http://www.youtube.com/watch?v=KFq4E9XTueY
http://open.spotify.com/track/6Zur808QieVQAdXbgwMzMN
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kerro mulle (10v. autoäänentoiston kanssa ammatikseni pelanneelle), missä Volvossa on OIKEASTI laadukas "audiosoitin"?tuomaril kirjoitti:Mar Jawan
Kuuntelin tätä biisiä Volvon laadukkaan audiosoittimen läpi tossa 1½ tuntia sitten ja jotenkin kuulosti tosi hienolta tämä laulu.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hyvältä se kuulosti mun korviini. TUO EI OLE MITÄÄN ULINAA!Jussi68 kirjoitti:Kerro mulle (10v. autoäänentoiston kanssa ammatikseni pelanneelle), missä Volvossa on OIKEASTI laadukas "audiosoitin"?tuomaril kirjoitti:Mar Jawan
Kuuntelin tätä biisiä Volvon laadukkaan audiosoittimen läpi tossa 1½ tuntia sitten ja jotenkin kuulosti tosi hienolta tämä laulu.
Vastaukseksi eivät käy:
-Isi sanoi, että tässä on laadukas audiosoitin.
-Automyyjä sanoi, että tässä on laadukas audiosoitin.
-Esitteessä sanotaan, että ko. håmåsohvassa on laadukas audiosoitin.
JL
OK, toi ulina, jota sä kuuntelet, ei parane hyvillä kamoilla... eikä huonone huonoilla
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kyllä tuo on ihan saakutti autotune-ulinaa.tuomaril kirjoitti:Hyvältä se kuulosti mun korviini. TUO EI OLE MITÄÄN ULINAA!Jussi68 kirjoitti:Kerro mulle (10v. autoäänentoiston kanssa ammatikseni pelanneelle), missä Volvossa on OIKEASTI laadukas "audiosoitin"?tuomaril kirjoitti:Mar Jawan
Vastaukseksi eivät käy:
-Isi sanoi, että tässä on laadukas audiosoitin.
-Automyyjä sanoi, että tässä on laadukas audiosoitin.
-Esitteessä sanotaan, että ko. håmåsohvassa on laadukas audiosoitin.
JL
OK, toi ulina, jota sä kuuntelet, ei parane hyvillä kamoilla... eikä huonone huonoilla
Viesti Kirjoittaja Erño »