Luulen että oon jotain oppinu sen jälkeenKunkkuJ kirjoitti:HUI!tuomas92 kirjoitti: Itellä meni ekalla läpi inssi. Teorian kävin kyllä kahdestiEli osaat ajaa autoa, mutta et ymmärrä liikennesääntöjä? Luoja varjelkoon meitä osumasta samaan aikaan samalle tielle.
Limudisko
-
tuomas92
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä en olisi saanut edes noin kallista autoa säästämälläkään. Edes porukoilla ei ollut noin kallista autoa. Siksi ostin 245 Volvon, Noh Volvoon sain käsirahan prätkästä saaduista rahoista jonka hommasin mopoilla saaduilla rahoilla. Mopon osti siis isukki minulle silloin. Taisit olla kovissa tienesteissä, jos noin kalliin auton pystyit ostamaan. Jos nykyään olisi samanlainen meininki, että kesätöillä pitäisi kaikki tienata niin eihän sitä olisi mitään ennen kuin pääsee oikeisiin töihin. Sekin tulisi ongelmaksi, että miten pääsisi töihin ellei olisi autoa? Minun mielikuvitus ei riittäisi sellaiseen.hatey kirjoitti:Kun minä olin nuori, niin vaihtoehtoina oli: Mene kesätöihin ja osta sitten itsellesi joko mopo tai tietokone omilla rahoillasi. Menin kesätöihin ja ostin tietokoneen. Se kolmas vaihtoehto olisi ollut: Ei kesätöitä, ei tietokonetta tai mopoa. Ensimmäisen autoni ostin myös itse, ilman isin ja äitin rahoja. Se maksoi silloin joskus markka-aikana 32 650 mk, muistaakseni.e: Se ensimmäinen auto oli uusi Lada 1200L, se oli vaaleanruskea. Se oli hieno.
Minä en saisi edes tuon 32650 markan hintaista autoa nyt. Pankkikaan ei antaisi lainaa siihen
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Mulla oli samat vaihtoehdot. Tosin tietokone oli jo, mutta se oli perheen yhteinen. Kesätöillä ansaitulla rahoilla sitten hankin mopon 15 kesäisenä. Myöhemmin myös tietokoneen ja viimeisimpänä auton.hatey kirjoitti:Kun minä olin nuori, niin vaihtoehtoina oli: Mene kesätöihin ja osta sitten itsellesi joko mopo tai tietokone omilla rahoillasi. Menin kesätöihin ja ostin tietokoneen. Se kolmas vaihtoehto olisi ollut: Ei kesätöitä, ei tietokonetta tai mopoa.
Ensimmäisen autoni ostin myös itse, ilman isin ja äitin rahoja. Se maksoi silloin joskus markka-aikana 32 650 mk, muistaakseni.
e: Se ensimmäinen auto oli uusi Lada 1200L, se oli vaaleanruskea. Se oli hieno.
-
aksim97
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Mulla taitaa olla fiksunetti vai mikä se soneralta nyt onkan kun on 3gb rajoittamattomilla nopeuksilla.tuomaril kirjoitti:Lataus noin. 300 kb/siPadi kirjoitti:Pistin sen sulle veispuuk sätissä.
Mitkä on muuten ollut 3G:n nopeudet iPhonessasi, kun olet ollut liikkessä?
Uppiminen noin. 400 kb/s
Mulla on vaan toi 384 kb/s nopeus. Se riittää.
Iphonella parhaat
Down: 6.8mb/s
Up: 5.4mb/s
On hieman liian kallis liittymä mun makuuni :/
Kai se olis siirryttävä dnalle tai saunikselle
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vaihda TF:ään hyvä Soneran verkko ja halpa.aksim97 kirjoitti:Mulla taitaa olla fiksunetti vai mikä se soneralta nyt onkan kun on 3gb rajoittamattomilla nopeuksilla.
Iphonella parhaat
-
aksim97
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
-
tuomaril
Mullakin toinen TF iPhone menossa eikä ole mitään ongelmaa.aksim97 kirjoitti:Juu muuten mutta en tykkää näistä soneran/tf:n lukituista iphoneist (toinen menossa) täytyy hommata parin kk:n päästä joku toinen puhelin soneralta niin iphone onkin sitten simvapaa
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Suosittelen DNA Prota. Taitaa olla halvin.aksim97 kirjoitti:Mulla taitaa olla fiksunetti vai mikä se soneralta nyt onkan kun on 3gb rajoittamattomilla nopeuksilla.tuomaril kirjoitti:Lataus noin. 300 kb/siPadi kirjoitti:Pistin sen sulle veispuuk sätissä.
Uppiminen noin. 400 kb/s
Iphonella parhaat
-
tuomaril
DNA:n verkko ei taida olla mikään paras mahdollinen. Tutkittu juttu.iPadi kirjoitti:Suosittelen DNA Prota. Taitaa olla halvin.aksim97 kirjoitti:Mulla taitaa olla fiksunetti vai mikä se soneralta nyt onkan kun on 3gb rajoittamattomilla nopeuksilla.tuomaril kirjoitti:Lataus noin. 300 kb/siPadi kirjoitti:Pistin sen sulle veispuuk sätissä.
Uppiminen noin. 400 kb/s
Iphonella parhaat
-
iPadi
No ei ole. Ompahan ainakanin halpa. Nuo Soneran nettipaketit on kaukana siitä.tuomaril kirjoitti:DNA:n verkko ei taida olla mikään paras mahdollinen. Tutkittu juttu.iPadi kirjoitti: Suosittelen DNA Prota. Taitaa olla halvin.
-
tuomaril
True story. Joskus ainakin TF:llä oli 384kb/s rajaton nettipaketti 4,90€. Melko halpa.iPadi kirjoitti:No ei ole. Ompahan ainakanin halpa. Nuo Soneran nettipaketit on kaukana siitä.tuomaril kirjoitti:DNA:n verkko ei taida olla mikään paras mahdollinen. Tutkittu juttu.iPadi kirjoitti: Suosittelen DNA Prota. Taitaa olla halvin.
-
iPadi
-
carrbon
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Tää ketjun nimi pitäisi aktiiviosallistujien toiminnan perusteella muuttaa nuorisovankilaksiiPadi kirjoitti:Opettaja heitti mut ulos luokasta. Noh, mikäs siinä
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Tele Finland on tosiaan tuo Soneran halpisbrändi ts. jos Soneran verkot toimivat kunnolla alueella, missä liikkuu, niin silloin toimii myös TF. Hintahan ei ollut tuossa esimerkissä kyllä kovin kallis, nopeus tietenkin hidas, kun/jos on tottunut nopeampaan. Soneralla on 12 euroa kuussa tuo giga täysvauhdilla. Toimii, kuten mainos lupaa. Kaikkihan riippuu siitä, että paljonko sitä 3G-verkkoa käyttää. Soneran sivuilla näyttää olevan tuo Fiksunetti (gigan liittymä) edullisimpana, mutta ainakin vielä viime vuoden lopulla oli halvempi paketti, jossa 300MB tuli maksiminopeudella. Tuo tosin ei riittänyt itselleni, gigaisella on pärjännyt jo hyvin.tuomaril kirjoitti:True story. Joskus ainakin TF:llä oli 384kb/s rajaton nettipaketti 4,90€. Melko halpa.iPadi kirjoitti:No ei ole. Ompahan ainakanin halpa. Nuo Soneran nettipaketit on kaukana siitä.tuomaril kirjoitti:DNA:n verkko ei taida olla mikään paras mahdollinen. Tutkittu juttu.iPadi kirjoitti: Suosittelen DNA Prota. Taitaa olla halvin.
Ennemmin kuitenkin maksaa siitä, mikä toimii. Halpakin on kallis, jos se on toimimaton.
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Hihii, kävi mullekin noin koulussa aina välillä. Eikä mihinkään vankilaan joutunut.carrbon kirjoitti:Tää ketjun nimi pitäisi aktiiviosallistujien toiminnan perusteella muuttaa nuorisovankilaksiiPadi kirjoitti:Opettaja heitti mut ulos luokasta. Noh, mikäs siinä
-
tuomaril
En enää ihmettele miksi sulla on paljon merkintöjä Wilmassa.iPadi kirjoitti:Opettaja heitti mut ulos luokasta. Noh, mikäs siinä
-
iPadi
Onko 17 merkintää muka sun mielestä paha? Tai nyt on 18:tuomaril kirjoitti:En enää ihmettele miksi sulla on paljon merkintöjä Wilmassa.iPadi kirjoitti:Opettaja heitti mut ulos luokasta. Noh, mikäs siinä
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Häpeä. Minulla oli sentään käyttäytyminen ja huolellisuus kymppi yläasteella! Voitteko kuvitella? Hihhii...iPadi kirjoitti:Opettaja heitti mut ulos luokasta. Noh, mikäs siinä

-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Sitten on erikseen nämä vapaan kanan munat, joita ei ole ikinä komennettu ja kouluna on ollut Steiner-koulu. Tervemenoa vaan työelämään taistelemaan paikastaan.
-
tuomaril
-
tuomaril
Mulla on 8.vinouma kirjoitti:Häpeä. Minulla oli sentään käyttäytyminen ja huolellisuus kymppi yläasteella! Voitteko kuvitella? Hihhii...iPadi kirjoitti:Opettaja heitti mut ulos luokasta. Noh, mikäs siinä
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Meidän aikaan opettajilla oli kättä pidempää. Karttakepit on aloittelijoille ja nössö opettajille. Meillä oli muutamalla lankun pala ja olipa eräällä nyrkkeily hanskatTauvo kirjoitti:Se on sääli, kun nykyään opettajilla ei ole oikein työkaluja häiriköiden hiljentämiseen. Kyllä häirikköä pitäisi voida losauttaa nyrkillä pehmytkudokseen, tai edes karttakepillä korvaan. Nykymukulathan eivät opi kunnioittamaan auktoriteettejä kotonakaan. Kyllä meillä kotona hiipi mukulat hiljaa omaan huoneeseen, kun isä ärähti. Eikä niitä ärähdyksiä halunnut aiheuttaa turhaan opettajien viesteillä. Sitten on erikseen nämä vapaan kanan munat, joita ei ole ikinä komennettu ja kouluna on ollut Steiner-koulu. Tervemenoa vaan työelämään taistelemaan paikastaan.
Miten sie häiritsit tunnin aloittamista?iPadi kirjoitti:Onko 17 merkintää muka sun mielestä paha? Tai nyt on 18:Kuvankaappaus 2012-3-26 kello 14.34.22.png
-
Hieno
-
tuomaril
Paljos on nyt mopon mittarissa? Mulla on kohta 1400 km.Hieno kirjoitti:Kävin juuri kelkkailemassa ja mopoilemassa 8)
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
15 000 km. 8) Olisi varmasti reilu 20 000 km jos olisi mittari viime kesänä toiminut.tuomaril kirjoitti:Paljos on nyt mopon mittarissa? Mulla on kohta 1400 km.Hieno kirjoitti:Kävin juuri kelkkailemassa ja mopoilemassa 8)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka