hatey kirjoitti:^Siltikin, ei mummo tykkää jos likainen mekko on sinulla. Eikä äitisi, kun joutuu pyykkaamaan.
Mikäs ihmeen mekko?
Suklaan nälkään löytyy apu täältä. Söin just ekan palan tota trooppista suklaakakkua :O se oli aikas suklaista, mutta ihan hyvääkin kyllä. Se piltti siellä välissä sopi siihen hyvin.
A trip down the memory lane. Sain eksältä läjän valokuvia nuoruusvuosilta asti ja siellä on monta kuollutta kaveria. Ja yksi kuoli perjantaina. Hiljaseks pistää...
arttula kirjoitti:Lexa sai juuri kesätassut alleen.
lexa.jpg
EDIT//Kuva lisätty
Kävit sitten salaa naapurin auton kuvaamassa?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
hatey kirjoitti:^Mitä?
Pesit itse auton? Yöks, inhottavaa hommaa, otan osaa. En kyllä ymmärrä, miksi sellaista on kenenkään pakko tehdä itse?
No todellakaan en anna kenenkään muun koskea siihen, jos ei ole ihan pakko! Kukaan muu ei saa pestä, vahata, vaihtaa renkaita tms kuin mää itte! Hyvänen aika se on MUN MK.
Viimeksi muokannut Citruuna, 8.4.2012 klo 17.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Kävin kävelemässä hangenkuorilla. Mukavaa kävellä pitkin metsiä ja peltoja ilman kulkemista vaikuttavia esteitä. Pyörälläkin tuli lenkki heitettyä kuorten päällä. Alan ymmärtämään miksi hatey tykkää talvesta. Tuollahan on nyt niin erinomainen sää ulkoiluun, että voiko enää parempaa olla? Eipä kesällä/talvella lähdetäkkään niin vain kävelemään tuonne. Juuri tälläinen voisi talvi olla, että hangen kuoret kestää kävelyä. Laitoin myös uusimman youtube videon latautumaan, että taas täytetään nettiä saastalla.
arttula kirjoitti:Lexa sai juuri kesätassut alleen. EDIT//Kuva lisätty
Eikö ole vielä hivenen liian aikaista edes miettiä kesärenkaiden olemassaoloa? Itse vaihdan vasta sitten kun säät sen sallii. Nyt on turha edes uneksia kesärenkaiden käytöstä vaikka 90% ajamastani matkasta on aika sulaa.
Viimeksi muokannut M.P.T, 8.4.2012 klo 17.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
hatey kirjoitti:^Olet kummallinen.
Autohan on vain auto. Kasa peltiä, kuttaperkkaa ja galvanoitua muovia. Pyhpah..itse en käsiäni viitsi liata moisen takia.
ViestiKirjoittaja hatey » 7.4.2012 klo 18.38
Pesin auton konehuoneen ja vahasin sieltä näkyvät metallipinnat ja muovinkirkasteella (non silicon) kiillotin muovipalikat.
Seuraavaksi pitää laittaa kynnet kuosiin.
JL
iPhone 4 16Gt (ensimmäinen omena-tuotteeni) & Macintosh PowerBook 160 ;-)
M.P.T kirjoitti:
Eikö ole vielä hivenen liian aikaista edes miettiä kesärenkaiden olemassaoloa? Itse vaihdan vasta sitten kun säät sen sallii. Nyt on turha edes uneksia kesärenkaiden käytöstä vaikka 90% ajamastani matkasta on aika sulaa.
No säähän sen jo sallii täällä Etelä-Suomessa.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
hatey kirjoitti:^Olet kummallinen.
Autohan on vain auto. Kasa peltiä, kuttaperkkaa ja galvanoitua muovia. Pyhpah..itse en käsiäni viitsi liata moisen takia.
ViestiKirjoittaja hatey » 7.4.2012 klo 18.38
Pesin auton konehuoneen ja vahasin sieltä näkyvät metallipinnat ja muovinkirkasteella (non silicon) kiillotin muovipalikat.
Seuraavaksi pitää laittaa kynnet kuosiin.
JL
Noh, ei nyt aleta saivartelemaan.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Mitä? Porukkaa veivaa kesärenkaita alle ja sitten luetaan taas lehdestä ketjukolareista, joita kesärengaskuskit aiheuttivat, kun sää yllätti. Vankilaan tommoset edesvastuuttomat yhteiskunnan häiriköt ja tikkuja kynsien alle, ja katkaistakoot akillesjänteetkin vielä. Sinihappoa silmiin tekisi myös hyvää näille muiden terveydestä ja hengestä piittaamattomille tappajakuljettajille.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:Mitä? Porukkaa veivaa kesärenkaita alle ja sitten luetaan taas lehdestä ketjukolareista, joita kesärengaskuskit aiheuttivat, kun sää yllätti. Vankilaan tommoset edesvastuuttomat yhteiskunnan häiriköt ja tikkuja kynsien alle, ja katkaistakoot akillesjänteetkin vielä. Sinihappoa silmiin tekisi myös hyvää näille muiden terveydestä ja hengestä piittaamattomille tappajakuljettajille.
Kyllä. Laitetaan säännöksi, että juhannuksena pitäää vaihtaa kesäkumit, jos sää sallii. Sama talvirenkaille. Jaakon päivänä saa laittaa talvikumit alle, jos alkaa pakkasia olemaan. Lunta on ulkona todella paljon ja talvirenkaat on hyvä pitää.
Viimeksi muokannut M.P.T, 8.4.2012 klo 18.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti:
Kyllä. Laitetaan säännöksi, että juhannuksena pitäää vaihtaa kesäkumit, jos sää sallii. Sama talvirenkaille. Jaakon päivänä saa laittaa talvikumit alle, jos alkaa pakkasia olemaan. Lunta on ulkona todella paljon ja talvirenkaat on hyvä pitää.