Päivitin iPadin 2:sta uuteen retina-Padiin ja palautin uuteen padiin iCloud-backupin.
Helsingin Sanomien automaattisesti uusiutuva iTunes-tilaus lakkasi samalla toimimasta. Applikaatio ei tunnista tilaustani. "Palauta vanhat ostokset"-nappi kätevästi kaataa applikaation joka kerta.
Luonnollisesti applikaation uudelleenasennukset ja padin buuttaukset on jo moneen kertaan turhaan kokeiltu. Kaikki muut lehtiapplikaatiot toimivat oikein. Käytössä iOS 5.1 ja tietenkin Helsingin Sanomat -appin uusin versio.
Onko joku törmännyt vastaavaan probleemaan? Hesarille laitoin jo mailia aiheesta.
Hesarin tilaus lakkasi toimimasta
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Hesarin tilaus lakkasi toimimasta
Viesti Kirjoittaja Tupi2 »
-
Re: Hesarin tilaus lakkasi toimimasta
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Oletko kokeillut syöttää uudestaan tunnuksen ja salasanan? Minulta nämä katosivat palautuksen yhteydessä.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
-
Kiitti vinkistä. Oli näköjään hukannut kirjautumisen. En arvannut että sillä olisi merkitystä, koska tein tilauksen AppleID:llä in-app-purchasena, enkä Hesarin tunnuksilla. Itseasiassa en edes muistanut että minulla on jotkut erilliset Hesari-tunnuksetkin.
Applikaation kehittäjille vinkiksi, että olisi selkeämpää jos applikaatio ilmoittaisi puuttuvasta kirjautumisesta esim. alertilla eikä kaatumisella.
Applikaation kehittäjille vinkiksi, että olisi selkeämpää jos applikaatio ilmoittaisi puuttuvasta kirjautumisesta esim. alertilla eikä kaatumisella.

-
Ole hyvä. Minä olin myös ihmeissäni miksi lehti ei aukea. Minulla sovellus ei kaatunut vaan se ilmoitti puuttuvista lukuoikeuksista. Siitä selvisi kirjautumalla uudelleen ja syöttämällä tunnukset.Tupi2 kirjoitti:Kiitti vinkistä. Oli näköjään hukannut kirjautumisen. En arvannut että sillä olisi merkitystä, koska tein tilauksen AppleID:llä in-app-purchasena, enkä Hesarin tunnuksilla. Itseasiassa en edes muistanut että minulla on jotkut erilliset Hesari-tunnuksetkin.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
-
Viesti Kirjoittaja Hiro »
Uusi iPad myös käytössä. Hesarin tunnukset syötetty, mutta silti näkyy vain "Osta" painikkeet, eli en voi ladata hesari nyt ollenkaanMikael K. kirjoitti:Oletko kokeillut syöttää uudestaan tunnuksen ja salasanan? Minulta nämä katosivat palautuksen yhteydessä.

Jännää tässä oli se, että ne hesarit, jotka olin kerran jo ladannut, olivat vielä luettavissa ilmaisiksi. Nyt kun asensin koko hesarin appsin uudestaan, niin vanhojenkin ladattavuus on hävinnyt. Olen kirjautuneena Hesarin tunnuksilla myös edelleen sisään, en tiedä miten tuon kirjautumisen voisi ottaa pois päältä, että pääsisin uudestaan yrittämään kirjautumista

-
Padin "Asetukset"-applikaatiossa HS:n alla on "Kirjaudu ulos" -täppä, joka voisi auttaa tuohon.Hiro kirjoitti:en tiedä miten tuon kirjautumisen voisi ottaa pois päältä, että pääsisin uudestaan yrittämään kirjautumista
-
Viesti Kirjoittaja Hiro »
Jees, se tosiaan auttoi uloskirjautumiseen. Nyt itseasiassa en tiedä, onko probleemana se, että HS-tunnus olisi väärä, kumpako pitäisi laittaa oma HS-tunnari vai vaimokkeenTupi2 kirjoitti:Padin "Asetukset"-applikaatiossa HS:n alla on "Kirjaudu ulos" -täppä, joka voisi auttaa tuohon.Hiro kirjoitti:en tiedä miten tuon kirjautumisen voisi ottaa pois päältä, että pääsisin uudestaan yrittämään kirjautumista
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
edit: vanhassa iPadissa HS toimii vielä moitteetta, mutta en keksi millään, että millä keinoin saisi selville tunnuksen, jolla HS-apsiin olen kirjautuneena..
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Täytynee vain olla yhteydessä HS:n asiakaspalveluun..
Viimeksi muokannut Hiro, 25.3.2012 klo 15.40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja kuokka »
HS ei missään vaiheessa kysy tunnuksia. Asetuksien vipuja olen heilutellut, mutta eipä ole vaikuttanut mitenkään. Appin olen asentanut uudelleen jo useampaan otteeseen
. Olisiko ideoita kuinka kirjautua sovelluksen?

-
Nonni, nyt se Helsingin Sanomien sovellus lakkasi toimimasta minullakin. Päivitin iPadin versioon iOS 7.0.6 ja sovellus ei anna lukea lehteä. Se vain pyörittää latausratasta ikuisesti. Kokeilin edellä olleet kikat mutta mikään ei auta. Mitä siis tehdä? Kysyin jo neuvoa HS:n päästä mutta apu tulee sitten joskus jos on tullakseen.
-
Syy selvisi tänään. Vika oli DNA:n mobiiliverkossa. Joku palvelin jumitti ja siksi lehti ei latautunut. Noh, onneksi tein kaikki mahdolliset jumpat...
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka