Harkoosi kirjoitti:En saanu tuosta lauseesta selvää ku siinä toistettiin kaks kertaa sama sana![]()
![]()
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Harkoosi kirjoitti:En saanu tuosta lauseesta selvää ku siinä toistettiin kaks kertaa sama sana![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Aiheellinen huomautus. Usein tuota hymiöiden käyttöä on tullut mietittyä. Vaan millä muulla viestität, ettei kaikkea tarvitse aina niin vakavasti ottaa, pikkutarkka saivartelija?Lihapipo kirjoitti:Jaahas, tässä sitä saadaan jo oikeinkirjoitusvihjeitä henkilöltä, joka käyttää hymiöitä. O tempura, sano kiinalainen, kun munkkirasvaan hukkusi.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kylä tämä on.Harkoosi kirjoitti:....
Eikai tää nettikirjottelu kuitenkaa niin vakavasti otettavaa oo,...
Ollos huoleti. Ei sinua kukaan ota tosissaan, vaikka kirjoittaisit miten tahansa.KunkkuJ kirjoitti:Aiheellinen huomautus. Usein tuota hymiöiden käyttöä on tullut mietittyä. Vaan millä muulla viestität, ettei kaikkea tarvitse aina niin vakavasti ottaa, pöljä?Lihapipo kirjoitti:Jaahas, tässä sitä saadaan jo oikeinkirjoitusvihjeitä henkilöltä, joka käyttää hymiöitä. O tempura, sano kiinalainen, kun munkkirasvaan hukkusi.
Äläs sano. Sitä paitsi odottaisin sinulta vähän ystävällisempää suhtautumista, koska pehmensin huomattavasti tuossa aiemmassa viestissäni ollutta sinuun kohdistuvaa luonnehdintaa.Lihapipo kirjoitti: Ollos huoleti. Ei sinua kukaan ota tosissaan, vaikka kirjoittaisit miten tahansa.
Hah haa, sinä luki- ja kirotushäröinen reppana!hatey kirjoitti: Kylä tämä on.
No mitäs se hupsu pappa taas jokeltelee? Minähän olen aina olosuhteisiin nähden ystävällinen.KunkkuJ kirjoitti:Äläs sano. Sitä paitsi odottaisin sinulta vähän ystävällisempää suhtautumista, koska pehmensin huomattavasti tuossa aiemmassa viestissäni ollutta sinuun kohdistuvaa luonnehdintaa.Lihapipo kirjoitti: Ollos huoleti. Ei sinua kukaan ota tosissaan, vaikka kirjoittaisit miten tahansa.
Se on ehkä sinun näkemyksesi. Elänet harhoissa muutenkin...Lihapipo kirjoitti: Minähän olen aina olosuhteisiin nähden ystävällinen.
Olen nyt hetken aikaa tutkiskellut sanojasi ja tullut siihen tulokseen, että tuo oli varsin ikävästi sanottu. Ehkä voisit pyytää kohteliaasti anteeksi ajattelematonta lausahdustasi, ettei minun tarvitsisi jäädä tähän harmituksen tilaan?Lihapipo kirjoitti: Ei sinua kukaan ota tosissaan, vaikka kirjoittaisit miten tahansa.
Valitettavasti anteeksipyynnöstä tuli maksullinen palvelu viime vuodenvaihteen palvelumuutoksessa.KunkkuJ kirjoitti:Olen nyt hetken aikaa tutkiskellut sanojasi ja tullut siihen tulokseen, että tuo oli varsin ikävästi sanottu. Ehkä voisit pyytää kohteliaasti anteeksi ajattelematonta lausahdustasi, ettei minun tarvitsisi jäädä tähän harmituksen tilaan?Lihapipo kirjoitti: Ei sinua kukaan ota tosissaan, vaikka kirjoittaisit miten tahansa.
Niin mutta... Entäs minä ja vaikka Tuksu Tukiainen, eikös meistä ole sentään helppo keksiä jotain positiivista sanottavaa koska tahansa?Lihapipo kirjoitti:Toisaalta on myös muistettava, että tietyistä asioista ja henkilöistä on äärimmäisen vaikea kirjoittaa positiiviseen sävyyn. Sota, ydinvoimalaonnettomuus, Ike Kanerva sekä moni muu ...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ehottomasti.hatey kirjoitti:Kylä tämä on.Harkoosi kirjoitti:....
Eikai tää nettikirjottelu kuitenkaa niin vakavasti otettavaa oo,...
Paljonko maksat anteeksipyytäessäsi? Sopivasta summasta voisit loukata minua esimerkiksi kerran tunnissa.Lihapipo kirjoitti:Valitettavasti anteeksipyynnöstä tuli maksullinen palvelu viime vuodenvaihteen palvelumuutoksessa.KunkkuJ kirjoitti:Olen nyt hetken aikaa tutkiskellut sanojasi ja tullut siihen tulokseen, että tuo oli varsin ikävästi sanottu. Ehkä voisit pyytää kohteliaasti anteeksi ajattelematonta lausahdustasi, ettei minun tarvitsisi jäädä tähän harmituksen tilaan?Lihapipo kirjoitti: Ei sinua kukaan ota tosissaan, vaikka kirjoittaisit miten tahansa.
Tarkoitatko tällä jälkikasvun poliittista kantaa?KunkkuJ kirjoitti:vainon kanssa keskustelun sivussa, niin vihreitä tulee usein.
Molemmat macin käyttäjiä, ja..., ja..., ja... ...KunkkuJ kirjoitti:Niin mutta... Entäs minä ja vaikka Tuksu Tukiainen, eikös meistä ole sentään helppo keksiä jotain positiivista sanottavaa koska tahansa?Lihapipo kirjoitti:Toisaalta on myös muistettava, että tietyistä asioista ja henkilöistä on äärimmäisen vaikea kirjoittaa positiiviseen sävyyn. Sota, ydinvoimalaonnettomuus, Ike Kanerva sekä moni muu ...
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kiva kun kerroit.Harkoosi kirjoitti:...Mul on kauhee hiertymä varpaiden välissä...
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
on ilo auttaaKain kirjoitti:Kiva kun kerroit.Harkoosi kirjoitti:...Mul on kauhee hiertymä varpaiden välissä...
Ilman tuota tietoa tuskin olisin selvinnyt näihin päiviin saakka.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Lienee yleinen murrosikäisten aktiivisen itsetyydyksen seuraus.Kain kirjoitti:Kiva kun kerroit.Harkoosi kirjoitti:...Mul on kauhee hiertymä varpaiden välissä...
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sanoitko Tauvoseni penetraatio?Tauvo kirjoitti:Lienee yleinen murrosikäisten aktiivisen itsetyydyksen seuraus.Kain kirjoitti:Kiva kun kerroit.Harkoosi kirjoitti:...Mul on kauhee hiertymä varpaiden välissä...
En tietääkseni. Jos junnulla on känsäiset kädet mopon rassaamisesta, voi toisenlainen rassaaminen rikkoa ihoa? Tämä on luonnollisesti vain arvaus, mutta neuvoisinkin Harkoosia käyttämään joko bakeliittistä keinovalmisteista sianpersettä, tai riittävää määrää ihoa hoitavaa käsivoidetta.Kain kirjoitti:Sanoitko Tauvoseni penetraatio?Tauvo kirjoitti:Lienee yleinen murrosikäisten aktiivisen itsetyydyksen seuraus.Kain kirjoitti:Kiva kun kerroit.Harkoosi kirjoitti:...Mul on kauhee hiertymä varpaiden välissä...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minkälainen välistäveto sulla on oikein mielessä?Tauvo kirjoitti:Jos kuitenkin hiertymä on muiden varpaiden, kuin isovarpaiden välissä, kumoaa se kaiken edellä mainitun.
No... Tuohon edelliseen tämä ei liity, mutta taidan kiskoa takin ylleni ja vetää hanskat käteen, kun tuli ilmoitus optikolta. Uudet aurinkolasit olisi noudettavissa.Lare kirjoitti:Minkälainen välistäveto sulla on oikein mielessä?Tauvo kirjoitti:Jos kuitenkin hiertymä on muiden varpaiden, kuin isovarpaiden välissä, kumoaa se kaiken edellä mainitun.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Saattaa ollakin ettei kotikonsteilla parane, jollei sitten tuolla Ilta-Sanomien kikalla...Harkoosi kirjoitti:Mul on kauhee hiertymä varpaiden välissä joka ei lähe kotihoidolla (perunajauho ja harsokansgas)välillä siihen käy kipeetä, välillä kutittaa, ja se vaan leviää isommaksi ja isommaksi! Toivottavasti toi nyt auttaa..