Mitähän on mahtanut tapahtua kun lähetän viestiä iMessagen kautta, niin vastaanottajalla näkyy mun sähköposti eikä nimi, vaikka numero ja sähköposti kyllä tallennettu vastaanottajan muistiin?
Ennen siis toiminut normaalisti ja yhtäkkiä alkoi tekemään tätä. Ei ainakaa tietoisesti muutettu mitään asetuksia...
Ja kun yrittää lähettää numeroon iMessagella niin viesti ei mene perille, ainoastaan vastaamalla siihen jossa näkyy lähettäjän sähköposti. Ne ovat siis nyt erikseen.
VilleJii kirjoitti:Mitähän on mahtanut tapahtua kun lähetän viestiä iMessagen kautta, niin vastaanottajalla näkyy mun sähköposti eikä nimi, vaikka numero ja sähköposti kyllä tallennettu vastaanottajan muistiin?
Ennen siis toiminut normaalisti ja yhtäkkiä alkoi tekemään tätä. Ei ainakaa tietoisesti muutettu mitään asetuksia...
Ja kun yrittää lähettää numeroon iMessagella niin viesti ei mene perille, ainoastaan vastaamalla siihen jossa näkyy lähettäjän sähköposti. Ne ovat siis nyt erikseen.
Toivottavasti joku ymmärsi
Käy ottamassa iMessagen asetuksista sähköpostisi käyttäminen pois iMessagessa.
VilleJii kirjoitti:Mitähän on mahtanut tapahtua kun lähetän viestiä iMessagen kautta, niin vastaanottajalla näkyy mun sähköposti eikä nimi, vaikka numero ja sähköposti kyllä tallennettu vastaanottajan muistiin?
Ömm.. Mistäs semmoset asetukset löytyy?
Asetukset--->Viestit
Juu sinne löysin kyllä, mutta mikäs sieltä?
Onko se toi "Vastaanotto"? Sieltä en saa sähköpostiosoitetta nimittäin poistettua...
Löytyykö iPhonelle Facebook chat appsia, joka näyttää minut muille ihan online, eikä on mobile kuten esim. Facebookin oma messenger tekee? Ja tietysti pushien pitää toimia kunnolla. Haeskelen tässä yhtä miellyttävää chattailua kuin WP7:lla, tiedän että tähän tuskin päästään, mutta mitä lähemmäs niin sen parempi.
MacBook Pro Touch Bar 15
iPhone X + 5s
Apple Watch Stainless Steel
iPad Pro 10.5
iPod Shuffle
Mummo123 kirjoitti:Löytyykö iPhonelle Facebook chat appsia, joka näyttää minut muille ihan online, eikä on mobile kuten esim. Facebookin oma messenger tekee? Ja tietysti pushien pitää toimia kunnolla. Haeskelen tässä yhtä miellyttävää chattailua kuin WP7:lla, tiedän että tähän tuskin päästään, mutta mitä lähemmäs niin sen parempi.
IM+ ehkä
En ole ihan varma näyttääkö se muille onlinena.
Miksihän iPad 2 näyttää henkilön kokoajan offline tilassa vaikka hän on onlinessä ? Yritin vaikka mitä asetuksia muuttaa tuloksetta. Kaikki päivitykset on ajettu ohjelmaan ja käyttikseen. Näköjään hiljattain muuttunut tuo facebook-appi. Aluksi ajattelin että katson onko keskusteluikkunan -> asetukset -> "näy offline tilassa" päällä, mutten löytänyt koko nappia/asetusta enää.
Jees. Osaikohan joku nyt sanoa mitä tehdä kun puhelimen kamera ei toimi (iPhone 4s)? Kun avaa kameran näkyy vaan mustaa ja välillä suljin menee kiinni. Kokeilin palautusta mutta ei auttanut. Onko sillä väliä että ottaako puhelimen uutena käyttöön tai pistääkö varmuuskopiot? Itse pistin varmuuskopiot itunesin kautta palautuksen jälkeen. Onko se voinut taas sekoittaa kameran softan vai onko luuri laitettava huoltoon?
Sterde kirjoitti:Jees. Osaikohan joku nyt sanoa mitä tehdä kun puhelimen kamera ei toimi (iPhone 4s)? Kun avaa kameran näkyy vaan mustaa ja välillä suljin menee kiinni. Kokeilin palautusta mutta ei auttanut. Onko sillä väliä että ottaako puhelimen uutena käyttöön tai pistääkö varmuuskopiot? Itse pistin varmuuskopiot itunesin kautta palautuksen jälkeen. Onko se voinut taas sekoittaa kameran softan vai onko luuri laitettava huoltoon?
Onko olemassa appsia tai konstia ilman jailbreikkiä käyttää iPhonesta nettiyhteyttä läppärilleni, monenmoista juutuupi videota katsonut mutta ei ne konstit ole wörkkineet mitkä löysin?
iMac 21.5
iPhone 4 16Gb
MacBook Pro 15" i7
Mac Mini 3.1
Onko Apple ID:n vaihtaminen mahdollista. Haluaisin siis muuttaa tunnukseksi iCloudin mukana tulleen @me.com -mailin, kun nyt tunnuksena on @hotmail.com -osoite. Yritin muuttaa tunnusta Applen "Minun Apple ID:ni"-sivuilla, mutta vaihto ei onnistu kun tulee ilmoitus "Et voi luoda Apple ID:tä MobileMe-tiliä käyttäen. Jos tämä on sähköpostiosoitteesi, se on myös Apple ID:si."
Albumikuvitus nyt ongelmana. iTunesissa kaikilla levyillä on oikea kuvitus, mutta tässä helkkarin 3GSssssässsää on kuvat miten sattuu. Nyt kuuntelen parhaillani Medeiaa mutta kuvana on Pearl Jamin VS. levyn kansi. Wtf??
Se on jännää miten vähän saa aikaiseksi, kun vain lakkaa yrittämästä.
Moi,
Eli miten saan poistettua tarpeettomat päivitykset lataamiini tuotteisiin Appstoresta? Itsellä iPad2 ja en noita retinapäivityksiä näinollen tarvitse.....
Anjoma kirjoitti:Moi,
Eli miten saan poistettua tarpeettomat päivitykset lataamiini tuotteisiin Appstoresta? Itsellä iPad2 ja en noita retinapäivityksiä näinollen tarvitse.....
Olen pahoillani jos tätä on kysytty aikaisemmin, mutta koitin kysyä tätä Applen tuesta, en saanut kunnon vastausta.
En pysty lataamaan jostain syystä kaikkia softia, mitkä pitäisi olla kaupassa. Esimerkiksi NHL Gamecenter ja Conan O'Brien-softat. Haulla ei löydy, ja jos menee suoraan eimerkiksi Conan O'Brienin nettisivulle ja seuraa sieltä linkkiä kauppaan, tulee ilmoitus "Pyyntöäsi ei voida suorittaa".
Jotenkin olisin onnistunut jo päättelemään, että nämä eivät ole tarjolla Suomen Appstoressa, mutta onko tämä tosiaan näin? Kuitenkin kyseessä tunnettuja "palveluja", eteenkin NHL. Miksi sitä ei olisi saatavilla täällä?
Kyse on tosiaan iPadistä, mutta työkaveri kokeili muistaakseni iPhonellakin, ei toiminut.
~ Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja puoliksi tehty on kelvannut ennenkin ~
Von Wiensburgh kirjoitti:Olen pahoillani jos tätä on kysytty aikaisemmin, mutta koitin kysyä tätä Applen tuesta, en saanut kunnon vastausta.
En pysty lataamaan jostain syystä kaikkia softia, mitkä pitäisi olla kaupassa. Esimerkiksi NHL Gamecenter ja Conan O'Brien-softat. Haulla ei löydy, ja jos menee suoraan eimerkiksi Conan O'Brienin nettisivulle ja seuraa sieltä linkkiä kauppaan, tulee ilmoitus "Pyyntöäsi ei voida suorittaa".
Jotenkin olisin onnistunut jo päättelemään, että nämä eivät ole tarjolla Suomen Appstoressa, mutta onko tämä tosiaan näin? Kuitenkin kyseessä tunnettuja "palveluja", eteenkin NHL. Miksi sitä ei olisi saatavilla täällä?
Kyse on tosiaan iPadistä, mutta työkaveri kokeili muistaakseni iPhonellakin, ei toiminut.
Sitä haluamaasi ohjelmaa ei ole vain saatavissa Suomen App Storesta.
Von Wiensburgh kirjoitti:Olen pahoillani jos tätä on kysytty aikaisemmin, mutta koitin kysyä tätä Applen tuesta, en saanut kunnon vastausta.
Jep, eli oli niin kuin olin jo "järkeillytkin". Aiemmin vain oli saatavilla vnha versio tuosta NHL Gamecenteristä iPhonelle, mutta nyt sitten enää ei saa. Olisi luullut, että noinkin suosittu, virallinen App olisi saatavilla. Harmi, mutta tämä on tämmöistä.
~ Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja puoliksi tehty on kelvannut ennenkin ~
Jep, eli oli niin kuin olin jo "järkeillytkin". Aiemmin vain oli saatavilla vnha versio tuosta NHL Gamecenteristä iPhonelle, mutta nyt sitten enää ei saa. Olisi luullut, että noinkin suosittu, virallinen App olisi saatavilla. Harmi, mutta tämä on tämmöistä.
Tee toinen Apple ID USA:n App Storeen ja lataa sillä se.