Tuossa googlessa kuvia selaillessa heräsi kysymys että mahtaakohan googlen kuvahaun kuvia pystyä katsomaan iPadilla kokonäytöllä.
Haluttua kuvaa kun klikkaa niin se aukeaa näkymään missä voit kuvia hienosti selata kuvasta toiseen, mutta pystyykön näitä kuvia jollakin toiminnolla klikkaamaan iPadin koko näytölle niinkuin normaalissa "tietokoneen google-kuvahaussa" eli kyse on nyt siis tableteille optimoidussa google-kuvahausta?
Itse en ole ainakaan vielä toimintoa keksinyt tai löytänyt jos sellainen mahdollisuus on olemassa..
iPad ja Googlen kuvahaku
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPad ja Googlen kuvahaku
Viesti Kirjoittaja Jagetsu »
Viimeksi muokannut iPadi, 16.4.2012 klo 21.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikkoa viilattu
Syy: Otsikkoa viilattu
-
Re: iPad ja googlen kuvahaku
Viesti Kirjoittaja Nikon »
Klikkaat kuvaa -> aukeaa se hieno ikkuna, jolla voi selata -> oikealla yläkulmassa ''Täysikokoinen kuva''. Ainakin iPhonessa noin, taitaa tabletissa olla kuitenkin eri systeemi?Jagetsu kirjoitti:Tuossa googlessa kuvia selaillessa heräsi kysymys että mahtaakohan googlen kuvahaun kuvia pystyä katsomaan iPadilla kokonäytöllä.
Haluttua kuvaa kun klikkaa niin se aukeaa näkymään missä voit kuvia hienosti selata kuvasta toiseen, mutta pystyykön näitä kuvia jollakin toiminnolla klikkaamaan iPadin koko näytölle niinkuin normaalissa "tietokoneen google-kuvahaussa" eli kyse on nyt siis tableteille optimoidussa google-kuvahausta?
Itse en ole ainakaan vielä toimintoa keksinyt tai löytänyt jos sellainen mahdollisuus on olemassa..
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja delic »
Ei pysty, olen itse ihmetellyt samaa ja on tosiaan tabletille tehty kuvahaku.
Voihan sitä sitten käyttää Googlen desktop sivua jos kaipaa niitä isoja kuvia, eli sivun alalaidasta voi vaihtaa tätä tablet/desktop näkymää.
Ihmeellistä kyllä Googlen puolelta, että ei saa kokonäytölle tablet versiossa.
Voihan sitä sitten käyttää Googlen desktop sivua jos kaipaa niitä isoja kuvia, eli sivun alalaidasta voi vaihtaa tätä tablet/desktop näkymää.
-
Viesti Kirjoittaja Jagetsu »
Olen samaa mieltä asiasta.delic kirjoitti:Ei pysty, olen itse ihmetellyt samaa ja on tosiaan tabletille tehty kuvahaku.
Onneksi kuitenkin jos kuvan tallettaa laitteelle, se tallettuu täysi kokoisena..
-
Viesti Kirjoittaja esite »
Klikkaa kuvaa kuvahaussa, tällöin aukeaa se "kuvaselausvirta". Selaa haluttuun kuvaan, pdä sormea hetki kuvan päällä, valitse "Kopioi", avaa vaikkapa uusi välilehti Safariin, pidä hetki sormea osoierivillä, valitse "Sijoita" ja Voila!Jagetsu kirjoitti:Olen samaa mieltä asiasta.delic kirjoitti:Ei pysty, olen itse ihmetellyt samaa ja on tosiaan tabletille tehty kuvahaku.
Onneksi kuitenkin jos kuvan tallettaa laitteelle, se tallettuu täysi kokoisena..
Vähän siis teettää työtä mutta onnistuu.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka