Hys hys...KunkkuJ kirjoitti:TÖIHIN SIITÄ LAISKURI!Tauvo kirjoitti:^ Kummallista.![]()
Silmät meinaa väkisin mennä kiinni tässä nojatuolissa...![]()
Otan pienet nokoset ensin... 8)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Hys hys...KunkkuJ kirjoitti:TÖIHIN SIITÄ LAISKURI!Tauvo kirjoitti:^ Kummallista.![]()
Silmät meinaa väkisin mennä kiinni tässä nojatuolissa...![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Jos Turkuseen tulet, niin et kai kehtaa olla tulemati tänne samalla?KunkkuJ kirjoitti:Kenellehän seuraavaksi soittaisin... No, kun tuo luettelo on auki Turun kohdalta, niin .... jospa aloittaisin A:sta... Aaa, aaa - AMA! Täältä tullaan!
PS. Taisi löytyä numero... hetkinen vielä...
Äh, en tiedä tulenko... Kun en saa tuota Amaa kiinni, vaikka numero pitäisi olla oikea. Aina kun linja aukeaa ja esittelen itseni, puhelu katkeaa jostain kumman syystä.vinouma kirjoitti:Jos Turkuseen tulet, niin et kai kehtaa olla tulemati tänne samalla?KunkkuJ kirjoitti:Kenellehän seuraavaksi soittaisin... No, kun tuo luettelo on auki Turun kohdalta, niin .... jospa aloittaisin A:sta... Aaa, aaa - AMA! Täältä tullaan!
PS. Taisi löytyä numero... hetkinen vielä...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Eli haluat estää jonkun numeron? iBlacklist Cydiasta.amanita kirjoitti:Kaivelen puhelimeen jostain ohjelmaa, joka siirtää tietystä numerosta tulevat soitot hornan tuuttiin...
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Aman vekotin ei taida olla jailbreakattu? Muistaakseni Fonecta Callerissa on tuollainen toiminto, tosin se ei estä niitä vaan ilmoittaa.tuomaril kirjoitti:Eli haluat estää jonkun numeron? iBlacklist Cydiasta.amanita kirjoitti:Kaivelen puhelimeen jostain ohjelmaa, joka siirtää tietystä numerosta tulevat soitot hornan tuuttiin...
Kyllä Ama-täti sen verran teknilliseltä vaikuttaa että luulen että on JB. 8)iPadi kirjoitti:Aman vekotin ei taida olla jailbreakattu? Muistaakseni Fonecta Callerissa on tuollainen toiminto, tosin se ei estä niitä vaan ilmoittaa.tuomaril kirjoitti:Eli haluat estää jonkun numeron? iBlacklist Cydiasta.amanita kirjoitti:Kaivelen puhelimeen jostain ohjelmaa, joka siirtää tietystä numerosta tulevat soitot hornan tuuttiin...
Liittäkääpä viestini sanoma edellisiin viesteihin ja päätelkää, olinko ihan viimosen päälle tosissani.iPadi kirjoitti:Aman vekotin ei taida olla jailbreakattu? Muistaakseni Fonecta Callerissa on tuollainen toiminto, tosin se ei estä niitä vaan ilmoittaa.tuomaril kirjoitti:Eli haluat estää jonkun numeron? iBlacklist Cydiasta.amanita kirjoitti:Kaivelen puhelimeen jostain ohjelmaa, joka siirtää tietystä numerosta tulevat soitot hornan tuuttiin...
Ai, anteeksi. En vissiin lukenut noita niin tarkasti koulussa iPhonella. Minä olen sun vastakohta: Mulla on aina ollut ja tulee olemaan JB-iPhone. Niin vanha 4:nen ja uusi 4S. 8)amanita kirjoitti:Liittäkääpä viestini sanoma edellisiin viesteihin ja päätelkää, olinko ihan viimosen päälle tosissani.![]()
Kiitos kuitenkin ehdotuksista, mitään jb:ä ei iPhonessani tosiaankaan ole eikä tule.
Oho, tuomaril uskoo iPhone-osaamiseni jb:n tasoiseksi, kiitosta vain. Tuohon kiemurointiin en kuitenkaan ole innostunut laisinkaan, joten ihan normipuhelin minulla on.
Hei Ama, jos mä osasin jailbreikata puhelimeni (ikiaikaisen 3G:n), niin se ei voi olla kovin vaikeaa!amanita kirjoitti:Oho, tuomaril uskoo iPhone-osaamiseni jb:n tasoiseksi, kiitosta vain. Tuohon kiemurointiin en kuitenkaan ole innostunut laisinkaan, joten ihan normipuhelin minulla on.
Minulla on jailbreikattu 4S, eikä ole tullut mitään ikävyyksiä.vinouma kirjoitti:Hei Ama, jos mä osasin jailbreikata puhelimeni (ikiaikaisen 3G:n), niin se ei voi olla kovin vaikeaa!amanita kirjoitti:Oho, tuomaril uskoo iPhone-osaamiseni jb:n tasoiseksi, kiitosta vain. Tuohon kiemurointiin en kuitenkaan ole innostunut laisinkaan, joten ihan normipuhelin minulla on.Nykyistä puhelintani en todella aijo murtaa, siitä ei seuraa kuin ikävyyksiä!
Ostaisipa isikin tuon laitteen. Kyllä uusi parin tonnin 3D-telkkari piti ostaa mutta ei sitten ikinä iPadia, saatika uutta tietokonetta osta!jomppeli kirjoitti:Näplään uutta iPadia joka tuli tänään.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kuuma puuma -järjestelmä...?vinouma kirjoitti:Kiroilen, kun näyttäisi siltä, että rakas (ja paholainen kallis) Cougar Hotas -järjestelmä on hajonnut...
Viesti Kirjoittaja richidi »
Voi paholainen. Kyllä sinulla nyt tavarat hajoaa. Oletko varma, ettei teillä ole räyhähenkeä?vinouma kirjoitti:Ei naurata - yhtään!
Pössytarpeet lopussa?vinouma kirjoitti:Ei naurata - yhtään!