Lasten DVD:t iPad 2:een?
-
Lasten DVD:t iPad 2:een?
Viesti Kirjoittaja Sulkis »
Haluaisin ripata lasten leffoja ipad 2:lle joka toimii autossa lasten viihdyttimenä.
Olen yrittänyt käyttää Handbrakea, mutta se vaan junnaa paikallaan ja laatu kuulemma huono.
Haluaisin ne ruotsin kielisiksi.
Apua ,kiitos
Syy: Otsikkoa viilattu
-
Re: Lasten DVD:t ipad 2:een?
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
Re: Lasten DVD:t iPad 2:een?
Sit se ei anna mun valita mitään muuta kun sourcen?
Sorry, olen huono näissä
-
Viesti Kirjoittaja tarupi »
-
Onko niin että jos valitsee koko leffan, se kestää minuutteja ennen kuin se päästää tekemään muuta? Miten voin valita sieltä kieleksi Suomen?
-
Viesti Kirjoittaja gonzarello »
Lainaan tätä ketjua jatkokysymyksellä, mites sitten saan sen Handbrakella koneelle (MBP) ladatun leffan ipadiin?
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
iTunesin avulla. Siirrät sen iTunesiin ja siitä iPadiin.gonzarello kirjoitti:Itekin testaan ja meni monta minsaa, kunnes levy oli skannattu, siellä on omat alasivut ääniraidoille ja tekstityksille. Valitsithan Preseteistä ipadin?
Lainaan tätä ketjua jatkokysymyksellä, mites sitten saan sen Handbrakella koneelle (MBP) ladatun leffan ipadiin?
Sieltä Audio välilehdeltä.Sulkis kirjoitti:Kiitos,
Onko niin että jos valitsee koko leffan, se kestää minuutteja ennen kuin se päästää tekemään muuta? Miten voin valita sieltä kieleksi Suomen?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Maksullinen tosin... http://www.iskysoft.com/imedia-converter-mac.html mutta tekee kaiken alusta loppuun...
-
Viesti Kirjoittaja jlaxxx »
Handbrake ei aina osaa lukea DVD:tä, ilmeisesti kopionestotekniikan takia. Huutelevat kylillä että RipIt -niminen softa on hyvä jolla ensin ripataan DVD ja sen lopputulos käsitellään handbrakella missä valitaan sitten ääniraita ja tekstit sekä kohdeformaatti.egoste kirjoitti:Tällä olen itse konvertoinut ja helppoa kuin heinänteko... iSkysoft iMedia Converter
Maksullinen tosin... http://www.iskysoft.com/imedia-converter-mac.html mutta tekee kaiken alusta loppuun...
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ja ton sais just nyt vain 10,49 €.egoste kirjoitti:Tällä olen itse konvertoinut ja helppoa kuin heinänteko... iSkysoft iMedia Converter
-
Tosiaan handbrake tekee DVD:stä äänettömiä vaikka valitsen audio kohdasta äänen... Toiseen leffaan tuli ruotsin kielisen sijasta englannin kielinen.
Yritän vielä löytyy jonkun hyvin ohjelman.
Kiitos
-
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Drag and drop eli kaikessa yksinkertaisuudessaan vaan vedät tiedoston itunesiinSulkis kirjoitti:vielä kysäisen, että kuinka käytännössä saan sen itunesiin?
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Sen jälkeen, kun olet sen dvd:n tuonut HandBrakella? Eli siis se HandBraken tuottama tiedosto vedetään iTunesiin.Sulkis kirjoitti:siis vedän finderistä dvd:n sinne itunesiin. Se itunesin ruutu muuttuu vihreäksi mutta ei mitään tapahdu.
Pitäisi siirtyä elokuvat-välilehdelle.
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja _Toby_ »
no eipä ollut kovin pitkäikäinen tarjous.MacFinn kirjoitti:Ja ton sais just nyt vain 10,49 €.egoste kirjoitti:Tällä olen itse konvertoinut ja helppoa kuin heinänteko... iSkysoft iMedia Converter
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
Osaa se lukea kaikki DVD:t. Ongelmana on sama, kuin kaikissa muissakin DVD:n rippaussoftissa, että dvd aloitus chapteri on tahalleen laitettu levylle väärään kohtaan, jolloin ohjelma ei tajua tätä. Ja tällöin videosta tulee sellainen, että elokuvan kohtaukset menee täysin sekaisin. Tämä on helppo korjata, kun ennen rippausta käynnistää dvd:n normaalilla dvd:n katselusoftalla ja katsoo, että miltä chapterilta leffa alkaa. Sitten tämän jälkeen laittaa handbreakiin vain tuon chapterin aloituskohdaksi. Tuosta löytyy myös ohjeet handbreakiin sivuilta.jlauhia kirjoitti:Handbrake ei aina osaa lukea DVD:tä, ilmeisesti kopionestotekniikan takia. Huutelevat kylillä että RipIt -niminen softa on hyvä jolla ensin ripataan DVD ja sen lopputulos käsitellään handbrakella missä valitaan sitten ääniraita ja tekstit sekä kohdeformaatti.egoste kirjoitti:Tällä olen itse konvertoinut ja helppoa kuin heinänteko... iSkysoft iMedia Converter
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
Menet audio välilehdelle ja valitset oikean ääniraidan minkä haluat ja annat muuten ääniasetusten olla oletuksella. Kun video on ripattu koneelle, niin avaat iTunesin ja siirrät tiedoston iTunesiin. Huom! iTunes tulee olla aktiivinen, eli päällä...Sulkis kirjoitti:kiitos kommenteista,
Tosiaan handbrake tekee DVD:stä äänettömiä vaikka valitsen audio kohdasta äänen... Toiseen leffaan tuli ruotsin kielisen sijasta englannin kielinen.
Yritän vielä löytyy jonkun hyvin ohjelman.
Kiitos
Tuossa perusteellinen audio-ohje http://www.google.fi/url?url=http://www ... yld6dm3K9A
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
Viesti Kirjoittaja DiZeX »
EDIT: Voit kokeilla ko. ohjelmaa ilmaiseksi, 5 rippauskerran verran.
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Ääni tälle myös.DiZeX kirjoitti:Itse suosittelen tätä ohjelmaa: Mac DVDRipper Pro. Sisältää oikein hyvät rippausominaisuudet. On todellakin hintansa väärti.
EDIT: Voit kokeilla ko. ohjelmaa ilmaiseksi, 5 rippauskerran verran.
-
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Osaako joku sanoa, onnistuuko kaupasta myytävän ajp3 DVD:n rippaaminen kivuttomasti, kun olisi tarkoitus ostaa se kaupasta ja katsoa se tossa pääsiäisloma matkalla. Tai en osta jos ei pysty, koska kaikki elokuvat katsomme joko iPadistä tai AppleTv:stä.
Välillä tulee vastaan elokuvia, jotka eivät rippaannu handbrakella, johtuen tehokkaammasta kopiosuojauksesta.
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
-
Ongelmana tuossa handbrakessa on että jos haluu puhekielen vaikka suomeksi tulee se kuitenkin englanniksi vaikka olen valinnut sieltä audio välilehdeltä sen suomeksi. Onko tuohon jotain kikkaa?
Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Jos valitset kielen ja sitten muutat formaattia, niin tuolloin muistaakseni muuttui kieliasetukset oletukseksi. Näin ongelmissa olisi hyvä ottaa kuvankaappaus, niin osaisi paremmin neuvoa.Sulkis kirjoitti:kiitos vastauksista.
Ongelmana tuossa handbrakessa on että jos haluu puhekielen vaikka suomeksi tulee se kuitenkin englanniksi vaikka olen valinnut sieltä audio välilehdeltä sen suomeksi. Onko tuohon jotain kikkaa?
Kiitos
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka