:Varmaan joku on juorunnut sun iPhone-osaamisestasi.tuomaril kirjoitti:En. Ne oli 2 vuotta nuorempia. Ja ne oli ehkä vähän turhan leveitä mun makuun.iPadi kirjoitti:Muistithan pyytää piparia palkkioksiIhmetyttää vaan että mistä nuo älysivät tulla kysymään juuri multa.
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyky urokset on liian nirsoja. Olisit nyt voiut auttaa tyttösiä asiassa, mutta et auttanut. Kuvittele miltä heistä nyt tuntuu kun iPhone nero ei auttanut. Päiväkirjaan kirjoitetaan itkuinen sivu, ettei se komea poika auttanutkaan. Ajattele nyt hyvä mies asiaa, mutta elä sitten itke 30v, että miksi en auttanut sitäkään tyttöä.tuomaril kirjoitti:En. Ne oli 2 vuotta nuorempia. Ja ne oli ehkä vähän turhan leveitä mun makuun.iPadi kirjoitti:Muistithan pyytää piparia palkkioksiIhmetyttää vaan että mistä nuo älysivät tulla kysymään juuri multa.
-
Ei se minulle ole todellisuutta, mutta minä olen kattonut tuota sarjaa parivuotiaasta asti.M.P.T kirjoitti:Miten ihmiset ottavat salkkarit niin tosissaan. Nytkin tuli tietoon, että Seppo poistuu sarjasta niin kerätään nimiä yms. Monet itkee jo nyt vaikka kysymyksessä on huono tv-sarja. Näyttelijässä ei ole vikaa, mutta sarjaa ei jaksa katsoa edes humalassa vaikken koskaan ole ollut humalasaIhmettelen täten sitä miten TV-sarja voi olla ihmisille todellisuutta.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Luojan kiitos.M.P.T kirjoitti:Miten ihmiset ottavat salkkarit niin tosissaan. Nytkin tuli tietoon, että Seppo poistuu sarjasta niin kerätään nimiä yms. Monet itkee jo nyt vaikka kysymyksessä on huono tv-sarja. Näyttelijässä ei ole vikaa, mutta sarjaa ei jaksa katsoa edes humalassa vaikken koskaan ole ollut humalasaIhmettelen täten sitä miten TV-sarja voi olla ihmisille todellisuutta.
Siitä se pikkuhiljaa alkaa.
Kohta lopetetaan koko sarja.
Silloin suostun laittamaan maikkarin päälle.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olen eläkkeelle kun ko sarja lopetetaan, eli näillä näkymin 2045Kain kirjoitti:Luojan kiitos. Siitä se pikkuhiljaa alkaa. Kohta lopetetaan koko sarja. Silloin suostun laittamaan maikkarin päälle.
-
Jes! Vielä monta Salkkari-jaksoa edessä! 8)M.P.T kirjoitti:Olen eläkkeelle kun ko sarja lopetetaan, eli näillä näkymin 2045Kain kirjoitti:Luojan kiitos. Siitä se pikkuhiljaa alkaa. Kohta lopetetaan koko sarja. Silloin suostun laittamaan maikkarin päälle.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka