No nyt selvisi tämä suojatien vaarallisuuden syy - kun tuolla punakeltaisella merkillä, jossa on myös viiva jalankulkijan päällä, kielletään jalankulkijan yliajo, niin tämä, joka on sinivalkoinen eikä viivaa jalankulkijan päällä ole, nimenomaan sallii jalankulkijan yliajon, ja paikkakin on ilmaistu viivoituksella jalankulkijan alla!KunkkuJ kirjoitti:Mietin tuota merkkiä yön yli ja tulin siihen tulokseen, että Mikael yritti huijata minua. Eikös se ole niin, että jalankulkijan yli ajaminen on kiellettyä joka paikassa, miksi sitä varten pitäisi olla kieltomerkki? Vai erehdyinkö jälleen, ajokortin hankkimisesta on melko paljon aikaa...?Mikael K. kirjoitti:Siinähän lukee selvästi, että jalankulkijan yli ajaminen kielletty.KunkkuJ kirjoitti:Mikäs se tuo tuollainen merkki on?darthmother kirjoitti: ...Ootko koskaan nähny, vai ajeletko silmät kiinni?Olen muistaakseni kerran ulkomailla nähnyt tuon tyyppisen merkin.

Mitä muniin tulee, niin olen ehdottomasti vapauden kannalla, enkä myöskään kannata tipusten pitämistä suljettujen ovien takana!
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)