Mitä teet juuri nyt?
-
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Myöhemmin BF2 ja BF 2142.
http://sisainenaani.com
-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Hätsii tykkäis kans, on lentokoneita, aseita, panssarivaunuja jne. ja niillä pääsee ajelemaan.

http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Lähdit sitten kivääri kourassa panssarivaunutaisteluunredhat kirjoitti:Edelleen pelailen Battlefieldiä. Kun pelaa kerran kaksi vuodessa, pelistä löytyy vielä uutuuden viehätys.
Hätsii tykkäis kans, on lentokoneita, aseita, panssarivaunuja jne. ja niillä pääsee ajelemaan.
-
Viesti Kirjoittaja Citroengirl »
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Vois kyllä kohta alkaa nukkumaan, pieni 6km juoksulenkki + 2 tunnin ajomatka Tukholmasta tänne Norrtäljen yläpuolelle keskelle ei mitään vie kyllä mehut ihmisestä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Go'natt alla!
"Pushing through the limits" - "Power is nothing without control"
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olethan testannut tehdä luurille HardResetin?Citroengirl kirjoitti:Makaan sängyssä MBP sylissä manaten iPhone 3GS:ää... Kyseinen ihanuus sammuilee vähän väliä ja jos joku vahingossakin soittaa siihen niin se sekoo totaalisesti, ensin joutuu näppäilemään suojakoodin, sit avaaman puhelun ja sitten se vetäsee jumiin ja loppujen lopuks sammuu... pitänee kai vetästä koko paska tyhjäks ja asentaa kaiken uudelleen... toivon mukaan auttaa.![]()
Vois kyllä kohta alkaa nukkumaan, pieni 6km juoksulenkki + 2 tunnin ajomatka Tukholmasta tänne Norrtäljen yläpuolelle keskelle ei mitään vie kyllä mehut ihmisestä![]()
Go'natt alla!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
redhat kirjoitti:Edelleen pelailen Battlefieldiä. Kun pelaa kerran kaksi vuodessa, pelistä löytyy vielä uutuuden viehätys.
Nykyään ei tehdä sellaisia pelejä mitä viitsii tässä iässä enään pelata. Missä ovat pelit joissa tarvitsee käyttää myös alyä motoristen taitojen lisäksi. Entisaikaan oli pelejä, kuten loistava No Greater Glory joiden manuaaleista oikeasti oppi myös historiallisia asioita.
-
Viesti Kirjoittaja Citroengirl »
Olin unohtanu koko HardResetin, noh tuli nyt sit tehtyä sekin, täytyy seurailla huomisen ajan ja jos se jatkaa sekoiluaan, niin sit vetäsee kaiken uusikstuomaril kirjoitti:Olethan testannut tehdä luurille HardResetin?Citroengirl kirjoitti:Makaan sängyssä MBP sylissä manaten iPhone 3GS:ää... Kyseinen ihanuus sammuilee vähän väliä ja jos joku vahingossakin soittaa siihen niin se sekoo totaalisesti, ensin joutuu näppäilemään suojakoodin, sit avaaman puhelun ja sitten se vetäsee jumiin ja loppujen lopuks sammuu... pitänee kai vetästä koko paska tyhjäks ja asentaa kaiken uudelleen... toivon mukaan auttaa.![]()
Vois kyllä kohta alkaa nukkumaan, pieni 6km juoksulenkki + 2 tunnin ajomatka Tukholmasta tänne Norrtäljen yläpuolelle keskelle ei mitään vie kyllä mehut ihmisestä![]()
Go'natt alla!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
"Pushing through the limits" - "Power is nothing without control"
-
Jos ei auta, niin ota puhelin uutena käyttöön.Citroengirl kirjoitti:Olin unohtanu koko HardResetin, noh tuli nyt sit tehtyä sekin, täytyy seurailla huomisen ajan ja jos se jatkaa sekoiluaan, niin sit vetäsee kaiken uusikstuomaril kirjoitti:Olethan testannut tehdä luurille HardResetin?Citroengirl kirjoitti:Makaan sängyssä MBP sylissä manaten iPhone 3GS:ää... Kyseinen ihanuus sammuilee vähän väliä ja jos joku vahingossakin soittaa siihen niin se sekoo totaalisesti, ensin joutuu näppäilemään suojakoodin, sit avaaman puhelun ja sitten se vetäsee jumiin ja loppujen lopuks sammuu... pitänee kai vetästä koko paska tyhjäks ja asentaa kaiken uudelleen... toivon mukaan auttaa.![]()
Go'natt alla!sen nyt viimeestään luulis auttavan
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Minulla on aina auttanut hardreset. Tosin minä nyt olen niin hyvä iPhonen kanssa, että ei se ikinä sekoile minun käytössä.arisel kirjoitti:^Ei siinä auta HardResetit, eikä mitkään muut konstit, kun iPhone alkaa takkuilla ja sekoilla, se on kohta entinen.
-
-
Puh pah! Ei se noin tee. Ei ole tehnyt 4S eikä 4:kaan.arisel kirjoitti:^ Juu, auttaa se muutamalla ensimmäisellä kerralla ehkä, sitten se kuumenee, ja näyttää valkoista ruutua, välillä toimii, mutta sitten taas kuumenee ja/tai heittää valkoista ruutua tai vilkkuvaa ruutua, eikä sitä voi käyttää, kun se saattaa taskusta otettaessa olla pimeänä - tai siis valoisana. Puhelut kun eivät tule läpi silloin...
-
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mitä hittoa tekee puhelimella, jonka kanssa täytyy olla hyvä, että se ei sekoile käytössä? Puhelimen on oltava helppokäyttöinen, ihmisen käyttöön tarkoitettu. En ikinä koskaan hanki puhelinta, jota täytyy jailbreikata ja tehdä ties mitä ja jonka kanssa täytyy olla hyvä!tuomaril kirjoitti: Tosin minä nyt olen niin hyvä iPhonen kanssa, että ei se ikinä sekoile minun käytössä.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ymmärrän sinua, koska olen samaa mieltä.Citruuna kirjoitti:Mitä hittoa tekee puhelimella, jonka kanssa täytyy olla hyvä, että se ei sekoile käytössä? Puhelimen on oltava helppokäyttöinen, ihmisen käyttöön tarkoitettu. En ikinä koskaan hanki puhelinta, jota täytyy jailbreikata ja tehdä ties mitä ja jonka kanssa täytyy olla hyvä!tuomaril kirjoitti: Tosin minä nyt olen niin hyvä iPhonen kanssa, että ei se ikinä sekoile minun käytössä.
-
Ei iPhonea ole pakko jailbreikata! Minä vain haluan vapaat kädet iOS:n kanssa. Teillä ei vain riitä taito JB-säätämiseen?Citruuna kirjoitti:Mitä hittoa tekee puhelimella, jonka kanssa täytyy olla hyvä, että se ei sekoile käytössä? Puhelimen on oltava helppokäyttöinen, ihmisen käyttöön tarkoitettu. En ikinä koskaan hanki puhelinta, jota täytyy jailbreikata ja tehdä ties mitä ja jonka kanssa täytyy olla hyvä!tuomaril kirjoitti: Tosin minä nyt olen niin hyvä iPhonen kanssa, että ei se ikinä sekoile minun käytössä.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Puhelin on puhelin, ei sen käyttämisen pitäisi vaatia mitään taitoa tai säätämistä! Huono puhelin, jos sitä pitää säätää.tuomaril kirjoitti: Ei iPhonea ole pakko jailbreikata! Minä vain haluan vapaat kädet iOS:n kanssa. Teillä ei vain riitä taito JB-säätämiseen?
-
Ei iPhonea ole pakko säätää. Kyllä se puhelimena toimii ilman säätöäkin.Citruuna kirjoitti:Puhelin on puhelin, ei sen käyttämisen pitäisi vaatia mitään taitoa tai säätämistä! Huono puhelin, jos sitä pitää säätää.tuomaril kirjoitti: Ei iPhonea ole pakko jailbreikata! Minä vain haluan vapaat kädet iOS:n kanssa. Teillä ei vain riitä taito JB-säätämiseen?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei riitä, ei. Kaiken lisäksi vielä siitä syystä, ettei voisi vähempää kiinnostaa leikkiä puhelimen kanssa. Toisaalta en ole kokeillut, eli voisi se riittääkin. Onhan niitä muitakin turhia asioita, joita ei ole mitään järkeä tehdä ja juuri se on se syy. On niin paljon oikeitakin asioita, joita pitää tehdä, ettei mielenkiinto riitä kaikkiin lapsellisiin askarteluihin. Vai väitätkö sen olevan niin haastavaa, että pitää olla ainakin 14-vuotias, ennen kuin osaa sen?tuomaril kirjoitti:...Teillä ei vain riitä taito JB-säätämiseen?
Edit: Lisätty kursivoitu sana.
-
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka