Eihän sulla ole €uroakaan kiinni siinätuomaril kirjoitti: En ota riskiä. Kallis luuri.

JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Eihän sulla ole €uroakaan kiinni siinätuomaril kirjoitti: En ota riskiä. Kallis luuri.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
No joo, mutta en minä silti halua riskeerata äitin ja isin tienaamia rahoja. En ole tyhmä. Kyllä kun isi osti mulle noin kalliin kännykän, niin hän luottaa että en romuta sitä.Jussi68 kirjoitti:Eihän sulla ole €uroakaan kiinni siinätuomaril kirjoitti: En ota riskiä. Kallis luuri.![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Kain »
ISI OSTI.tuomaril kirjoitti: No joo, mutta en minä silti halua riskeerata äitin ja isin tienaamia rahoja. En ole tyhmä. Kyllä kun isi osti mulle noin kalliin kännykän, niin hän luottaa että en romuta sitä.
Kyllä me koko perhe tiedettiin kenelle se luuri lopulta päätyy.Kain kirjoitti:ISI OSTI.tuomaril kirjoitti: No joo, mutta en minä silti halua riskeerata äitin ja isin tienaamia rahoja. En ole tyhmä. Kyllä kun isi osti mulle noin kalliin kännykän, niin hän luottaa että en romuta sitä.![]()
![]()
Etkös sä sanonut, että isi osti sen ekana itelleen.
En muuntele. Ei isi ole hienojen kännyköiden perään. iPhonekin sillä on vain sen takia, että se voi tsekata sähköpostin sillä tien päällä.Kain kirjoitti:Äläpäs muuntele totuutta.
Mutta sehän osti alunperin ITSELLEEN sen puhelimen.tuomaril kirjoitti:En muuntele. Ei isi ole hienojen kännyköiden perään. iPhonekin sillä on vain sen takia, että se voi tsekata sähköpostin sillä tien päällä.Kain kirjoitti:Äläpäs muuntele totuutta.
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
3g ässässä kesti sentään takapuoli, mutta lasi paskoontui, tosin ei kyllä kertaakaan pudotuksestaHieno kirjoitti:Eli romu kun ei kestä.tuomaril kirjoitti: Kai se menee romuksi jos se lentelee lattialle useita kertoja.
Vaan mistä sitten?aksim97 kirjoitti:3g ässässä kesti sentään takapuoli, mutta lasi paskoontui, tosin ei kyllä kertaakaan pudotuksestaHieno kirjoitti:Eli romu kun ei kestä.tuomaril kirjoitti: Kai se menee romuksi jos se lentelee lattialle useita kertoja.
minäpä maksoin vanhan 3g ässäni itse ja nelosestkin maksoin monia euroja, nyt tarttes yhen lisää varapuhelimeks ::))Jussi68 kirjoitti:Eihän sulla ole €uroakaan kiinni siinätuomaril kirjoitti: En ota riskiä. Kallis luuri.![]()
JL
kerran meni kun oli taskussa ja nojasin pöydän kulmaan silleen että se näyttö tuli sitä kulmaa vastentuomaril kirjoitti:Vaan mistä sitten?aksim97 kirjoitti:3g ässässä kesti sentään takapuoli, mutta lasi paskoontui, tosin ei kyllä kertaakaan pudotuksestaHieno kirjoitti:Eli romu kun ei kestä.tuomaril kirjoitti: Kai se menee romuksi jos se lentelee lattialle useita kertoja.
Miksi et ole tietokoneella?aksim97 kirjoitti:htc hero lagas niin tulikin kahteen kertaan!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Onnistuuhan se Nokiallakintuomaril kirjoitti:En muuntele. Ei isi ole hienojen kännyköiden perään. iPhonekin sillä on vain sen takia, että se voi tsekata sähköpostin sillä tien päällä.Kain kirjoitti:Äläpäs muuntele totuutta.
Isi tarvitsi mahdollisimman helppokäyttöisen puhelimen.iPadi kirjoitti:Onnistuuhan se Nokiallakintuomaril kirjoitti:En muuntele. Ei isi ole hienojen kännyköiden perään. iPhonekin sillä on vain sen takia, että se voi tsekata sähköpostin sillä tien päällä.Kain kirjoitti:Äläpäs muuntele totuutta.
iFone = helppokäyttöinen.tuomaril kirjoitti: Isi tarvitsi mahdollisimman helppokäyttöisen puhelimen.
Testaa niin uskot.Kain kirjoitti:iFone = helppokäyttöinen.tuomaril kirjoitti: Isi tarvitsi mahdollisimman helppokäyttöisen puhelimen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnes iTunes tulee ja poistaa kaiken.tuomaril kirjoitti:Testaa niin uskot.Kain kirjoitti:iFone = helppokäyttöinen.tuomaril kirjoitti: Isi tarvitsi mahdollisimman helppokäyttöisen puhelimen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Mihin suuntaan?iDock kirjoitti:Taas on homppu muuttunut radikaalisti parin päivän inaktiivisuuden aikana.
Ei, äitille tulee muuten pahamieli. En halua että niin tapahtuu.iPadi kirjoitti:Jos et ole suklaan perään, voit lähettää ne munat mulletuomaril kirjoitti:Häpeä! Kiusaat rakasta äitiäsi! Minun ei tarvitse "varastaa". Ulkona ollessani tähän tietokoneen kannen päälle oli ilmestynyt äitin toimesta pussillinen suklaamunia. En tosin ole hirveästi suklaan perään...iPadi kirjoitti:Kävin pöllimässä keittiön kaapista virpojille tarkoitettuja pääsiäismunia
Huijaat ja sanot: söin munat oli hyvää ja sen jälkeen laitat munasi postissa.tuomaril kirjoitti:Ei, äitille tulee muuten pahamieli. En halua että niin tapahtuu.iPadi kirjoitti:Jos et ole suklaan perään, voit lähettää ne munat mulletuomaril kirjoitti:Häpeä! Kiusaat rakasta äitiäsi! Minun ei tarvitse "varastaa". Ulkona ollessani tähän tietokoneen kannen päälle oli ilmestynyt äitin toimesta pussillinen suklaamunia. En tosin ole hirveästi suklaan perään...iPadi kirjoitti:Kävin pöllimässä keittiön kaapista virpojille tarkoitettuja pääsiäismunia
Miksei se äitisi antanut niitä munia suoraan käteesi? Minkälaisia ne munat muuten ovat mitkä sait?tuomaril kirjoitti:^En henno. Äiti oli laittanut tuohon korttiinkin: "Munarikasta pääsiäistä [nimeni]".Jotenkin vähän rivo lausahdus.
En tiedä. Tähän koneen kannelle ne oli ilmestyny kun tulin kotiin. Kindereitä ja jotain Surprise-munia.iPadi kirjoitti:Miksei se äitisi antanut niitä munia suoraan käteesi? Minkälaisia ne munat muuten ovat mitkä sait?tuomaril kirjoitti:^En henno. Äiti oli laittanut tuohon korttiinkin: "Munarikasta pääsiäistä [nimeni]".Jotenkin vähän rivo lausahdus.