Sepä vasta onki tylsä peliErño kirjoitti:Nykynuoriso. Oletteko koskaan edes kuullet Super Mariosta?

Roskiin sellaset "nostalgiapelit" ;D
Keen nelonen ja ykkönen oli hyviä pelejä, harmi ku se CD missä ne oli on hukassa

Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Sepä vasta onki tylsä peliErño kirjoitti:Nykynuoriso. Oletteko koskaan edes kuullet Super Mariosta?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ha. Super Mario -nuoriso. Ootko kuullut Pac-Manista?Erño kirjoitti:Nykynuoriso. Oletteko koskaan edes kuullet Super Mariosta?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kyllä. Nintendo NESillä sitä oli mukavinta pelata.Erño kirjoitti:Nykynuoriso. Oletteko koskaan edes kuullet Super Mariosta?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Miten Super Mariosta voisi olla kuulematta kun Nintendo julkaisee uuden Mario-pelin joka kolmas torstai?Erño kirjoitti:Nykynuoriso. Oletteko koskaan edes kuullet Super Mariosta?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jos se on MobileMe:n sukulainen, sillä saa jännitystä tiedostojen hallintaan. Voit järjestää veikkauksia kaveriporukassa siitä mitkä tiedostot ovat kadonneet...vinouma kirjoitti:Avasin iCloud-tilin... mitäköhän kivaa tuolla voi tehdä? Hmm.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Itselläni ainakin synkronoituu tuon avulla kalenterit, yhteystiedot ja postit automaagisesti iPhonen, iPadin, Airin ja iMacin välillä. Kun tuohon vielä yhdistää Dropboxin niin sitä alkaa jo tuntea olevansa pilvessä (ilman kannabista tai ilma-alustakin).vinouma kirjoitti:Avasin iCloud-tilin... mitäköhän kivaa tuolla voi tehdä? Hmm.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
KunkkuJ kirjoitti:^Ei kun Vinouma haluaa ihan muuten vaan olla pilvessä - jos häntä yhtään tunnen.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sitä se on, kun omistaa 500m2 asunnon.arttula kirjoitti:Imuroin koko kämppää. Hirveä homma. Miksi minun pitää tehdä tällaisia töitä ??!
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ei vastaa silti kysymykseen, miksi juuri minä !vinouma kirjoitti:Sitä se on, kun omistaa 500m2 asunnon.arttula kirjoitti:Imuroin koko kämppää. Hirveä homma. Miksi minun pitää tehdä tällaisia töitä ??!
Pistä frouva asialle ja mene itse... äh, miten se menikään?arttula kirjoitti: Ei vastaa silti kysymykseen, miksi juuri minä !
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Saatko ympättyä tuohon vielä iPhöönin mukaan?Macco kirjoitti:Näppis on paritettuna iPadin kanssa, ja nyt tulin iMacille, mutta en jaksanut parittaa näppistä tietokoneen kanssa. iPadista siis iTeleport päälle, ja yhteys iMaciin. Käytän nyt näppistä tietokoneella iPadin kautta, ja samalla iPadia touchpadina. On se ihminen kekseliäs, kun tarpeeksi kehittäviä leluja hankkii...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jos sen teippaisi iPadiin kiinni... Pitäisi vaan käydä hakemassa sellainen naapurilta enste.arisel kirjoitti:Saatko ympättyä tuohon vielä iPhöönin mukaan?Macco kirjoitti:Näppis on paritettuna iPadin kanssa, ja nyt tulin iMacille, mutta en jaksanut parittaa näppistä tietokoneen kanssa. iPadista siis iTeleport päälle, ja yhteys iMaciin. Käytän nyt näppistä tietokoneella iPadin kautta, ja samalla iPadia touchpadina. On se ihminen kekseliäs, kun tarpeeksi kehittäviä leluja hankkii...
Ei minulla ole mitään sanottavaa... En ole muuten huomannut ettei minulla ole sigua.arisel kirjoitti:Tuommoinen signatuuriton viestikenttä on muuten aika ammottavan tyhjän näköinen!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
No, jos minä nyt kuitenkin hetken pidäteltyäni puutun tähän...Macco kirjoitti:...tulin iMacille...