![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Samaa voisin tehdä itsekkin. Pestä hampaat ja huutaa parvekkeelta rivouksia metsän eläimille. Siitä sitten nukkumaan ulkohuussin kautta, ettei vaan vettä kuluTauvo kirjoitti:En ole ihan varma, mutta taitaa olla parasta lopettaa tämä varmuuden vuoksi.
Tuossa muutaman mutkan takana olisi sänkyhuone. Voisi tietysti mennä sinnekin, muttei tietenkään siten, että olisi samaan aikaan täällä.
Voisin ensin käydä parvekkeella huutelemassa ohikulkijoille rivouksia.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Miten päädyit sinne Helsinkiin sieltä kainuun korpimaista?Hieno kirjoitti:Makaan hotelli Helkassa helsingin keskustassa. Fiilis on lepposa. Kohta saunaan 8)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tule moikkaamaan mua Espooseen.Hieno kirjoitti:Makaan hotelli Helkassa helsingin keskustassa. Fiilis on lepposa. Kohta saunaan 8)
Tule sää mua moikkaan tänne kouvolaan.tuomaril kirjoitti:Tule moikkaamaan mua Espooseen.Hieno kirjoitti:Makaan hotelli Helkassa helsingin keskustassa. Fiilis on lepposa. Kohta saunaan 8)
Ehkä joku kaunis päivä, jos niin tahdot.iDock kirjoitti:Tule sää mua moikkaan tänne kouvolaan.tuomaril kirjoitti:Tule moikkaamaan mua Espooseen.Hieno kirjoitti:Makaan hotelli Helkassa helsingin keskustassa. Fiilis on lepposa. Kohta saunaan 8)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Grindriin siitä.iDock kirjoitti:^ No mikä ettei.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ja Homputat 4S:llä? Paistatko myös makkaraa? Me tehtiin noin 6. luokalla kun oltiin leirikoulussa Vierumäellä.hatey kirjoitti:istun lumihangessa ja poltan puita nuotiossa.
Öhh, ei nyt noin sentäsMacco kirjoitti:Grindriin siitä.iDock kirjoitti:^ No mikä ettei.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joo, olihan se vähän. Yön pimeät tunnit ja railakas mieli johtuen skobasta saa tekemään vähän omistuisia asioita.iDock kirjoitti:Öhh, ei nyt noin sentäsMacco kirjoitti:Grindriin siitä.iDock kirjoitti:^ No mikä ettei.Ja tuo tuomarilin vastaus oli kyllä erikoinen...
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Jonkin puutettaamanita kirjoitti:Havaitsen jälleen lukevani edellisen kirjoittajan nimimerkin muodossa iDick.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Rivo!Jussi68 kirjoitti:Jonkin puutetta?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aina mielessä? Lukihäiriö? Vokaalinhankinnan tarve? Kierot silmät? Kiero ajatuksenkulku? Hassu ajatuksenkulku?Jussi68 kirjoitti:Jonkin puutettaamanita kirjoitti:Havaitsen jälleen lukevani edellisen kirjoittajan nimimerkin muodossa iDick.?
JL
Öhh, kertooko tämä jotain sinusta, tuomaril? Siis tuo kommentointisi?tuomaril kirjoitti:Joo, olihan se vähän. Yön pimeät tunnit ja railakas mieli johtuen skobasta saa tekemään vähän omistuisia asioita.iDock kirjoitti:Öhh, ei nyt noin sentäsMacco kirjoitti:Grindriin siitä.iDock kirjoitti:^ No mikä ettei.Ja tuo tuomarilin vastaus oli kyllä erikoinen...
En ymmärrä.iDock kirjoitti: Öhh, kertooko tämä jotain sinusta, tuomaril? Siis tuo kommentointisi?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Heh heh!amanita kirjoitti:Havaitsen jälleen lukevani edellisen kirjoittajan nimimerkin muodossa iDick.
-->tuomaril kirjoitti:En ymmärrä.iDock kirjoitti: Öhh, kertooko tämä jotain sinusta, tuomaril? Siis tuo kommentointisi?
tuomaril kirjoitti:Ehkä joku kaunis päivä, jos niin tahdot.iDock kirjoitti:Tule sää mua moikkaan tänne kouvolaan.tuomaril kirjoitti:Tule moikkaamaan mua Espooseen.Hieno kirjoitti:Makaan hotelli Helkassa helsingin keskustassa. Fiilis on lepposa. Kohta saunaan 8)
Viesti Kirjoittaja kerabit »