Mikä vuosimalli? Eikö tuon moottori ala jo olla aika lopussa?Hieno kirjoitti:15 000 km. 8) Olisi varmasti reilu 20 000 km jos olisi mittari viime kesänä toiminut.tuomaril kirjoitti:Paljos on nyt mopon mittarissa? Mulla on kohta 1400 km.Hieno kirjoitti:Kävin juuri kelkkailemassa ja mopoilemassa 8)
Limudisko
-
tuomaril
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
-98. Eei, sehän kehrää kuin kissa.tuomaril kirjoitti:Mikä vuosimalli? Eikö tuon moottori ala jo olla aika lopussa?Hieno kirjoitti:15 000 km. 8) Olisi varmasti reilu 20 000 km jos olisi mittari viime kesänä toiminut.tuomaril kirjoitti:Paljos on nyt mopon mittarissa? Mulla on kohta 1400 km.Hieno kirjoitti:Kävin juuri kelkkailemassa ja mopoilemassa 8)
Minkä ikänen sinun mopo on?
-
tuomaril
Vuosimallia 2009. 8)Hieno kirjoitti:-98. Eei, sehän kehrää kuin kissa.
Minkä ikänen sinun mopo on?
-
Hieno
Luulin että oisi ollut vähintään 2015tuomaril kirjoitti:Vuosimallia 2009. 8)Hieno kirjoitti:-98. Eei, sehän kehrää kuin kissa.
Minkä ikänen sinun mopo on?Hyvin toimii ja kulkee!
-
tuomaril
Hehheh. Paljos kulkee tasasella?Hieno kirjoitti: Luulin että oisi ollut vähintään 2015
-
Hieno
Navigaattorin kanssa sen 65 km/h. Entä sulla?tuomaril kirjoitti:Hehheh. Paljos kulkee tasasella?Hieno kirjoitti: Luulin että oisi ollut vähintään 2015
-
tuomaril
n. 60 km/h.Hieno kirjoitti:Navigaattorin kanssa sen 65 km/h. Entä sulla?tuomaril kirjoitti:Hehheh. Paljos kulkee tasasella?Hieno kirjoitti: Luulin että oisi ollut vähintään 2015
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onko tuo ajettu tämän vuoden puolella? Vai missä ajassa? Kyllä tuollaiset lukemat tulevat kyllä yllättävän äkkiä ja vuodessa kolkuteltaisiin vähintään 12-20tkm lukemissa.tuomaril kirjoitti:Paljos on nyt mopon mittarissa? Mulla on kohta 1400 km.Hieno kirjoitti:Kävin juuri kelkkailemassa ja mopoilemassa 8)
-
tuomaril
Siis tuolla mopolla on ajettu se määrä yhteensä. Alkaen vuodesta 2009.M.P.T kirjoitti:Onko tuo ajettu tämän vuoden puolella? Vai missä ajassa? Kyllä tuollaiset lukemat tulevat kyllä yllättävän äkkiä ja vuodessa kolkuteltaisiin vähintään 12-20tkm lukemissa.tuomaril kirjoitti:Paljos on nyt mopon mittarissa? Mulla on kohta 1400 km.Hieno kirjoitti:Kävin juuri kelkkailemassa ja mopoilemassa 8)
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Paljonkohan nuo skootterit muuten kestää? Kellään mitään hajua? Epäilen, että 100.000km lukemat on liian kovat mopoille. Mopossa on se erikoinen puoli, että virittäminen laskee kulutustatuomaril kirjoitti:Siis tuolla mopolla on ajettu se määrä yhteensä. Alkaen vuodesta 2009.
Onko nykyään kenelläkään mopoa vai ajaako kaikki skoottereilla? Miten muuten siellä teidän koulussa? Kulkeeko kaikki julkisilla vai käytetäänkö noita mopo/skoottereita?
-
tuomaril
Kyllä siellä meijän koulussa aika paljon porukka käyttää mopedeja. Kesäisin on koko parkkipaikka täynnä mopoja koulupäivinä.M.P.T kirjoitti:Paljonkohan nuo skootterit muuten kestää? Kellään mitään hajua? Epäilen, että 100.000km lukemat on liian kovat mopoille. Mopossa on se erikoinen puoli, että virittäminen laskee kulutustatuomaril kirjoitti:Siis tuolla mopolla on ajettu se määrä yhteensä. Alkaen vuodesta 2009.Vähän muuttaa ratastusta niin samoilla kierroksilla päästään kovempaa.
Onko nykyään kenelläkään mopoa vai ajaako kaikki skoottereilla? Miten muuten siellä teidän koulussa? Kulkeeko kaikki julkisilla vai käytetäänkö noita mopo/skoottereita?
-
Harkoosi
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Tännään on ollu kauhee päivä, koska aamu alko niin huonosti
Koulussakaa en syöny ku ei tehny mieli mitää
Tänään pitää vielä oppia terveystietoa, enkun sanat ja yks matikan asia jota en osaa + tehä uskonnon läksyt. Onneksi tulee täykkärit. Heti niitten jälkeen kellahan hyllä sänkyyn.
Ja huomenna on liikunnassa jääkiekkoa..
-
tuomaril
Muuta tänne Espooseen, täällä on jo sulanut jäät. 8) Kesä on saapumassa!Harkoosi kirjoitti: Ja huomenna on liikunnassa jääkiekkoa..
-
Harkoosi
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Vaikken olekaan virallinen valvoja täällä (vielä), tunnen velvollisuudekseni huomauttaa, että täällä hompussa ei hyväksytä laittomuuksien tekemistä, suunnittelua, tai sellaisesta puhumista.tuomaril kirjoitti:n. 60 km/h.Hieno kirjoitti:Navigaattorin kanssa sen 65 km/h. Entä sulla?tuomaril kirjoitti:Hehheh. Paljos kulkee tasasella?Hieno kirjoitti: Luulin että oisi ollut vähintään 2015
ETTEKÖ TE NUORISORIKOLLISET TIEDÄ, ETTEI MOPOLLA SAA AJAA KUIN 45km/h ?? Linnaan tuommoiset kaaharit ja mopot valtiolle!
-
tuomaril
En minä sanonutkaan että olen tuon itse testannut.KunkkuJ kirjoitti:Vaikken olekaan virallinen valvoja täällä (vielä), tunnen velvollisuudekseni huomauttaa, että täällä hompussa ei hyväksytä laittomuuksien tekemistä, suunnittelua, tai sellaisesta puhumista.![]()
ETTEKÖ TE NUORISORIKOLLISET TIEDÄ, ETTEI MOPOLLA SAA AJAA KUIN 45km/h ?? Linnaan tuommoiset kaaharit ja mopot valtiolle!
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olet vähintäänkin luovuttanut rikoksentekovälineen jollekin. Turha yrittää selitellä!tuomaril kirjoitti: En minä sanonutkaan että olen tuon itse testannut.
-
tuomaril
En. Olen laskenut tuon teoreettisen huippunopeuden skoban kiihtyvyyden perusteella. Itse en ole tuolla ikinä mennyt yli 45 km/h.KunkkuJ kirjoitti:Olet vähintäänkin luovuttanut rikoksentekovälineen jollekin. Turha yrittää selitellä!tuomaril kirjoitti: En minä sanonutkaan että olen tuon itse testannut.
-
aksim97
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Mitenkäs se on kunkun gs:n kulkupuoli? Se ei taida ihan mopoksi kelvata... :/KunkkuJ kirjoitti:Vaikken olekaan virallinen valvoja täällä (vielä), tunnen velvollisuudekseni huomauttaa, että täällä hompussa ei hyväksytä laittomuuksien tekemistä, suunnittelua, tai sellaisesta puhumista.tuomaril kirjoitti:n. 60 km/h.Hieno kirjoitti:Navigaattorin kanssa sen 65 km/h. Entä sulla?tuomaril kirjoitti: Hehheh. Paljos kulkee tasasella?![]()
Syy: Lainaus kuntoon
-
aksim97
Mites se sun matikantaidoillas meni? Vai oliko kuitenkin mittarista katottuu vauhtiituomaril kirjoitti:En. Olen laskenut tuon teoreettisen huippunopeuden skoban kiihtyvyyden perusteella. Itse en ole tuolla ikinä mennyt yli 45 km/h.KunkkuJ kirjoitti:Olet vähintäänkin luovuttanut rikoksentekovälineen jollekin. Turha yrittää selitellä!tuomaril kirjoitti: En minä sanonutkaan että olen tuon itse testannut.
-
aksim97
Re: Kasvot ja/tai persoona nimimerkin takana?
Paitsi ehkä eräs tuomaril facebookin kautta
Syy: Viestejä yhdistetty
-
tuomaril
En ole sitä kyllä nähnyt Veispuukissakaan.aksim97 kirjoitti:Heheh minun moppitukkaani ette tulekaan koskaan näkemään!![]()
-
tuomaril
Minun matikassani ei ole mitään vikaa!aksim97 kirjoitti:Mites se sun matikantaidoillas meni? Vai oliko kuitenkin mittarista katottuu vauhtiituomaril kirjoitti:En. Olen laskenut tuon teoreettisen huippunopeuden skoban kiihtyvyyden perusteella. Itse en ole tuolla ikinä mennyt yli 45 km/h.KunkkuJ kirjoitti:Olet vähintäänkin luovuttanut rikoksentekovälineen jollekin. Turha yrittää selitellä!tuomaril kirjoitti: En minä sanonutkaan että olen tuon itse testannut.
-
aksim97
Etpä toistaiseksi, otanko facetimella kuvan niin asia korjaantuu?tuomaril kirjoitti:En ole sitä kyllä nähnyt Veispuukissakaan.aksim97 kirjoitti:Heheh minun moppitukkaani ette tulekaan koskaan näkemään!![]()
-
tuomaril
Ei tarvitse nyt soittaa. Olen tällä hetkellä melko Rivossa asussa.aksim97 kirjoitti:Etpä toistaiseksi, otanko facetimella kuvan niin asia korjaantuu?tuomaril kirjoitti:En ole sitä kyllä nähnyt Veispuukissakaan.aksim97 kirjoitti:Heheh minun moppitukkaani ette tulekaan koskaan näkemään!![]()
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka