Pientä helppiä olisin vailla, ts. mitä teen väärin kun en saa tuota Omnibaria toimimaan Safari 5.1.5. Olen tehnyt juuri niinkuin ohje neuvoo mutta ei vaan toimi
ChrisuN kirjoitti:Pientä helppiä olisin vailla, ts. mitä teen väärin kun en saa tuota Omnibaria toimimaan Safari 5.1.5. Olen tehnyt juuri niinkuin ohje neuvoo mutta ei vaan toimi
ChrisuN kirjoitti:Pientä helppiä olisin vailla, ts. mitä teen väärin kun en saa tuota Omnibaria toimimaan Safari 5.1.5. Olen tehnyt juuri niinkuin ohje neuvoo mutta ei vaan toimi
Kiitos ! 10.7.3 käytössä. Jotenkin mennyt tuo uutinen ihan ohi että 5.2 on "julkaistu" tuo yhdistetty haku/osoitekenttä on todella kätsy kun on työkoneella kokenut sitä käyttämään.
MacBook 13” / Mac Mini / iPad mini / iP6 / Pebble Black + muuta OSX ja iOS sälää
Kiitos ! 10.7.3 käytössä. Jotenkin mennyt tuo uutinen ihan ohi että 5.2 on "julkaistu" tuo yhdistetty haku/osoitekenttä on todella kätsy kun on työkoneella kokenut sitä käyttämään.
Itseasiassa toi on vielä beta, mutta aika lähellä yleistä versiota tosin
Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä; toimii täydellisesti.
Itseasiassa toi on vielä beta, mutta aika lähellä yleistä versiota tosin
Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä; toimii täydellisesti.
Jepp toimii hyvin, ainut tuttu sivusto jolla käyn jokapäivä jotain lukemassa joka ei toimi jostian syystä on http://www.cultofmac.com lataa sen melkein loppuun ja sitten herjaa Safari 5.2 (toimi ok 5.1.5) ongelmaa. "A problem has caused Safari to stop displaying some webpages" ja kaikki tabit menee "Pimeiksi. Kun sulkee tämän cultofmac tabin ja lataa muut uudestaan niin ne toimii Vähän harmittaa tuo cultofmac toimimattomuus minulla kun niillä on jokseenkin luettavaakin tekstiä ja artikkeleita. Eikä tule muuta tietoa mikä voisi olla vikana että juuri tuota sivustoa ei voi näyttää
Edit: kirjoitusvirheitä
Viimeksi muokannut ChrisuN, 8.4.2012 klo 12.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook 13” / Mac Mini / iPad mini / iP6 / Pebble Black + muuta OSX ja iOS sälää
Pientä kaatuilua havaittavissa tässä update kakkosessa, yritän ottaa carshlogin talteen seuraavankerran kun kupsahtaa.
Jatkoa: Eli Safari 5.2 kaatuilee nyt ihan järjestäen vähintään kerran päivässä Lion 10.7.3 ja sigun kokoonpanolla
oleva valkoinen MacBook. Herjaa web-content string..... enkä tietty ole crash-logia ottanut talteen. Pitänee muistaa
seuravalla kerralla ottaa siitä kopio (oli aika monta riviä tekstiä)
Pientä kaatuilua havaittavissa tässä update kakkosessa, yritän ottaa carshlogin talteen seuraavankerran kun kupsahtaa.
Jatkoa: Eli Safari 5.2 kaatuilee nyt ihan järjestäen vähintään kerran päivässä Lion 10.7.3 ja sigun kokoonpanolla
oleva valkoinen MacBook. Herjaa web-content string..... enkä tietty ole crash-logia ottanut talteen. Pitänee muistaa
seuravalla kerralla ottaa siitä kopio (oli aika monta riviä tekstiä)
Noin nyt muistin ottaa tuon login talteen jos nyt sattuis jotakuta kiinnostamaan. Pitänee harkita siirtymistä takaisin 5.1.x versioon. Ärsyttää tuo kaatuilu.
Edit: 1-2 jaa niin ei voi lisätä tekstitiedostoa liitteeksi
Edit 3 ja 4. Poistin noin tuhat riviä logia. envo
Viimeksi muokannut ChrisuN, 2.5.2012 klo 19.25. Yhteensä muokattu 4 kertaa.