Mac. Siinä toimii myös FaceTime jos et tiennyt.tuomaril kirjoitti:Se järki siinä on, että voi vähän lesota. Onko sulla joku FaceTimeä tukeva laite vai?iPadi kirjoitti:Mitä järkeä on FaceTimettaa samalla kun ajaa?
No saat kyllä FaceTimesoittaa mulle kun iPhone on paikallaan ja oot ajamassa.
Limudisko
-
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Voin toki soittaa sitten sulle joku kesäinen päivä. Heitä toki vaikka YV:llä osoite mihin soitan. Kyllä iPhone 4S:n kahden antennin voimin menee FaceTime 3G:kin yli. 8)iPadi kirjoitti:Mactuomaril kirjoitti:Se järki siinä on, että voi vähän lesota. Onko sulla joku FaceTimeä tukeva laite vai?iPadi kirjoitti:Mitä järkeä on FaceTimettaa samalla kun ajaa?
-
Pistin sen sulle veispuuk sätissä.tuomaril kirjoitti:Voin toki soittaa sitten sulle joku kesäinen päivä. Heitä toki vaikka YV:llä osoite mihin soitan. Kyllä iPhone 4S:n kahden antennin voimin menee FaceTime 3G:kin yli. 8)iPadi kirjoitti:Mactuomaril kirjoitti:Se järki siinä on, että voi vähän lesota. Onko sulla joku FaceTimeä tukeva laite vai?iPadi kirjoitti:Mitä järkeä on FaceTimettaa samalla kun ajaa?
Mitkä on muuten ollut 3G:n nopeudet iPhonessasi, kun olet ollut liikkessä?
-
Lataus noin. 300 kb/siPadi kirjoitti:Pistin sen sulle veispuuk sätissä.
Uppiminen noin. 400 kb/s
Mulla on vaan toi 384 kb/s nopeus. Se riittää.
-
Mikä liittymä sulla on? Mullakin on 384kb/s nopeus. Riittääkö toi oikeasti FaceTimeiluun?tuomaril kirjoitti:Lataus noin. 300 kb/siPadi kirjoitti:Pistin sen sulle veispuuk sätissä.
Uppiminen noin. 400 kb/s
-
TF on mulla. Ainakin hyvällä 3G-alueella autossa liikkeessä ollessa ainakin onnistuu vallan mainiosti. Kuvan laatu ei ole mikään maailman paras, mutta ääni menee hyvin ilman suurempaa viivettä ja ei se kuvakaan nyi.iPadi kirjoitti:Mikä liittymä sulla on? Mullakin on 384kb/s nopeus. Riittääkö toi oikeasti FaceTimeiluun?tuomaril kirjoitti:Lataus noin. 300 kb/siPadi kirjoitti:Pistin sen sulle veispuuk sätissä.
Uppiminen noin. 400 kb/s
-
Ok. Paljon sulla maksaa se ja onko datakattoa. Itse maksan tosta nopeudesta 2.99€ ilman datakattoa, ja liittymä on siis DNA.tuomaril kirjoitti:TF on mulla. Ainakin hyvällä 3G-alueella autossa liikkeessä ollessa ainakin onnistuu vallan mainiosti. Kuvan laatu ei ole mikään maailman paras, mutta ääni menee hyvin ilman suurempaa viivettä ja ei se kuvakaan nyi.iPadi kirjoitti:Mikä liittymä sulla on? Mullakin on 384kb/s nopeus. Riittääkö toi oikeasti FaceTimeiluun?tuomaril kirjoitti:Lataus noin. 300 kb/siPadi kirjoitti:Pistin sen sulle veispuuk sätissä.
Uppiminen noin. 400 kb/s
-
Minä maksaa tuosta 10€ kuukaudessa. Äitillä ja isillä on molemmillaan myös omissa iPhoneissaan sama datapaketti. Kaikilla siis TF.iPadi kirjoitti: Ok. Paljon sulla maksaa se ja onko datakattoa. Itse maksan tosta nopeudesta 2.99€ ilman datakattoa, ja liittymä on siis DNA.
-
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Soitas ihmeessä mulle kun oot ajelemassa. Mä voin soittaa sulle nyt kun oon laskettelemassatuomaril kirjoitti:Se järki siinä on, että voi vähän lesota. Onko sulla joku FaceTimeä tukeva laite vai?iPadi kirjoitti:Mitä järkeä on FaceTimettaa samalla kun ajaa?

Harmi kun mopon teoriakoe vasta 4.4 syntymäpäivänä. Sitten ajotunnit ja koe ja sit vihdoin tielle! hitsinpitsi kun tämä hupi maksaa 550€! Tuomaril taisi päästä vielä sillä halvemmalla kortilla?
-
En päässyt. Yhtä suolainen hinta se oli mullekkin.aksim97 kirjoitti:Soitas ihmeessä mulle kun oot ajelemassa. Mä voin soittaa sulle nyt kun oon laskettelemassatuomaril kirjoitti:Se järki siinä on, että voi vähän lesota. Onko sulla joku FaceTimeä tukeva laite vai?iPadi kirjoitti:Mitä järkeä on FaceTimettaa samalla kun ajaa?
Harmi kun mopon teoriakoe vasta 4.4 syntymäpäivänä. Sitten ajotunnit ja koe ja sit vihdoin tielle! hitsinpitsi kun tämä hupi maksaa 550€! Tuomaril taisi päästä vielä sillä halvemmalla kortilla?
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Maksoitko ihan palkastasituomaril kirjoitti:En päässyt. Yhtä suolainen hinta se oli mullekkin.aksim97 kirjoitti:Soitas ihmeessä mulle kun oot ajelemassa. Mä voin soittaa sulle nyt kun oon laskettelemassatuomaril kirjoitti:Se järki siinä on, että voi vähän lesota. Onko sulla joku FaceTimeä tukeva laite vai?iPadi kirjoitti:Mitä järkeä on FaceTimettaa samalla kun ajaa?

JL
-
Ei mulla ole palkkaa.Jussi68 kirjoitti:Maksoitko ihan palkastasi?
JL
-
Niin, eli se (mopokortti) maksoi vanhemmillesi tuon saman 550€tuomaril kirjoitti:Ei mulla ole palkkaa.Jussi68 kirjoitti:Maksoitko ihan palkastasi?
JL

JL
-
Juu, näin ne minun rakkaat vanhemmat tekivät.Jussi68 kirjoitti: Niin, eli se (mopokortti) maksoi vanhemmillesi tuon saman 550€![]()
JL
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Miksi sun vanhemmat on ostaneet sulle hienon kalliin puhelimen, mopokortin ja skootterin, mutta uutta tietokonetta ei heru?tuomaril kirjoitti: Juu, näin ne minun rakkaat vanhemmat tekivät.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Koska isi vihaa varmaan näitä koneita, koska löhöän tässä koneella melkein kokoajan kun olen kotona.vinouma kirjoitti:Miksi sun vanhemmat on ostaneet sulle hienon kalliin puhelimen, mopokortin ja skootterin, mutta uutta tietokonetta ei heru?tuomaril kirjoitti: Juu, näin ne minun rakkaat vanhemmat tekivät.
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Syy: Yhdistetty viestejä
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Moppitukkaisen spämmibotin tekosiaKain kirjoitti:Laskin eri ketjuista postauksia jossa mainittiin iPhone/iPad/skoba ja tulin siihen tulokseen, että se on jonkun spämmibotin tekemiä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
JL
-
Re: Kasvot ja/tai persoona nimimerkin takana?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Anteeksi, mutta kuulenko tuossa pientä ivaa? Minulta ei vielä voi saada vaippa ihottumaa. Katsotaan 25v päästä.Carde kirjoitti:Täältähän voi vielä tarttua noilta moppitukilta vaikka vaippaihottumakin...
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kun ihminen on tarpeeksi känisä, se kiroitaa ihan mitä satuu.iPadi kirjoitti: Apua, miten mä kirjoitin ihan pieleen

-
Olin ihan selvinpäin kun tuon kirjoitinKunkkuJ kirjoitti:Kun ihminen on tarpeeksi känisä, se kiroitaa ihan mitä satuu.iPadi kirjoitti: Apua, miten mä kirjoitin ihan pieleen

-
Lopeta löhöäminen kotona ja käytä konetta muuallatuomaril kirjoitti:Koska isi vihaa varmaan näitä koneita, koska löhöän tässä koneella melkein kokoajan kun olen kotona.vinouma kirjoitti:Miksi sun vanhemmat on ostaneet sulle hienon kalliin puhelimen, mopokortin ja skootterin, mutta uutta tietokonetta ei heru?tuomaril kirjoitti: Juu, näin ne minun rakkaat vanhemmat tekivät.

-
Kyllä isi osaa koneella maksaa laskuja ja hoitaa yrityksensä jutut. Tuo Vinouman esille nostama kysymys on kyllä hyvä, että kaiken muun kalliin saan, mutta Maccia ei heru. En ole edes itse miettinyt tuota ennenkuin Vinouma tuon sanoi.M.P.T kirjoitti:Lopeta löhöäminen kotona ja käytä konetta muuallaOtat vaikka jonkin lautapelin huomenna esille ja pelaatte koko perheen voimin sitä. Kun käytät konetta muualla kuin kotona niin isäsi voipi pian tykätä tietokoneista. Hänkin varmaan tahtoisi konetta käyttää
-
Tuosta voi tehdä johtopäätöksen, että sulla on ekana autona Volvon S80 tai kenties seuraavaksi uusi prätkä. Miltäs kuullostaisi Honda CB1300 http://www.hondabikes.fi/mallisto/stree ... 1300sa-abs Kun me olimme nuoria niin monen vanhemmat antoivat vaihtoehdoksi joko tietokoneen tai mopon. Muistaakseni yksi vain valikoi tietokoneen silloin ja kenelläkään ei ollut skootteria. En edes muista ketään kenellä sellainen olisi ollut sillointuomaril kirjoitti:Kyllä isi osaa koneella maksaa laskuja ja hoitaa yrityksensä jutut. Tuo Vinouman esille nostama kysymys on kyllä hyvä, että kaiken muun kalliin saan, mutta Maccia ei heru. En ole edes itse miettinyt tuota ennenkuin Vinouma tuon sanoi.M.P.T kirjoitti:Lopeta löhöäminen kotona ja käytä konetta muuallaOtat vaikka jonkin lautapelin huomenna esille ja pelaatte koko perheen voimin sitä. Kun käytät konetta muualla kuin kotona niin isäsi voipi pian tykätä tietokoneista. Hänkin varmaan tahtoisi konetta käyttää
-

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka