Yleinen ihmettelyketju
-
tuomaril
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
janio
Viesti Kirjoittaja janio »
Milläs ihmeellä oot noin paljon saanu sitä kiusattua??tuomaril kirjoitti:iPhone 4S:ni on kuluttanut 20 minuutissa 20% akkua. En yleensä moiti iLuuria mutta kyllä nyt ottaa vähän pänniin.![]()
-
tuomaril
Musiikkia kuuntelin Groovesharkista bussissa.janio kirjoitti:Milläs ihmeellä oot noin paljon saanu sitä kiusattua??tuomaril kirjoitti:iPhone 4S:ni on kuluttanut 20 minuutissa 20% akkua. En yleensä moiti iLuuria mutta kyllä nyt ottaa vähän pänniin.![]()
Mulla ei edes netti-tv saa läheskään noin paljoa akkua kulumaan
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Eli streemasit musiikkia verkosta jatkuvasti? Mobiilidataverkko kyllä imee hemmetisti mehua.tuomaril kirjoitti:Musiikkia kuuntelin Groovesharkista bussissa.janio kirjoitti:Milläs ihmeellä oot noin paljon saanu sitä kiusattua??tuomaril kirjoitti:iPhone 4S:ni on kuluttanut 20 minuutissa 20% akkua. En yleensä moiti iLuuria mutta kyllä nyt ottaa vähän pänniin.![]()
-
tuomaril
Ymmärsit oikein. Mutta silti prosentti per minuutti on aika paljon!iPadi kirjoitti:Eli streemasit musiikkia verkosta jatkuvasti? Mobiilidataverkko kyllä imee hemmetisti mehua.tuomaril kirjoitti:Musiikkia kuuntelin Groovesharkista bussissa.janio kirjoitti:Milläs ihmeellä oot noin paljon saanu sitä kiusattua??tuomaril kirjoitti:iPhone 4S:ni on kuluttanut 20 minuutissa 20% akkua. En yleensä moiti iLuuria mutta kyllä nyt ottaa vähän pänniin.![]()
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Joo-o, ja elokuvien katselu myös.hatey kirjoitti:Semmosta se on kun kuuntelee musiikkia. Musiikki pilaa aivot.
-
tuomaril
Pakko kuunnella bussissa musiikkia, kun en jaksa kuunnella sitä bussin moottorin vinkumistakaan. Tänään muuten eteeni istahti joku intialainen iPhonensa kanssa ja hän kuunteli samaa intialaista kappaletta kuin minä olin hetki sitten kuunnellut. Hän siis kuunteli sitä musiikkia suoraan iPhonen kajarista. Kappaleen nimi oli Tu Hi Meri Shab Hai. 8)hatey kirjoitti:Semmosta se on kun kuuntelee musiikkia. Musiikki pilaa aivot.
-
hatey
^Mitä tarkoitat?Citruuna kirjoitti:Joo-o, ja elokuvien katselu myös.hatey kirjoitti:Semmosta se on kun kuuntelee musiikkia. Musiikki pilaa aivot.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Otan osaa. Oli varmaan vittumainen bussimatka, kun joutui kuuntelemaan huonoista pikkukaiuttimista kissantappoulinaa?tuomaril kirjoitti:...Hän siis kuunteli sitä musiikkia suoraan iPhonen kajarista. Kappaleen nimi oli Tu Hi Meri Shab Hai. 8)
-
hatey
Hyvin jaksaa ihminen kuunnella moottorin ääntä.tuomaril kirjoitti: Pakko kuunnella bussissa musiikkia, kun en jaksa kuunnella sitä bussin moottorin vinkumistakaan.....
Kun olin taannoin pään magneettikuvassa, niin siellä tuputtivat jotan kuulottimia, jotta olisin kuunnellut muka jotain musiikkia sen aikaa kun oli pää siellä stargåten sisällä. En huolinut, minusta oli mukavampi kuunnella sen koneen hurinaa.
-
tuomaril
No vaikka äänenlaatu ei ollutkaan mikään mahtava, niin kyllä se voittaa jättimäisen öljyttömän moottorin ulinan. Ja intialainen musiikki ei ole mitään kissantappoulinaa!Tauvo kirjoitti:Otan osaa. Oli varmaan vittumainen bussimatka, kun joutui kuuntelemaan huonoista pikkukaiuttimista kissantappoulinaa?tuomaril kirjoitti:...Hän siis kuunteli sitä musiikkia suoraan iPhonen kajarista. Kappaleen nimi oli Tu Hi Meri Shab Hai. 8)
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Sehän raksutushan on hyvin tarttuvaa ja melodista.hatey kirjoitti:Kun olin taannoin pään magneettikuvassa, niin siellä tuputtivat jotan kuulottimia, jotta olisin kuunnellut muka jotain musiikkia sen aikaa kun oli pää siellä stargåten sisällä. En huolinut, minusta oli mukavampi kuunnella sen koneen hurinaa.
-
hatey
Onko tuo muka joku referenssi?tuomaril kirjoitti:... Ja intialainen musiikki ei ole mitään kissantappoulinaa!iPadikin tykkää intiamusasta.
-
Citruuna
Paljon mieluummin kuuntelen bussin ääntä kuin tuota intialaista. Olen ihan varma, vaikka en ole koskaan onneksi kuullutkaan tuota.tuomaril kirjoitti: Pakko kuunnella bussissa musiikkia, kun en jaksa kuunnella sitä bussin moottorin vinkumistakaan. Tänään muuten eteeni istahti joku intialainen iPhonensa kanssa ja hän kuunteli samaa intialaista kappaletta kuin minä olin hetki sitten kuunnellut. Hän siis kuunteli sitä musiikkia suoraan iPhonen kajarista. Kappaleen nimi oli Tu Hi Meri Shab Hai. 8)
-
tuomaril
http://www.youtube.com/watch?v=TrupdvVQ ... re=relatedCitruuna kirjoitti:Paljon mieluummin kuuntelen bussin ääntä kuin tuota intialaista. Olen ihan varma, vaikka en ole koskaan onneksi kuullutkaan tuota.tuomaril kirjoitti: Pakko kuunnella bussissa musiikkia, kun en jaksa kuunnella sitä bussin moottorin vinkumistakaan. Tänään muuten eteeni istahti joku intialainen iPhonensa kanssa ja hän kuunteli samaa intialaista kappaletta kuin minä olin hetki sitten kuunnellut. Hän siis kuunteli sitä musiikkia suoraan iPhonen kajarista. Kappaleen nimi oli Tu Hi Meri Shab Hai. 8)
Kuuntele.
-
tuomaril
En tiedä mitä tuo sana tarkoittaa, mutta vastaan silti että on.hatey kirjoitti:Onko tuo muka joku referenssi?tuomaril kirjoitti:... Ja intialainen musiikki ei ole mitään kissantappoulinaa!iPadikin tykkää intiamusasta.
-
Citruuna
-
hatey
Ruhaa.....Huutonaurua!tuomaril kirjoitti:En tiedä mitä tuo sana tarkoittaa, mutta vastaan silti että on.hatey kirjoitti:Onko tuo muka joku referenssi?tuomaril kirjoitti:... Ja intialainen musiikki ei ole mitään kissantappoulinaa!iPadikin tykkää intiamusasta.
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Tauvolla paras asenne!Tauvo kirjoitti:Otan osaa. Oli varmaan vittumainen bussimatka, kun joutui kuuntelemaan huonoista pikkukaiuttimista kissantappoulinaa?tuomaril kirjoitti:...Hän siis kuunteli sitä musiikkia suoraan iPhonen kajarista. Kappaleen nimi oli Tu Hi Meri Shab Hai. 8)

-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
Samaa mieltä.redhat kirjoitti:Kaikissa noissa Tuomarilin kuuntelemissa biiseissä soi sama rumpukone taustalla ja samat melodiat, joiden päälle on läntätty eri laulajien autotunetettua ulinaa. Ihmettelen, miten joku jaksaa tuollaista kuraa kuunnella.
Ruhahahahaa!Tauvo kirjoitti:Otan osaa. Oli varmaan vittumainen bussimatka, kun joutui kuuntelemaan huonoista pikkukaiuttimista kissantappoulinaa?tuomaril kirjoitti:...Hän siis kuunteli sitä musiikkia suoraan iPhonen kajarista. Kappaleen nimi oli Tu Hi Meri Shab Hai. 8)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
tuomaril
-
OmenaOnPunainen
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Minulla on kolmisen kymmentä CDtä intialaista musiikkia ja siihen vielä päälle enemmän tai vähemmän intialaisvaikutteista ehkä noin 20.tuomaril kirjoitti:Miksi kaikki muut paitsi iPadi on intiamusiikkia vastaan?
Se, että homppeleilla on huono maku musiikinkin suhteen, ei yllätä.
-
Lihapipo
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ehkä iPadi kärsii jonkinlaisesta vaikeasta kuulovauriosta? Toivottavasti on ohimenevää sorttia, se.tuomaril kirjoitti:Miksi kaikki muut paitsi iPadi on intiamusiikkia vastaan?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka