Tuohan on hemmetin hyvä tulos matikan kokeesta!iPadi kirjoitti:Matikan kokeesta 6-. Noh, aina ei voi voittaa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuohan on hemmetin hyvä tulos matikan kokeesta!iPadi kirjoitti:Matikan kokeesta 6-. Noh, aina ei voi voittaa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Varsinkin silloin, kun arvosanat ovat 1-5...Erño kirjoitti:Tuohan on hemmetin hyvä tulos matikan kokeesta!iPadi kirjoitti:Matikan kokeesta 6-. Noh, aina ei voi voittaa.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ei paha, mutta itselläni oli sääntö, että yli 7 pitää tulla ja muulla ei väliä. Uskonnossa minulla oli rajana 10 ja huonompia numeroita ei hyväksytä. Ruotsissa taas sääntönä, että yli 6 ei saa tulla.iPadi kirjoitti:Matikan kokeesta 6-. Noh, aina ei voi voittaa.
Siihen se sopiikin hyvin kuten mariskoolikin. En edes keksi sille käyttöä, mutta ei minulla sellaista olekkaanpaulaw kirjoitti:Voihan sen antaa kissalle juomakupiksi. Pohjalainen kertoi 31.01.2011 erään arkkitehdin perheen Muru-kissasta, joka ei suostu juomaan kuin ainoastaan Aalto-maljakosta. Siinä on kissalla kieltämättä tyylitajua, miau!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eikös töissä olekin hauska käydä? Ajateles, kun sinulle joskus eläkeikä koittaa, on se nostettu varmasti jo 80 ikävuoteen. Sinne asti saat kärvistellä töissä.tuomaril kirjoitti:Kohta pitää taas lähteä sinne TET:iin. Siellä on tylsää.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Tuohan on niin sanotusti vain ammatinvalintakysymys.tuomaril kirjoitti:Kohta pitää taas lähteä sinne TET:iin. Siellä on tylsää.
Vaatekauppaan minä en ikimaailmassa mene töihin.hatey kirjoitti:Eikös töissä olekin hauska käydä? Ajateles, kun sinulle joskus eläkeikä koittaa, on se nostettu varmasti jo 80 ikävuoteen. Sinne asti saat kärvistellä töissä.tuomaril kirjoitti:Kohta pitää taas lähteä sinne TET:iin. Siellä on tylsää.
Viesti Kirjoittaja hatey »
En! Nytkin joudun hälyyttelemään vaatteita! TYLSÄÄ!hatey kirjoitti:^ Tykkäät kuitenkin.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ja vaatetankojen piilossa homputat! Töihin siitä!tuomaril kirjoitti: En! Nytkin joudun hälyyttelemään vaatteita! TYLSÄÄ!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mitätuomaril kirjoitti:En! Nytkin joudun hätyyttelemään vaatteita!(hatey kirjoitti:^ Tykkäät kuitenkin.
Sain haavan sormeen vaatteiden takia! Nyt on onneksi tauko.vinouma kirjoitti:Ja vaatetankojen piilossa homputat! Töihin siitä!tuomaril kirjoitti: En! Nytkin joudun hälyyttelemään vaatteita! TYLSÄÄ!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Onneksi olkoon! Minä pääsen näpertämään ÄITIN iPadia vasta klo 16.iPadi kirjoitti:Kuvistunnit peruttu
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Jaa. Minä hiplaan nyt Android puhelinta ja kattelen kun MacBook käynnistyy.tuomaril kirjoitti:Onneksi olkoon! Minä pääsen näpertämään ÄITIN iPadia vasta klo 16.iPadi kirjoitti:Kuvistunnit peruttu
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Tervetuloa!Harkoosi kirjoitti:Sunnuntaina kainuuseen mummoa kattomaan
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei Hompussa ole pakko olla!tuomaril kirjoitti:Kohta se TET alkaa taas.Epäreilua, iPadi saa nukkua ja olla kotona kun mimä olen täällä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Näinhän se, töissä tai koulussa noiden kakaroiden kuuluisi olla. Toista se on meillä vanhemmilla, jo velvollisuutensa yhteiskunnalle hoitaneilla. Tämä homppu on kuin virkistävä keidas yksinäisyyden aavikon keskellä. Täällä on mukava käydä virkistymässä ja samalla näkemässä, miten nuorempi väki kiitollisena ottaa vastaan tällaisen elämää kokeneen neuvoja ja viisauksia.arisel kirjoitti: Ei Hompussa ole pakko olla!
Viesti Kirjoittaja arisel »