i tarkoittaa netin välityksellä tilattavaa hampurilaista, joka ei ole kuitenkaan se, jonka tilasit. Väärästä syömäkelvottomasta hampurilaisesta ei voi valittaa.Macco kirjoitti: Ilmeisesti joku mäkkärin uusi mega-hampurilainen, joka on 21,5 tuumaa halkaisijaltaan. i taitaa tarkoittaa isoa.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voi sinua vanhentunutta ressukkaa! Kaikki eivät onneksi vanhene millään, minä esimerkiksi olen jo vaikka kuinka kauan ollut tämmöinen aikuiskakara.arttula kirjoitti:Heräsin aamulla työpaikalla. Katsoin kalenteria, ja huomasin vanhentuneeni taas vuodella. Miksi näin käy minulle joka vuosi !!??
Ison halin kera onnea, koeta kynsin hampain pitää kakaruudesta kiinni, minulla se on ilmapalloon kätkettynä ja aina mukana.

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Niin, se henkinen ikä ! Eräs hyvä työkaverini on vakavissaan sitä mieltä, että olen henkisesti 6 vuotiaan tasolla.amanita kirjoitti:Voi sinua vanhentunutta ressukkaa! Kaikki eivät onneksi vanhene millään, minä esimerkiksi olen jo vaikka kuinka kauan ollut tämmöinen aikuiskakara.arttula kirjoitti:Heräsin aamulla työpaikalla. Katsoin kalenteria, ja huomasin vanhentuneeni taas vuodella. Miksi näin käy minulle joka vuosi !!??
Ison halin kera onnea, koeta kynsin hampain pitää kakaruudesta kiinni, minulla se on ilmapalloon kätkettynä ja aina mukana.

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
No, muut homppulaiset taas tuntuvat olevan alle esikouluikäisiä...arttula kirjoitti:Niin, se henkinen ikä ! Eräs hyvä työkaverini on vakavissaan sitä mieltä, että olen henkisesti 6 vuotiaan tasolla.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tarkoitit kai muutamatarisel kirjoitti:No, muut homppulaiset taas tuntuvat olevan alle esikouluikäisiä...arttula kirjoitti:Niin, se henkinen ikä ! Eräs hyvä työkaverini on vakavissaan sitä mieltä, että olen henkisesti 6 vuotiaan tasolla.

-
Ei se kyllä muutamaan jää...Citruuna kirjoitti:Tarkoitit kai muutamatarisel kirjoitti:No, muut homppulaiset taas tuntuvat olevan alle esikouluikäisiä...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Kieltämättä eräät tuovat parhaat ominaisuutensa näkyvämmin esille kuin toiset...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Varsin hyvä ikä - ainakin näin yhtä fyysisesti ja henkisesti siinä iässä olevaa läheltä tarkastellen.arttula kirjoitti:Niin, se henkinen ikä ! Eräs hyvä työkaverini on vakavissaan sitä mieltä, että olen henkisesti 6 vuotiaan tasolla.
Pitäisi löytää jostain se tarujen Atlantis, jossa asuu ikuisen lapsuuden taikajuoman salaisuuden tunteva tietäjä (ks. Obelixin kaleeri, Asterix vol 30).
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Voit hakea sitä mummiltani. Siellä pitäisi vielä olla muutama jäljellä.hatey kirjoitti:Tahdon pullaa!!Ei on kaapissa yhtään, mutta tahdon, tekee mieli pullaa!!
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Miksi kaikki sanovat minua pullamössöksi vaikken edes syö koko asiaa?hatey kirjoitti:Tahdon pullaa!!Ei on kaapissa yhtään, mutta tahdon, tekee mieli pullaa!!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pullamössö on helpompi kuin flabby-mcshit-pärinäjonne.tuomaril kirjoitti:Miksi kaikki sanovat minua pullamössöksi vaikken edes syö koko asiaa?hatey kirjoitti:Tahdon pullaa!!Ei on kaapissa yhtään, mutta tahdon, tekee mieli pullaa!!
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pullam%F6ss%F6sukupolvituomaril kirjoitti:Miksi kaikki sanovat minua pullamössöksi vaikken edes syö koko asiaa?hatey kirjoitti:Tahdon pullaa!!Ei on kaapissa yhtään, mutta tahdon, tekee mieli pullaa!!
"Pullamössösukupolvi on tiettävästi Martin Saarikankaan vuonna 1993 ensimmäisenä esittämä käsite[1][2] ja sittemmin sotien jälkeisten suurten ikäluokkien 1990-luvulta alkaen käyttämä sana, jonka tarkoituksena oli kuvata 1980-luvulla nuoruuttaan elänyttä sukupolvea. Käsite kuvaa sitä, kuinka nuoriso elää helppoa elämää. Vanhempien ikäluokkien mielestä pullamössösukupolvi on saanut elämässään kaiken valmiina eikä ole juuri joutunut ponnistelemaan saavutustensa eteen[3]. Pullamössösukupolveen yhdistetään myös uusavuttomuus joidenkin vanhempien ikäluokkien edustajien mielestä."
Pätee mielestäni erittäin hyvin sinuun.
-
Eikö pärinäjonne tarkoita energiajuomaa lipittävää ukkoa? Minä en ole sellainen. En juo energiaroskaa.Erño kirjoitti:Pullamössö on helpompi kuin flabby-mcshit-pärinäjonne.tuomaril kirjoitti:Miksi kaikki sanovat minua pullamössöksi vaikken edes syö koko asiaa?hatey kirjoitti:Tahdon pullaa!!Ei on kaapissa yhtään, mutta tahdon, tekee mieli pullaa!!
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Enkä minäkään käytä energiajuomia enkä varsinkaan ES:ää. Hyi maanalainen paikka.tuomaril kirjoitti:Eikö pärinäjonne tarkoita energiajuomaa lipittävää ukkoa? Minä en ole sellainen. En juo energiaroskaa.Erño kirjoitti:Pullamössö on helpompi kuin flabby-mcshit-pärinäjonne.tuomaril kirjoitti:Miksi kaikki sanovat minua pullamössöksi vaikken edes syö koko asiaa?hatey kirjoitti:Tahdon pullaa!!Ei on kaapissa yhtään, mutta tahdon, tekee mieli pullaa!!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ja sekös vasta onkin surullista.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mikähän kiukkupihinäplontin henkinen ikä on? 4 v, sehän on se uhmaikä?hatey kirjoitti:Tahdon pullaa!!Ei on kaapissa yhtään, mutta tahdon, tekee mieli pullaa!!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Meijän koulun 7-luokkalaiset yrittää olla niin koviksia kun ne juoo kokoajan ES:ää. Eivät älyäkkään miten tyhmältä näyttävät. Samaten kun ne puhuvat käytävälle kovaan ääneen "hei, annaks mulle tänää nuuskaa" tai "voit sä heittää mulle tänää askin?". Säälittävää, itsehän ne pilaavat terveytensä.iPadi kirjoitti: Enkä minäkään käytä energiajuomia enkä varsinkaan ES:ää. Hyi maanalainen paikka.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Varsin pönttö käsite. Masa on varmasti syönyt itse pullamössöä, mutta ns. pullamössösukupolvi ei edes tiedä mitä pullamössö on.mercury kirjoitti: "Pullamössösukupolvi on tiettävästi Martin Saarikankaan vuonna 1993 ensimmäisenä esittämä käsite[1][2] ja sittemmin sotien jälkeisten suurten ikäluokkien 1990-luvulta alkaen käyttämä sana, jonka tarkoituksena oli kuvata 1980-luvulla nuoruuttaan elänyttä sukupolvea.”
-
Jutun aihe on vähän eri, mutta tämä asia nousee esille.
Minne katosi 40 000 nuorta? – ”Tavallinen elämä on pettymys”
Vanhempien harrastama kurinpito-ongelmien kanssa kamppailevan opettajan kiusaaminen ja häirintä pitäisi saattaa vankilatuomiolla rangaistavaksi teoksi, mielellään jalkapuun kera.Kuoppalan mielestä yhteiskunnan ei kannattaisi olettaa, että kaikki oppivat perusasiat kotonaan. Hän korostaa koulun roolia kasvattajana ja kaipaisi muutenkin yhteisöllisen kasvatusvastuun paluuta.
-Mun mielestä yksi koulun tärkeimmistä tehtävistä on indoktrinoida oppilaista jollain tavalla kunnon kansalaisia. Kouluilta on viety kaikki keinot kurinpitoon ja kasvattamiseen, Kuoppala ihmettelee.
-Menepä sanomaan oppilaan vanhemmalle, että sä olet tän lapsen huoltaja, mutta sä et ole tän ainoa kasvattaja. Se älähtää heti, että minun lapsi, minä kasvatan miten minä haluan.

Taannoin satuin kuulemaan kun bussikuski ohjeisti tiellä toikkaroineita kakaroita suurinpiirtein näin: "Sano sille kaverilles ettei tee tollalailla enää"; huudon kohde käveli poispäin ja kaveri ilmeisesti paineli pyörällä karkuun jo muutaman sadan metrin päässä.
Hienoa, että vihdoin alkaa näkyä merkkejä häiriökäyttäytymiseen puuttumisesta, vaikka kyseessä ovatkin jonkun muun "kiltit lapset".

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
2. Nettipankkitunnukset eivät ehtineet tälle viikolle.

3. Huomenna aamuvuoroon. Eikä näitä aamuheräämisiä voida kieltää lailla? Sehän rikkoo jo kansalaisoikeuksia. Silmät kierossa pitää aina mennä aamuun, koska yöllä ei saa koskaan unta. Pomo saa pysyä kaukana huomenna tai nappaan lapiolla tai karalla nuppiin. Kaikki asiat on pomon vika. Jopa tuo vessan tukkeutuminen.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Syy saattaisi löytyä myös ruokavaliosta, ei välttämättä pöntöstä.M.P.T kirjoitti:1. Ärsyttää kun vessanpönttö on aina tukossa minne menee.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Samanlaista se tavara on kaikilla. Määrä saattaa vaan vaihdellamercury kirjoitti:Syy saattaisi löytyä myös ruokavaliosta, ei välttämättä pöntöstä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olet oikeassa. Olen itsekkin törmännyt ulkomailla vastaaviin. Se pöntön reikäkin on pienempi. Kotona vaan ei voi käyttää junanvessaa, koska minne se tavara putoaisi?arttula kirjoitti:Nämä suomalaiset pöntöt sentään toimivat kohtuullisen hyvin. Olin kerran Kanadassa hotellissa. 3 päivän aikana jouduin pyytämään kahdesti respasta huoltomiehen paikalle, kun tuotokseni oli tukkinut pöntön. Kun se kolmannen kerran tukkeutui lähtöpäivän aamuna, en enää kehdannut, vaan suljin pöntön kannen, ja pakenin maasta.![]()
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Nämä suomalaiset pöntöt sentään toimivat kohtuullisen hyvin. Olin kerran Kanadassa hotellissa. 3 päivän aikana jouduin pyytämään kahdesti respasta huoltomiehen paikalle, kun tuotokseni oli tukkinut pöntön. Kun se kolmannen kerran tukkeutui lähtöpäivän aamuna, en enää kehdannut, vaan suljin pöntön kannen, ja pakenin maasta.M.P.T kirjoitti:1. Ärsyttää kun vessanpönttö on aina tukossa minne menee. En edes muista milloin se ei olisi mennyt tukkoon. Kaiketi tavara on liian isoa yhdelle pöntölle. Meni minne vain niin pönttö on tukossa. Ei ennen vanhaan tuollaista ollut kun oli ulkohuussi. Täällä mainittu pullamössösukupolvi ei edes tiedä mikä on ulkohuussi saati tuskin ovat sellaisessa käyneet. Pakko käyttää aina kahden huuhtelun taktiikkaa, mutta sekään ei auta. Vettä kuluu taas turhaan ja sama tukkeutumis ongelma on joka pöntössä.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka