Jopa minä taidan käyttäytyä paremmin kuin sinä.iPadi kirjoitti:No kyllä osaantuomaril kirjoitti:iPadi ei osaa käyttäytyä koulussa.
Opettajien vika kun tuollaisia merkitsee.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jopa minä taidan käyttäytyä paremmin kuin sinä.iPadi kirjoitti:No kyllä osaantuomaril kirjoitti:iPadi ei osaa käyttäytyä koulussa.
Opettajien vika kun tuollaisia merkitsee.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ei minun käytöksessäni ole mitään vikaatuomaril kirjoitti:Jopa minä taidan käyttäytyä paremmin kuin sinä.iPadi kirjoitti:No kyllä osaantuomaril kirjoitti:iPadi ei osaa käyttäytyä koulussa.
Opettajien vika kun tuollaisia merkitsee.Tulin äsken vasta koulusta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ettäs edes kethaat ehdoittaa tuollaistaKunkkuJ kirjoitti:Ehdotan, että tuo kelvoton nuori hulttio iPadi erotetaan moden virasta ja tilalle valitaan joku vanhempi ja enemmän elämän kokemusta omaava, rehelliseksi ja rauhalliseksi tunnettu foorumilainen.
8)
En kannata. Sitten en saisi Kunkulta hyviä neuvoja tuohon mopediin.iPadi kirjoitti: Ehdotan, että Kunkku pistetään jäähylle ja otetaan sen tilalle joku pois jäähyltä.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ei kuitenkaan mitään ~3000 vuotiastaKunkkuJ kirjoitti:Ehdotan, että tuo kelvoton nuori hulttio iPadi erotetaan moden virasta ja tilalle valitaan joku vanhempi ja enemmän elämän kokemusta omaava, rehelliseksi ja rauhalliseksi tunnettu foorumilainen.
8)
No no, äläppäs juuri sikiövaiheesta vapautunut ihmisen alku ala huutelemaan! Kyllä se on kuule niin, että tehokkaan moottorin rakentelussa mikään ei korvaa kuutiotuumia ja ihmisen kehityksessä mikään ei korvaa elämän kokemusta. Olisi korkea aika saada tänne homppuunkin edes ripaus vähän aikuisemman ihmisen mukanaan tuomaa viisautta. 8)Jussi68 kirjoitti:Ei kuitenkaan mitään ~3000 vuotiastaJL
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Se on joko kanaa ja riisiä tai Ikea-massaa(?)tuomaril kirjoitti:Äiti teki kanaa ja riisiä! Kohta pääsee syömään. Tuo äitin tekemä safka vain on niin hyvää.
Tai pastaa ja jauhelihakastiketta.Hieno kirjoitti:Se on joko kanaa ja riisiä tai Ikea-massaa(?)tuomaril kirjoitti:Äiti teki kanaa ja riisiä! Kohta pääsee syömään. Tuo äitin tekemä safka vain on niin hyvää.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Lisäisin tuohon, että ahdin määrää tahdin, mutta mikään ei voita vääntömomenttia. Isot kuutiotuumat ja turboperään on nam varsinkin diesel koneessa. Alle 500Nm on mopo-luokka.KunkkuJ kirjoitti:No no, äläppäs juuri sikiövaiheesta vapautunut ihmisen alku ala huutelemaan! Kyllä se on kuule niin, että tehokkaan moottorin rakentelussa mikään ei korvaa kuutiotuumia ja ihmisen kehityksessä mikään ei korvaa elämän kokemusta. Olisi korkea aika saada tänne homppuunkin edes ripaus vähän aikuisemman ihmisen mukanaan tuomaa viisautta. 8)
Tämän voisi laittaa kysy mitä tahansa topic:iin, mutta miksi se äidin tekemä ruoka on hyvää? Mastercheffit ja Michelin tähden ravintolat eivät osaa edes ruokaa tehdä, jos verrataan äidin ruokaan. Minunkin äitee tekee hemmetin hyvää ruokaa, mutta ei "kotiakotia" kehtaa syömän mennätuomaril kirjoitti:Äiti teki kanaa ja riisiä! Kohta pääsee syömään. Tuo äitin tekemä safka vain on niin hyvää.
Semmosta se on, kun on laskenut enempi mäkiä kuin yhteen- tai vähennyslaskuja...tuomaril kirjoitti:Mulla palaa hermot ton matikan kanssa! Sanottiin koulussa että minun pitää mennä johonkin tukiopetukseen kai!![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Tänään ois ollu meillä tukiopetusta jossa oltais käyty kaikkia perusjuttuja. Ois tehny hyvää mulle, mut en jaksanu mennätuomaril kirjoitti:Mulla palaa hermot ton matikan kanssa! Sanottiin koulussa että minun pitää mennä johonkin tukiopetukseen kai!![]()
![]()
![]()
Olen Tuomaril!Harkoosi kirjoitti:Latasin tuomarin suositteleman draw something-pelin ja oon pelannu sitä jo yli tunnin
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tarkoittaako tuo, että 24.00 nukkumaan? Tappiin asti tarkoittaa, että heräät ennen 5 ja menet nukkumaan seuraavana päivänä 7 aamulla. Saadaan yli 24h hereillä oloa, mutta se on vaarallista opiskelijalle.tuomaril kirjoitti:Viikonloppu! Aion tänään valvoa ihan tappiin asti!![]()
Hehee, se on kamalan pitkätuomaril kirjoitti:Olen Tuomaril!Harkoosi kirjoitti:Latasin tuomarin suositteleman draw something-pelin ja oon pelannu sitä jo yli tunnin
Menen nukkumaan vasta klo 2. 8)M.P.T kirjoitti:Tarkoittaako tuo, että 24.00 nukkumaan? Tappiin asti tarkoittaa, että heräät ennen 5 ja menet nukkumaan seuraavana päivänä 7 aamulla. Saadaan yli 24h hereillä oloa, mutta se on vaarallista opiskelijalle.tuomaril kirjoitti:Viikonloppu! Aion tänään valvoa ihan tappiin asti!![]()
Kasvava lapsi tarvitsee unta, mene vaan kahdeksalta nukkumaan, niin olet aamulla (klo 7) virkeä ja voittuomaril kirjoitti:Menen nukkumaan vasta klo 2. 8)M.P.T kirjoitti:Tarkoittaako tuo, että 24.00 nukkumaan? Tappiin asti tarkoittaa, että heräät ennen 5 ja menet nukkumaan seuraavana päivänä 7 aamulla. Saadaan yli 24h hereillä oloa, mutta se on vaarallista opiskelijalle.tuomaril kirjoitti:Viikonloppu! Aion tänään valvoa ihan tappiin asti!![]()
Kyllä minä sitä unta saan. Herään sitten vasta noin klo 11-12. Viikonlopuksi on kai luvattu pakkasta, niin ei tuonne ulos voi lähteä.Jussi68 kirjoitti:Kasvava lapsi tarvitsee unta, mene vaan kahdeksalta nukkumaan, niin olet aamulla (klo 7) virkeä ja voit
lähteä ulkoleikkeihin.
JL
Unirytmi pielessä, lasten pitäisi mennä aiemmin nukkumaan.tuomaril kirjoitti:Kyllä minä sitä unta saan. Herään sitten vasta noin klo 11-12. Viikonlopuksi on kai luvattu pakkasta, niin ei tuonne ulos voi lähteä.Jussi68 kirjoitti:Kasvava lapsi tarvitsee unta, mene vaan kahdeksalta nukkumaan, niin olet aamulla (klo 7) virkeä ja voit
lähteä ulkoleikkeihin.
JL
Ei pakkasessa tai kylmässä voi tehdä yhtään mitään!Jussi68 kirjoitti: Unirytmi pielessä, lasten pitäisi mennä aiemmin nukkumaan.
Pakkastahttp://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo päivällä voi olla jopa 3 astetta pakkasta, mikä tätä
nykynuorisoa (=lapsia) vaivaa?
JL