Ah, homppuredhat kirjoitti:Ah, koulu !arttula kirjoitti:Ah, työpaikka !Hieno kirjoitti:Ah, koti

Jos menisi saunaan...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ah, homppuredhat kirjoitti:Ah, koulu !arttula kirjoitti:Ah, työpaikka !Hieno kirjoitti:Ah, koti
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ah, mökki !redhat kirjoitti:Ah, koulu !arttula kirjoitti:Ah, työpaikka !Hieno kirjoitti:Ah, koti
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Saikko?Tauvo kirjoitti:Ah oh, uuh...
Mmmmm...
Jotenkin ontto olo.
Tuli kupu ravittua.Macco kirjoitti:Saikko?Tauvo kirjoitti:Ah oh, uuh...
Mmmmm...
Jotenkin ontto olo.
Sellainen sopivan törrö. Kutsuvasti kohollaan oleva annos.Macco kirjoitti:Millainen on kupura?Tauvo kirjoitti:Tuli kupu ravittua.
Aivan oikein. Tunnen pari Törröä.Tauvo kirjoitti:Sellainen sopivan törrö. Kutsuvasti kohollaan oleva annos.Macco kirjoitti:Millainen on kupura?Tauvo kirjoitti:Tuli kupu ravittua.
En juuri tällä hetkellä.Tauvo kirjoitti:^ Oikein läheisestikin tunnet?
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kessutukka. Itsekin suosin tuota. Päälaen pehkon pituus tosin saattaa vaihdella. Tuo 3mm sivuille ja taakse on aika soppeli.iDock kirjoitti:Pään sivuilta ja takaa leikattu 3mm pituiseksi ja päälaelta otsaan päin 13mm 8) Taas mukava olo
25v sitten vastaavalta kuulostava kampaus olisi ollut jenkkisiili takatukalla.Erño kirjoitti:Kessutukka. Itsekin suosin tuota. Päälaen pehkon pituus tosin saattaa vaihdella. Tuo 3mm sivuille ja taakse on aika soppeli.iDock kirjoitti:Pään sivuilta ja takaa leikattu 3mm pituiseksi ja päälaelta otsaan päin 13mm 8) Taas mukava olo
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mää tiärän yhren Pörrön.Macco kirjoitti:Aivan oikein. Tunnen pari Törröä.Tauvo kirjoitti:Sellainen sopivan törrö. Kutsuvasti kohollaan oleva annos.Macco kirjoitti:Millainen on kupura?Tauvo kirjoitti:Tuli kupu ravittua.
Ei kai tuota tarvitse mittailla, surrauttelee vaan joka puolelta pintaa pitkin, niin tulee siisti.Erño kirjoitti:Kessutukka. Itsekin suosin tuota. Päälaen pehkon pituus tosin saattaa vaihdella. Tuo 3mm sivuille ja taakse on aika soppeli.iDock kirjoitti:Pään sivuilta ja takaa leikattu 3mm pituiseksi ja päälaelta otsaan päin 13mm 8) Taas mukava olo
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jos takaraivollekin jätettäisiin pitemmästi ja sivuilta leikattaisiin vieläkin lyhkäsemmäksi, niin nykyaikainen nimitys olisi majava.Tauvo kirjoitti:25v sitten vastaavalta kuulostava kampaus olisi ollut jenkkisiili takatukalla.Erño kirjoitti:Kessutukka. Itsekin suosin tuota. Päälaen pehkon pituus tosin saattaa vaihdella. Tuo 3mm sivuille ja taakse on aika soppeli.iDock kirjoitti:Pään sivuilta ja takaa leikattu 3mm pituiseksi ja päälaelta otsaan päin 13mm 8) Taas mukava olo
Viesti Kirjoittaja iDock »
Eipä itseekään kiinnosta, voisi toki sopia minullekin.Erño kirjoitti:^^ei oikeen tuo kalju inspaa, vaikka sekin näyttäisi luultavasti hyvältä mun päässä. 8)
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mä jätän sentään hiukan karvoja tasaisella mitalla joka puolelle. Mallia tästä, sänkineen:arisel kirjoitti:Ei kai tuota tarvitse mittailla, surrauttelee vaan joka puolelta pintaa pitkin, niin tulee siisti.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Tuossa Jason Stathamin tapauksessa hiustyylin määrittelee enemmänkin luonnonvalinta kuin omavalinta. Harvalle ihmiselle kuitenkaan sopii mikään kalju, vaan moni näyttää lähinnä joltain keskitysleirin asukilta.mercury kirjoitti:Mä jätän sentään hiukan karvoja tasaisella mitalla joka puolelle. Mallia tästä, sänkineen:arisel kirjoitti:Ei kai tuota tarvitse mittailla, surrauttelee vaan joka puolelta pintaa pitkin, niin tulee siisti.
jason_statham.jpg
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulle sopii kalju. En voisi kuvitellakaan, että päässäni olisi karvoja.theinonen kirjoitti:Tuossa Jason Stathamin tapauksessa hiustyylin määrittelee enemmänkin luonnonvalinta kuin omavalinta. Harvalle ihmiselle kuitenkaan sopii mikään kalju, vaan moni näyttää lähinnä joltain keskitysleirin asukilta.mercury kirjoitti:Mä jätän sentään hiukan karvoja tasaisella mitalla joka puolelle. Mallia tästä, sänkineen:arisel kirjoitti:Ei kai tuota tarvitse mittailla, surrauttelee vaan joka puolelta pintaa pitkin, niin tulee siisti.
jason_statham.jpg
Viesti Kirjoittaja mercury »
Aika samanlaisia ollaan siltäkin osalta.theinonen kirjoitti:Tuossa Jason Stathamin tapauksessa hiustyylin määrittelee enemmänkin luonnonvalinta kuin omavalinta.
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Mä sit taas pidän kaljuista miehistä, pitkätukkaiset miehet ei nappaa sit mitenkään.theinonen kirjoitti:Tuossa Jason Stathamin tapauksessa hiustyylin määrittelee enemmänkin luonnonvalinta kuin omavalinta. Harvalle ihmiselle kuitenkaan sopii mikään kalju, vaan moni näyttää lähinnä joltain keskitysleirin asukilta.mercury kirjoitti:Mä jätän sentään hiukan karvoja tasaisella mitalla joka puolelle. Mallia tästä, sänkineen:arisel kirjoitti:Ei kai tuota tarvitse mittailla, surrauttelee vaan joka puolelta pintaa pitkin, niin tulee siisti.
jason_statham.jpg
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »