Äiti varjelee tuota Pätikkää sen verran että ei se ainaskaan ihan kakaksi mene.kallekilponen kirjoitti:Saapa nähdä miltä näyttää vuoden parin päästä. Nuo neopreeniset ilmeisesti menevät aika pian pahan näköiseksi…tuomaril kirjoitti:^Joo, äiti halusi vihreän Smart Coverin.
Limudisko
-
tuomaril
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
tuomaril
No eihän ole! Äitillä on ollut keltainen autokin!Hieno kirjoitti:Itse asiassa ihan maanalaisen paikan huono maku.iPadi kirjoitti:Äidilläsi on hyvä värimaku.tuomaril kirjoitti:^Joo, äiti halusi vihreän Smart Coverin.
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
No hyi päivänkakkara!tuomaril kirjoitti:No eihän ole! Äitillä on ollut keltainen autokin!Hieno kirjoitti:Itse asiassa ihan maanalaisen paikan huono maku.iPadi kirjoitti:Äidilläsi on hyvä värimaku.tuomaril kirjoitti:^Joo, äiti halusi vihreän Smart Coverin.
-
tuomaril
Luxus matkat? Koska olen sellaisella ollut muka?hatey kirjoitti:Eikun hurjan paljon. Vuoden mittaan varmaan yli kymppitonnilla: Mopo, usea iLuuri, iPadi, iMacci + luxus ulkomaanmatkat ja muu kevytmielinen elämä..... Kohtalainen palkka pitäisi olla tavisduunarilla, että olisi varaa elinkustannusten jälkeen noin paljon kalliita leluja ostella.tuomaril kirjoitti:Jonkin verran.hatey kirjoitti:Miten paljon oikein saat ilmaiseksi noita hyperkalliita leluja?
No, toiset saa vaikka mitä ja toiset joutuu hankkimaan kaiken itse. Näinhän se menee.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh. Pidän asenteestanne.Hieno kirjoitti:No hyi päivänkakkara!tuomaril kirjoitti: No eihän ole! Äitillä on ollut keltainen autokin!
-
Hieno
Dubai?tuomaril kirjoitti:Luxus matkat? Koska olen sellaisella ollut muka?hatey kirjoitti:Eikun hurjan paljon. Vuoden mittaan varmaan yli kymppitonnilla: Mopo, usea iLuuri, iPadi, iMacci + luxus ulkomaanmatkat ja muu kevytmielinen elämä..... Kohtalainen palkka pitäisi olla tavisduunarilla, että olisi varaa elinkustannusten jälkeen noin paljon kalliita leluja ostella.tuomaril kirjoitti:Jonkin verran.hatey kirjoitti:Miten paljon oikein saat ilmaiseksi noita hyperkalliita leluja?
No, toiset saa vaikka mitä ja toiset joutuu hankkimaan kaiken itse. Näinhän se menee.
-
Hieno
Minäkin pidän siitä.Tauvo kirjoitti:Heh. Pidän asenteestanne.Hieno kirjoitti:No hyi päivänkakkara!tuomaril kirjoitti: No eihän ole! Äitillä on ollut keltainen autokin!
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Etkös juuri käynyt siellä Dubaissa?tuomaril kirjoitti: Luxus matkat? Koska olen sellaisella ollut muka?
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
tuomaril
No joo kai. Oli siellä kivaa isin ja serkun kanssa silloin. Ei me kuitenkaan oltu siinä 7 tähden hotellissa.Hieno kirjoitti: Dubai?
-
tuomaril
Juu, Loka- tai marraskuussa olin siellä.hatey kirjoitti:Etkös juuri käynyt siellä Dubaissa?tuomaril kirjoitti: Luxus matkat? Koska olen sellaisella ollut muka?
-
Hieno
Raha säästyi Omenoihintuomaril kirjoitti:No joo kai. Oli siellä kivaa isin ja serkun kanssa silloin. Ei me kuitenkaan oltu siinä 7 tähden hotellissa.Hieno kirjoitti: Dubai?
-
tuomaril
Ymmärsit aivan oikein.Hieno kirjoitti:Raha säästyi Omenoihintuomaril kirjoitti:No joo kai. Oli siellä kivaa isin ja serkun kanssa silloin. Ei me kuitenkaan oltu siinä 7 tähden hotellissa.Hieno kirjoitti: Dubai?
-
Harkoosi
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
-
Tauvo
X tiä?
-
hatey
-
Harkoosi
Ja hateyki <3 <3
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kaikki matkat on luksusmatkoja mitkä menee maanrajojen ulkopuolelle tai ylittää yli 50€ hinnan. Eli se 30€ helsinkiin menevästä ostosreissusta ei vielä sitä täytä. Minulla ei olisi varaa lähteä dubaihin vaikka joku maksaisi matkat. Eihän minulla ole varaa tulla Helsinki-Vantaan lentokentelle kun minut olisi kynitty ja saldo miinuksella. Dubaissakin voisi joskus käydä, jos olisi varaa. Dubai on luksusmatkaa jo suuresti. Siellä tuskin edes köyhiä löytää edes etsimällä. En usko käyväni ulkomailla enää koskaan, ellen voita arvonnassa kuten se Munchenin matka tai jotkut pyydä minua mukaan hakemaan autoja Saksasta, Itävallasta yms. Viime autonhakureissulle en päässyt. Kiitos pomon.hatey kirjoitti:Etkös juuri käynyt siellä Dubaissa?tuomaril kirjoitti:Luxus matkat? Koska olen sellaisella ollut muka?
-
Tauvo
niita jusinki eixo vähännihanaa? 4>3 ja 5<6. *;ZHarkoosi kirjoitti:Tauvo tajusi! Voi sinnuu, ootpas sää ihana
Ja hateyki <3 <3
-
tuomaril
-
Harkoosi
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Jokos sulla iMac on? über schön und Alles in Ordnungtuomaril kirjoitti:o tää mu uus imac iha siga ihq se o sillai hieno ja hauska ja sit ku täs o myös se määtsig maus ni seki o iha siga ihqu
-
Tauvo
onx se sikamegaräkämagee siin o paras se cdasema ku siihe voilaittaa kolmecd levyy kerral sit se soittaa jokase vuorotelletuomaril kirjoitti:o tää mu uus imac iha siga ihq se o sillai hieno ja hauska ja sit ku täs o myös se määtsig maus ni seki o iha siga ihqu
x tiä kyl sä tiät. 7< 8 < 9 ^*Z;
-
tuomaril
-
tuomaril
tää o se ihquin ja halvi malliTauvo kirjoitti:onx se sikamegaräkämagee siin o paras se cdasema ku siihe voilaittaa kolmecd levyy kerral sit se soittaa jokase vuorotelletuomaril kirjoitti:o tää mu uus imac iha siga ihq se o sillai hieno ja hauska ja sit ku täs o myös se määtsig maus ni seki o iha siga ihqu
x tiä kyl sä tiät. 7< 8 < 9 ^*Z;
-
hatey
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka