Minä taas en valita koskaan mistään. Olen vähään tyytyvä luonne ja asiani ovat niin hyvin, etten viitsi takertua pikku seikkoihin.M.P.T kirjoitti: S-ketju ei oikein tahdo hyvittää mitään, mutta k-kauppias antaa heti hyvityksen.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä taas en valita koskaan mistään. Olen vähään tyytyvä luonne ja asiani ovat niin hyvin, etten viitsi takertua pikku seikkoihin.M.P.T kirjoitti: S-ketju ei oikein tahdo hyvittää mitään, mutta k-kauppias antaa heti hyvityksen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pöhkö! Ei kai niitä yllätyksiä ennen pääsiäistä niissä olekaan, ilmestyvät tietenkin muniin vasta pääsiäisenä! Kukkohan ne sinne munii, yllärit...erikoista muuten tosiaankin...vai onkovinouma kirjoitti:Pääsiäismunassa ei ollut ylläriä. Tehtailtiin valitus ja nyt odotellaan rekkakuormallista hyvityksiä!
Viesti Kirjoittaja mercury »
Miten tuo liittyy sun vuodattamaan asiaan? Ei tuossa esityksessä ehdoteta ikärajaksi 15 vuotta, vaan rangaistussäännöksen korjausta yleisen lainsäädännön mukaiseksi siten että rikosoikeudellisen vastuunalaisuuden ikärajaksi tulisi 15 vuotta. 12 vuotta pidettäisiin esityksessä edelleen maastoliikenteen alaikärajana.iMies kirjoitti:EDIT - Olisihan se pitänyt arvata, HE 163/1995 on allekirjoittanut ympäristöministeri Pekka Haavisto.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Myönnän virheeni - en huomannut ikärajan noston tapahtunee, cityviherfasistien toimesta, vasta HE 163/1995 valiokuntakäsittelyssämercury kirjoitti:Taisi olla niin kiire löytää syypääksi joku cityviherfasisti että katsoit vaan sivusilmällä että siinä on jotain ikäjuttua.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Jaa, mitä mä olen tällä kertaa kieltämässä?hatey kirjoitti:Cityviherfasistit on syyllisiä kaiken kivan kieltämiseen.
En minä voi tietää. Minä vain kulutan ja kasvatan hiilijalanjälkeä.vinouma kirjoitti:Jaa, mitä mä olen tällä kertaa kieltämässä?hatey kirjoitti:Cityviherfasistit on syyllisiä kaiken kivan kieltämiseen.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei se pumppukaan kaikkea kestä - ja sulla saattaa olla joku flunssa alla tai tulossa; yhteisvaikutus.Mailia kirjoitti:Valvoin eilen noin 5.30 asti ja nyt tuntuu ihan kuin sydän hakkaisi väärään tahtiin.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Bah... Rapula sillä vaan on. Sydän tykyttää, ja on huono olo.arisel kirjoitti:Ei se pumppukaan kaikkea kestä - ja sulla saattaa olla joku flunssa alla tai tulossa; yhteisvaikutus.Mailia kirjoitti:Valvoin eilen noin 5.30 asti ja nyt tuntuu ihan kuin sydän hakkaisi väärään tahtiin.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Noh, tuskin siellä mitään vakavaa on. Hidastaminen on turhaa.arisel kirjoitti:Ei se pumppukaan kaikkea kestä - ja sulla saattaa olla joku flunssa alla tai tulossa; yhteisvaikutus.Mailia kirjoitti:Valvoin eilen noin 5.30 asti ja nyt tuntuu ihan kuin sydän hakkaisi väärään tahtiin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Juu, turha himmailla, kyllä se hoituu lopulta ihan itsestään.Mailia kirjoitti:Noh, tuskin siellä mitään vakavaa on. Hidastaminen on turhaa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Turhaa hapatusta tuo nukkuminen.arisel kirjoitti:Ei se pumppukaan kaikkea kestä - ja sulla saattaa olla joku flunssa alla tai tulossa; yhteisvaikutus.Mailia kirjoitti:Valvoin eilen noin 5.30 asti ja nyt tuntuu ihan kuin sydän hakkaisi väärään tahtiin.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Paras oli tuo Aman kirjottama.Erño kirjoitti:Paras aprilli tähän meneessä.
Toi darttimamma on niin söpö, kun se suuttuu. Hellanlettas sentäs!darthmother kirjoitti:Nyt tuli mitta täyteen tätä Apple kuraakk. sitten ostamani MacMini lensi tänään toisen kerroksen ikkunasta
pihalle, jatkuvan kaatuilun, MAC OS X.n jäätymisen, BSOD ruutujen ja rekisteriongelmien takia. Samalla tuli suutuspäissä lyötyä kirveenhamaralla
vanhan MacMinin taival myöskin liiterissä päätökseen........
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllä muuten saa ainakin minun tontilla. Maasto, jos on aidattu tai muuten suljettu niin se on sallittua. Oikeastaan nuo mönkijät pitäisi kieltää Tornion eteläpuolella, koska ne on höpö höpö vehkeitä. Aiheuttavat vaan riesaa naapureille kun metelöivät mönkijät huutaa. Se on huvittavaa, että jos otan vaikka honda monkeyn sisälle taloon. Ajan sillä päissään niin voin menettää kortin, jos poliisi sattuisi tulemaan sisälle. Tuosta kuulemma löytyy tapaus jossa joku tuvan omistaja päristeli tupakeittiössään humalassa mopolla.iMies kirjoitti:On se älytöntä, kun alle 15 vuotias ei saa ajaa mönkijällä maastossa edes vanhemman välittömässä valvonnassa. Kukakohan cityviherfasisti on tuon Maastoliikennelain 6 §:n ikärajan takana? Ajo voisi aivan hyvin tapahtua vanhemman rikosoikeudellisella vastuulla, niin kuin moni muukin alle 15 vuotiaiden toiminta. EDIT - Olisihan se pitänyt arvata, HE 163/1995 on allekirjoittanut ympäristöministeri Pekka Haavisto.
Niin se silloin nuorena onnistui. Valvottiin monta päivää nukkumatta, mutta enää se ei onnistu. Kenties kesäloman viimeisellä viikolla voisi onnistuakkin. Yövuoroissa harvemmin ongelmia on, mutta aamuvuorossa esiintyy vastaavia. Kotiin tullessa ei parane pahemmin edes istua kun voi sammua vaikka sohvalle tai traktorin penkille.Kain kirjoitti:Turhaa hapatusta tuo nukkuminen.arisel kirjoitti:Ei se pumppukaan kaikkea kestä - ja sulla saattaa olla joku flunssa alla tai tulossa; yhteisvaikutus.Mailia kirjoitti:Valvoin eilen noin 5.30 asti ja nyt tuntuu ihan kuin sydän hakkaisi väärään tahtiin.
3 tunnin yöunilla selviää ihan keposesti.
Oliskohan pehmustinmatolle ja hyperventilaatiopaperipussille käyttöä? Cittis voisi varmaan lainata niitä Darttimammalle?amanita kirjoitti:Toi darttimamma on niin söpö, kun se suuttuu. Hellanlettas sentäs!darthmother kirjoitti:Nyt tuli mitta täyteen tätä Apple kuraakk. sitten ostamani MacMini lensi tänään toisen kerroksen ikkunasta
pihalle, jatkuvan kaatuilun, MAC OS X.n jäätymisen, BSOD ruutujen ja rekisteriongelmien takia. Samalla tuli suutuspäissä lyötyä kirveenhamaralla
vanhan MacMinin taival myöskin liiterissä päätökseen........
Tarkoitit varmaankin ylläpitoalueella olevaa tiedotetta, joka on kylläkin koko mode-kunnan yhdessä väsäämä, eikä mikään AP-rilli suinkaan. En millään yksin kykenisi tuon valtaisan muutoksen kaikkia yksityiskohtia selittämäänkään. Minä olin vain toimeksi saaneena asiassa.tuomaril kirjoitti:Paras oli tuo Aman kirjottama.Erño kirjoitti:Paras aprilli tähän meneessä.