Vikaa on, kun vaan tietäis missäKunkkuJ kirjoitti:Oikein. Kun tarpeeksi tutkitaan, niin varmasti jotakin vikaa löytyy.Anniel kirjoitti:Polvet kuvattu, jonotetaan nyt sit vielä samalla rahalla labrakokeisiin kun tännekin oli lähete...

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Vikaa on, kun vaan tietäis missäKunkkuJ kirjoitti:Oikein. Kun tarpeeksi tutkitaan, niin varmasti jotakin vikaa löytyy.Anniel kirjoitti:Polvet kuvattu, jonotetaan nyt sit vielä samalla rahalla labrakokeisiin kun tännekin oli lähete...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minulla olisi kyllä hyvin todennäköinen oletus. Haluatko kuulla?Anniel kirjoitti: Vikaa on, kun vaan tietäis missä
Sä kerrot sen kuitenkin, joten anna palaa vaan.KunkkuJ kirjoitti:Minulla olisi kyllä hyvin todennäköinen oletus. Haluatko kuulla?Anniel kirjoitti: Vikaa on, kun vaan tietäis missä
Olet potenut viikonloppuna kovaa miehen puutetta ja sen johdosta harhaillut kylillä yömyöhään. Alkuiltojen janonsammutukset ovat saaneet pääsi kipeäksi ja loppuillan konttaamiset kipeyttäneet polvesi ja kämmenesi.Anniel kirjoitti: Sä kerrot sen kuitenkin, joten anna palaa vaan.
Ei lähellekkään!KunkkuJ kirjoitti:Olet potenut viikonloppuna kovaa miehen puutetta ja sen johdosta harhaillut kylillä yömyöhään. Alkuiltojen janonsammutukset ovat saaneet pääsi kipeäksi ja loppuillan konttaamiset kipeyttäneet polvesi ja kämmenesi.Anniel kirjoitti: Sä kerrot sen kuitenkin, joten anna palaa vaan.
Osuinko miten lähelle totuutta?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
No. Siinä meni se minun teoriani, jossa oltiin takaapäin...Anniel kirjoitti:Ei lähellekkään!KunkkuJ kirjoitti:Olet potenut viikonloppuna kovaa miehen puutetta ja sen johdosta harhaillut kylillä yömyöhään. Alkuiltojen janonsammutukset ovat saaneet pääsi kipeäksi ja loppuillan konttaamiset kipeyttäneet polvesi ja kämmenesi.Anniel kirjoitti: Sä kerrot sen kuitenkin, joten anna palaa vaan.
Osuinko miten lähelle totuutta?Miehen kanssa vietetty viikonloppu ilman pisaraakaan alkoholia tai konttaamista.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Itse odottelin viime maanantaina 4 ja puoli tuntia.Anniel kirjoitti:Odottelen pääsyä röntgeniin. Tunti meni jo tuolla toisen terveysaseman puolella.
Mä pääsin kyllä hyvin nopeilla odotusajoilla sisään, ainoa missä venyi oli labrassa ja sydänfilmijonossa. Tuo tunti meni siis ihan vastaanotolla jutellessa.Hieno kirjoitti:Itse odottelin viime maanantaina 4 ja puoli tuntia.Anniel kirjoitti:Odottelen pääsyä röntgeniin. Tunti meni jo tuolla toisen terveysaseman puolella.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Nyt voit kertoa miksi olet pakkaillut ja miksi heräät kesken unien!hatey kirjoitti:Olen ihan jänskättynyt. Jännää käydä nukkumaan, kun tietää, että pitää herätä muutaman tunnin päästä. Olen ihan täpinöissäni ajatuksesta herätä kesken unien. Jännää!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Se lähti Lappiin.Hieno kirjoitti:Nyt voit kertoa miksi olet pakkaillut ja miksi heräät kesken unien!hatey kirjoitti:Olen ihan jänskättynyt. Jännää käydä nukkumaan, kun tietää, että pitää herätä muutaman tunnin päästä. Olen ihan täpinöissäni ajatuksesta herätä kesken unien. Jännää!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jos olet yhtään lukenut täällä, niin Hatey on kertonut, että se menee lappiin.Hieno kirjoitti:Nyt voit kertoa miksi olet pakkaillut ja miksi heräät kesken unien!hatey kirjoitti:Olen ihan jänskättynyt. Jännää käydä nukkumaan, kun tietää, että pitää herätä muutaman tunnin päästä. Olen ihan täpinöissäni ajatuksesta herätä kesken unien. Jännää!
Veikkaan, ettei lähdöstä tullut mitään, kun hätsii oli ihan liikaa täpinöissään.hatey kirjoitti:Olen ihan jänskättynyt. Jännää käydä nukkumaan, kun tietää, että pitää herätä muutaman tunnin päästä. Olen ihan täpinöissäni ajatuksesta herätä kesken unien. Jännää!
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Monen gigan Touchi sulla on? Onko sulla muuten DrawSomething?Harkoosi kirjoitti:Poistin ipodista äsken hirveesti pelejä et saisin garagebandin siihen, mut ei vielkää mahu. Nyt on jälellä 11 rakkainta peliä joista en voi luopuatarvisin isomman podin
en haluis poistaa musaakaa ku siel onkaikki mitä siel pitääki olla. Pitää olla valinnanvaraa, ja ei 800 biisiä ees oo kovin iso määrä
ehkä en sitte tarvi garagebandia tossa, enhän mä osaa mitää ees soittamaamut se on niin kiva lelu
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mullakin oli samanlainen Touchi, mutta se otti osumaa lattiaan ja hajosi. Purin sen lopulta. Onneksi minulta löytyy iPhone 4 ja 4S niin ei tuo haitannut niin paljoa. Harmittaa se silti.Harkoosi kirjoitti:Kaheksan se vaan on, eikä oo tollasta hommelia. Ipadille sen joskus laitoin mut en osannu käyttää sitä, en ees tiiä mikä seoli ni poistin
Viesti Kirjoittaja Erño »